Jopa pari viikkoa ja juovat olutta ym.
Eivätkö edes runkkaa itseään ollenkaan koko aikana.
Joko ovat huonoja ja eivät ole kiinnostuneita naisista ja seksistä ollenkaan tai ovat seniilejä.
Kukaan normaali ei pysty kahta viikkoa olemaan, ettei ajattelisi seksiä tai tyydyttäisi itseään ollenkaan tuona aikana.
Miesten leirit, missä miehet ovat keskenään
12
364
Vastaukset
- Anonyymi
Joko ovat homoja...
- Anonyymi
Eunukin löpinöitä
- Anonyymi
Sinä se eunukki olet.
HOMO leirille jo siitä.
BootCamp kutsuu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se eunukki olet.
HOMO leirille jo siitä.
BootCamp kutsuu!Kaappihomo runkkari kilahti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaappihomo runkkari kilahti
HOMO olet ja PELLE!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HOMO olet ja PELLE!
Kyllä kaikki ovat HOMOJA!
Mutta harvemmat homoseksuaaleja!
Mä oon...molempia, kuten tekin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kaikki ovat HOMOJA!
Mutta harvemmat homoseksuaaleja!
Mä oon...molempia, kuten tekin!Kaappihomo runkkari kilahti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaappihomo runkkari kilahti
Otathan kaverilta suihin!
- Anonyymi
Kaksi viikkoa seisotetaan vehkeitä, eikä runkata ollenkaan.
"Mikäs tässä on ollessa, onneksi on olutta". ÄÄH!- Anonyymi
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki
Niuvanniemen pedellä ei sitä järkeä ole ollenkaan.
Hikoile toope siellä yksinäs reppana luuseri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703