Olen uusi asukas mänttässä. Tulimme kaupunkiin, ja eihän täällä ole mitään? Siis, oletusarvona, kaupungissa, pitäisi olla perus palvelut. Pankit, eei mitään, pari kälystä kauppaa yksi baari joka aukee, joskus iltapäivällä. Millä mittarilla tämä on jokin taidekaupunki. Kävi emme katsomassa paikalliset näyttelyt. Joo, aivan masentavaa. Tämä muka kaupunki, ja vielä taide semmonen. Nyt oikeesti. Eihän tämä ole taidetta nähnytkään. Savonlinnasta, terkut. Siellä on taidetta. Olemme pahoillamme, mut 350, km miksi. Lähdimme pois. Takaisin, kotikonnuille.
Paskaa ilman peltoakin.
18
968
Vastaukset
- Anonyymi
Terve menoo!!!
- Anonyymi
Ei sua täällä kaivata.
- Anonyymi
Samaa mieltä aloittajan kanssa, museo ok mutta muut väkisin väsättyjä, paikalliset Seniorit vetää leningit ylle ja ovat parempaa väkeä kun ovat ymmärtävinään taiteesta jotain.
- Anonyymi
Kylä ääriään täynnä jälkijättöisiä.
- Anonyymi
Jälkijättöinen tai etuottoinen, aivan sama.
- Anonyymi
No eipä siellä savonlinnassakaan ole oikeastaan muuta nähtävää kuin ne ihmiset.
- Anonyymi
Kikkelis, kokkelis. Mitäs läksit?
- Anonyymi
Esitit kysymyksen ilmeisesti itsellesi.
- Anonyymi
On meillä museon lisäksi se sassin kenttä mihin pitäisi pian alkaa rakentamaan. Sinne tulee kylpylö ja ostoskeskus ainakin
- Anonyymi
Toivottavasti aukeaa pian,paljon porukkaa tulos
- Anonyymi
Eipä taida tulla!
- Anonyymi
Moni kakku päältä kaunis.
Niinhän Trump lupasi ja vaahtosi että yhdysvallat tuottaa ja käyttää maailman puhtainta hiiltä.
Ei se ihan niin mene, sanomalla jotain. Jotta hiilen puhtauteen päästään tarvitaan investointeja savukaasu polttimoihin ja muuhun puhdistusteknologiaan.
Sanotaan että mäntää on taidekaupunki, ei se kyllä ole, pitkä matka siihen titteliin.
Ja tiet kuntoon sekä kaupunkikuvaa siistimmäksi näin alkuun. - Anonyymi
Aloittaja on kyllä todennäköisesti syntyperäinen mänttäläinen tai kauan asunut. Vain sellainen kirjoittaa "Mänttässä". Muualta äskettäin muuttanut käyttää muotoa "Mäntässä".
- Anonyymi
Asuntoja saa halvalla,kauppa käy kun on tilillä kymppi,pari,kolme. Ei tarvi lisää realivakuutta...
- Anonyymi
Sää eräjormailit väärässä paikkaan. Olisit mennyt Vilppulaan. Siellä on enemmän lääniä ja nähtävää.
Mänttä on vain pikkupaikka, joka irroitettiin aikanaan Vilppulasta kun sinne oli saatu siirrettyä kaikki Mänttäläiset jostain tuntemattomasta syystä. - Anonyymi
Ei kehitysmaa-Suomessa ole paljon nähtävää. Eikä työpaikkoja. Mutta halpoja asuntoja on. Luonto lähellä. Ei ole menomestatyyppinen asumismuoto.
Jo ikärakennekin kertoo jotain.
En viitsi valittaa, muutin tänne tietäen asian ja olen viihtynyt.- Anonyymi
Minun asuntoni arvo oli 5 vuotta sitten 70 tuhatta nyt arvo muutaman tonnin jos myydä meinaa,eli täällä loppuelämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun asuntoni arvo oli 5 vuotta sitten 70 tuhatta nyt arvo muutaman tonnin jos myydä meinaa,eli täällä loppuelämä
Tarvittaisi pankkeja jotka rahoittaa asunnon ostoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744016- 1013545
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382769- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141061