Holokaustia pukkasi?
"Lääkärit ilman rajoja -järjestön mukaan neljännes sen klinikoilla tutkituista pikkulapsista sekä raskaana olevista tai imettävistä äideistä ovat aliravittuja."
https://img.ilcdn.fi/4WJWb6ItCTnIqFHlvaYNnjXodgw=/full-fit-in/920x0/img-s3.ilcdn.fi/f6cf48f5124b4a44650f92b830f72639f006fbfeb2a5790c9bd20c1950ed3e98.jpg
"17-vuotias Abu Khater painaa 25 kiloa. Häntä hoidettiin Al-Shifan sairaalassa Gaza Cityssa perjantaina"
https://img.ilcdn.fi/urYYVjKO570HvSy4Ho6XX23iumA=/full-fit-in/920x0/img-s3.ilcdn.fi/6ca2e72f5e55f2a3c95e030a48e9d9aa08fd26681bf232f27f0875cbcd697b1e.jpg
"Mielenosoittajat kantoivat kuvia Gazassa nääntyvistä lapsista Tel Avivissa tiistaina."
https://img.ilcdn.fi/og7TZofDaRP91HLbAvty9jAlM7o=/full-fit-in/920x0/img-s3.ilcdn.fi/fa6efa6c2666229decafd1549eb4697eb304f32da4a1af1aebb300ef6ebd2f74.jpg
Ei niin väliä, kun muslimejahan ne vain ovat ja tällä saa leimattua kaikki vastustajat viherkommareiksi?
Persujen ja ristuspuolueen tuki Israelille näyttää tältä?
19
102
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hirvittävää. Jää sanattomaksi, mutta ristittyjä persuja ja KD-siionisteja
ei voisi vähemmän kiinnostaa.
Empatia ei kuulu politiikkaan.- AnonyymiUUSI
Konservatiivisten "lähimmäisenrakkaus" on vähän karumpaa sorttia....
- AnonyymiUUSI
jos et oikeaksi lääkäriksi pääse , lääkärit ilman rajoja auttaa 🤣
- AnonyymiUUSI
Miten niin kyseisen lääkärijärjestön lääkärit eivät muka olisi oikeita lääkäreitä? Uusi olkiukko persuilta?
- AnonyymiUUSI
Jopa sinun möläykseksi harvinaisen idioottimainen kommentti.
- AnonyymiUUSI
Ja täälä Suomessa 17v.viherpunikki painaa 100kg.
- AnonyymiUUSI
Persuvesselin normaalipaino.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persuvesselin normaalipaino.
Pelkästään persun niskalihat painaa sen verran.
- AnonyymiUUSI
Kaikki tietää jokaista myöten ettei köyhäin raivoa voi oikein kasvattaa. Mikäs tilanne teidän maassanne?
- AnonyymiUUSI
Noudattaako persujen poliittinen linja tässä asiassa Mestari Halla-ahon näkemystä ihmisarvosta?
"Ainoa mitattava ja siten kiistatta olemassaoleva ihmisarvo on yksilön instrumentaalinen arvo. Yksilöt voidaan perustellusti asettaa arvohierarkiaan sen mukaan, miten paljon heidän kykyjensä tai osaamisensa poistaminen yhteisön käytöstä heikentäisi yhteisöä."
"Kunnes joku kertoo minulle, että miten niin kaikki ovat samanarvoisia, olen edellä sanotusta seuraten sitä mieltä, että erilaisuus on eriarvoisuutta ja että kaikki ovat eriarvoisia. Sen sijaan, toisin kuin egalitaristit kuvittelevat, eriarvoisuudesta ei seuraa vähempiarvoisten kaasuttaminen, ellei kaasuttamiselle ole muuta pätevää syytä."
https://www.halla-aho.com/scripta/ihmisarvosta.html- AnonyymiUUSI
Suomessa on nyt menossa Holohölölle epämiellyttävien ihmisten "eliminoiminen".
Eikös Holohölö ole todennut: Minä olen laadukas ihminen. Työtön ja pakolainen ei ole.
- AnonyymiUUSI
Holohölön blogin ensimmäiset sanat olivat: "Minä vihaan ihmisoikeuksia".
- AnonyymiUUSI
Israel on nykyajan natsivaltio.
- AnonyymiUUSI
Venäjän lisäksi.
- AnonyymiUUSI
Netanjahu yrittää välttää vankilatuomiota, mutta on mennyt täysin överiksi.
- AnonyymiUUSI
Persut ahtaa kitaansa rillimakkaraa ja juovat viinaa.Läskiä riittää eikä nälänhätään uskota.Osa persuista on pystyyn kuivuneita kasvissyöjiä eivätkä nekään näe nälänhätää ongelmana.Uskikset taas on tekopyhiä,että valitsevat ketä Jumala rakastaa.Eli väärän rotuiset ja uskoiset saavat nälkiintyä.Ruokajakelussakin nämä tekopyhät napsivat parhaat palat itselleen ja uskonsisarilleen ja veljilleen.Lahjoituksista huonoimmat jaetaan tarvitsijoille.Ei PS ja KD välitä nälänhädästä eikä kansanmurhasta.Typerää,tekopyhää sakkia.Kunhan oma ahteri on ihraa täynnä niin hyvä tulee.Täysin kylmiä,tunteettomia ja pimahtaneita.Edes rääkätyt vauvat ei niitä kiinnosta.Jos ne uskois oikeasti Jumalaan niin ne tietäis että Jumala näkee tekopyhien tekopyhyyden ja pahuuden.
- AnonyymiUUSI
Persu Niikko ja eräs toinen kähvelsivät itselleen leipäjonoruokaa
ja myivät sitä Viron köyhille. Hellareitten yhteistyötä ? - AnonyymiUUSI
Persun tapa "auttaa" - itseään
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011099444.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun483299Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5121993Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171940Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821877- 181542
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431488- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1271263UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121192