Orpon hallituksessa, koska hänen ministerikautensa pituus oli 8 vuorokautta, joten vahinkoa ei ehtinyt tulla paljoa
Vilhelm Junnila onnistunein ministeri
14
259
Vastaukset
- Anonyymi
Menetin neitsyyteni junnilalle 2004
- Anonyymi
Olet ollut tärkeä henkilö joskus tulevalle valtiomiehelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ollut tärkeä henkilö joskus tulevalle valtiomiehelle
Minulle Vilhelm sanoi v. 1998 tai 1999, että minä olen hänen ensimmäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle Vilhelm sanoi v. 1998 tai 1999, että minä olen hänen ensimmäinen
Junnila on nuoresta lähtien valehdellut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Junnila on nuoresta lähtien valehdellut
Mahtuuko tämä Vilho Ike Kanervan jättämiin saappaisiin suurena naisten miehenä ?
- Anonyymi
Junnilalla on fllio hqttupäässä kesä helteillä ettei tule vaalihäirintää
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19028503/tavallinen-suomalainen-tuo-maailman-onnellisimman-kansan-jasen#comment-136758548
Sara Seppänen on hyvä edustaja - Anonyymi
Wilheln se on Turussa nyt.
Iken kolvi on jo kylmennyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wilheln se on Turussa nyt.
Iken kolvi on jo kylmennyt.Poliikkona Vilho on Ilkka Kanervaan verrattuna B-luokkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliikkona Vilho on Ilkka Kanervaan verrattuna B-luokkaa
Ilkka Kanerva joutui luopumaan ministerivirastaan naisjuttujen vuoksi.
)Vilhelm Junnílan ministeriura (8 vrk) loppui natsimenneisyyden takia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilkka Kanerva joutui luopumaan ministerivirastaan naisjuttujen vuoksi.
)Vilhelm Junnílan ministeriura (8 vrk) loppui natsimenneisyyden takiaEiköhän Vilhokin melkoinen häntäheikki ole ?
- Anonyymi
Väärä kraka, olis vaan ottanu sen mustan.
- Anonyymi
Kateellinen olet, Vilhelmillä on kaapissa n200 erilaista
Sinä et taida osata edes kunnollista solmua tehdä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi499881Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit126665Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j736005Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?405871Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja464094Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html2632986Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?382296- 611275
Suomussalmen baarit
Mikä homma on Suomussalmen baareissa? Niin jumalattoman vittumainen portsari oli eräässä nimeltä mainitsemattomassa paik191106Millä paikkakunnalla kaivattusi asuu
Jäikö sydän jonnekin? Jos, niin minne tai mihin? Laita paikkakunta tai paikka ja kunta🤭 Esim. Helsinki tai Pubin vessa48945