Mitä kuuluu nykyisin Suodennniemen ja Mouhijärven seurakuntataloille?
Entä Leiriaholle ja Salmin leirikeskukselle?
Myydyt seurakuntatalot ja leirikeskukset
6
351
Vastaukset 6
- Anonyymi
Eikös ainakin Suodenniemen seurakuntatalo ole yksityisen omistuksessa ja sitä voi vuokrata juhlakäyttöön.
Hyvän ja tarpeellisen rakennuksen menivät myymään (siis srk). - Anonyymi
mitä teet moisilla tiedoilla? Eiks sulla parempaa tekemistä?
- Anonyymi
On ihan okei haluta saada tietoa paikoista jossa on vuosien varrella viettänyt monet antoisat ja voimaannuttavat hetket. Ne muistot eivät katoa koskaan vaikka ei enää Sastamalassa asukaan.
Homeongelmat eivät tulleet yllätyksenä, siksi kiinnostaa, mitä toimintaa näissä rakennuksissa nyt tapahtuu, jostain syystä media ei ole kertonut mitään. Onhan seurakunnan toimitilat olleet julkisia koko kansan yhteisiä kokoontumispaikkoja. Alueviestistä olen lukenut että seurakunnan toimintaa on edelleen Salmin huvilalla.
- Anonyymi
Salmin leirikeskus toimii bordellina,
- Anonyymi
Entäs Vammalan srktalo? Ei ota Erkkikään selvää .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496