Ovet aukeaisivat esimerkiksi 2 euron kolikolla tai lähimaksulla. Vähentäisi pummilla matkustamista.
Ratikkaan sisäänpääsymaksu
20
230
Vastaukset
- Anonyymi
Miten estetään sitten livahtaminen toisen peesissä sisään?
- Anonyymi
Oviaukkoihin sellainen yhden hengen portti mikä tehtaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oviaukkoihin sellainen yhden hengen portti mikä tehtaalla.
Sen jälkeen ratikka seisoo pysäkillä 10 minuuttia että kaikki matkustajat pääsevät sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen jälkeen ratikka seisoo pysäkillä 10 minuuttia että kaikki matkustajat pääsevät sisään.
Kyllä ainakin tehtaalla portti vetää läpimenijöitä virtanaan. Sehän estää vain asiattomien pääsyn lävitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ainakin tehtaalla portti vetää läpimenijöitä virtanaan. Sehän estää vain asiattomien pääsyn lävitse.
Laitetaan tehtaan porttiin kahden euron rahastuslaite niin ratikkaan ei tarvi
- Anonyymi
Lipuntarkastajat voisi olla myös hyvä keino ainakin vähentää pummeja. Kukahan keksisi ratikkaan lipuntarkastajat?
Äläkääkä sanoko, että niitä jossain on. Ei ole! Ainoatakaan en ole nähnyt, edes kolmosessa joka on oikea pummijuna.- Anonyymi
Kyllä niitä lipuntarkastajia on joskus ollut, mutta nyt ei ole näkynyt moneen kuukauteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä lipuntarkastajia on joskus ollut, mutta nyt ei ole näkynyt moneen kuukauteen.
Minä olen nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nähnyt.
Ja heitti minut seuraavalla pysäkillä pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja heitti minut seuraavalla pysäkillä pihalle.
Olisit ostanut lipun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit ostanut lipun.
Ostin minä lipun, mutta en löytänyt kysyttäessä.
- Anonyymi
Jos on ns. piikki auki (ulosotossa todettu varattomaksi), ei lipuntarkastajistakaan tarvitse välittää. Silloin on sama tuleeko pikkusakkoja ja laskuja 1, vai 100 kpl entisten lisäksi.
Lisää kaupungin vuokra-asuntoja, niin pummeja tulee riittämään.
- Anonyymi
30 penniä käy.
- Anonyymi
Entä jos ei ole penninjeniä, joutuuko taksin ottamaan?
- Anonyymi
ilmaiset matkat ja kuskille potkut , ei se sellaista tarvitse pysäkkien välillä
- Anonyymi
Kuskin pitäisi antaa rahaa palkkioksi kyytiin nousemisesta.
- Anonyymi
Krooniseen pummiin ei tehoa valistus.
https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000011326440.html
"Jämäkät portit ja tiukkailmeiset vartijat. Joillakin asemilla partioivat jopa aseistetut poliisit." - Anonyymi
Missä päin Tamperetta on se Ratikka?
- Anonyymi
Vaikka satasen setelillä ovet aukeaisivat,
ei olisi matkustajina kuin tuttuja. - Anonyymi
Jonkinlainen kanttiini, josta saisi virvokkeita, kesällä ehkä terassikin, missä voisi töihin mennessä nauttia juoman jos toisenkin. Pientä säätöä, jolla kokonaisuus paremmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164