Ovet aukeaisivat esimerkiksi 2 euron kolikolla tai lähimaksulla. Vähentäisi pummilla matkustamista.
Ratikkaan sisäänpääsymaksu
20
244
Vastaukset
- Anonyymi
Miten estetään sitten livahtaminen toisen peesissä sisään?
- Anonyymi
Oviaukkoihin sellainen yhden hengen portti mikä tehtaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oviaukkoihin sellainen yhden hengen portti mikä tehtaalla.
Sen jälkeen ratikka seisoo pysäkillä 10 minuuttia että kaikki matkustajat pääsevät sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen jälkeen ratikka seisoo pysäkillä 10 minuuttia että kaikki matkustajat pääsevät sisään.
Kyllä ainakin tehtaalla portti vetää läpimenijöitä virtanaan. Sehän estää vain asiattomien pääsyn lävitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ainakin tehtaalla portti vetää läpimenijöitä virtanaan. Sehän estää vain asiattomien pääsyn lävitse.
Laitetaan tehtaan porttiin kahden euron rahastuslaite niin ratikkaan ei tarvi
- Anonyymi
Lipuntarkastajat voisi olla myös hyvä keino ainakin vähentää pummeja. Kukahan keksisi ratikkaan lipuntarkastajat?
Äläkääkä sanoko, että niitä jossain on. Ei ole! Ainoatakaan en ole nähnyt, edes kolmosessa joka on oikea pummijuna.- Anonyymi
Kyllä niitä lipuntarkastajia on joskus ollut, mutta nyt ei ole näkynyt moneen kuukauteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä lipuntarkastajia on joskus ollut, mutta nyt ei ole näkynyt moneen kuukauteen.
Minä olen nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nähnyt.
Ja heitti minut seuraavalla pysäkillä pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja heitti minut seuraavalla pysäkillä pihalle.
Olisit ostanut lipun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit ostanut lipun.
Ostin minä lipun, mutta en löytänyt kysyttäessä.
- Anonyymi
Jos on ns. piikki auki (ulosotossa todettu varattomaksi), ei lipuntarkastajistakaan tarvitse välittää. Silloin on sama tuleeko pikkusakkoja ja laskuja 1, vai 100 kpl entisten lisäksi.
Lisää kaupungin vuokra-asuntoja, niin pummeja tulee riittämään.
- Anonyymi
30 penniä käy.
- Anonyymi
Entä jos ei ole penninjeniä, joutuuko taksin ottamaan?
- Anonyymi
ilmaiset matkat ja kuskille potkut , ei se sellaista tarvitse pysäkkien välillä
- Anonyymi
Kuskin pitäisi antaa rahaa palkkioksi kyytiin nousemisesta.
- Anonyymi
Krooniseen pummiin ei tehoa valistus.
https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000011326440.html
"Jämäkät portit ja tiukkailmeiset vartijat. Joillakin asemilla partioivat jopa aseistetut poliisit." - Anonyymi
Missä päin Tamperetta on se Ratikka?
- Anonyymi
Vaikka satasen setelillä ovet aukeaisivat,
ei olisi matkustajina kuin tuttuja. - Anonyymi
Jonkinlainen kanttiini, josta saisi virvokkeita, kesällä ehkä terassikin, missä voisi töihin mennessä nauttia juoman jos toisenkin. Pientä säätöä, jolla kokonaisuus paremmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1493969Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123581Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai492957Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122952Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1452551- 542273
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist181579"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1051456Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631334Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t391213