Tekee mieli kirota kunnolla Op:n toimimattomuutta perunkirjoitus asiassa. Seitsemän pitkää vuotta kohta uurastettu : virkailijat vaihtuneet usein (aloittaneet kait alusta koko homman vai onko siirretty ö-mappiin vuosiksi). Kyllä sen olisi pitänyt ratkeaa aikoja sitten, miettikää kuinka talon arvo on laskenut maailman tilanteen takia, euroja on kyllä mennyt talon peruskuluihin vaikka tyhjänä töröttää eikä OP:tä tule taatusti viivytyskorvauksia ja muutama tonni on maannut verottajalla enkä tiedä niiden kohtaloa. Ketuttaa niin vietävästi.
Op:n nopeus perukirjoituksessa
Anonyymi-ap
6
553
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kai kiertää op kaukaa ja vauhdilla.
- Anonyymi
Kyllä Karpolle olisi asiaa tässä maassa.
- Anonyymi
Niinkin yksinkertainen asia kuin perunkirjoitus, jonka voi aivan hyvin tehdä itse. Ehkä turha valittaa....
- Anonyymi
Eipä näin ole, kun perinnöstä on kyse, talo vanhenee omalla tontilla, perijät ympäri Suomea ja laskupino kasvaa . Pankki tainnut nostaa jo kädet pystyyn.
- Anonyymi
Mites kummassa me muut osataan tehdä nuo asiat? Vaikeaa se joillekin on toki, mutta täysin tehtävissä. Jos ei osaa itse, voi sitä muitakin tahoja palkata asiaan, pankin palvelua ei tämmöisessä kannata käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661