me köhät keksimme keinot

Anonyymi-ap

köyhille vittuiluminen on näillä näennäisesti palstan feikkiköyhille vittuileminen järjen köyhyyttä ja ja järjenköyhyys pakottaa vittuilemaanjköyhille jotka yrittävät tulla toimeen.. järjen köyhyys on kaikista pahin.. joka ilmeisesti aiheuttaa suht varakkaiden pätemisen palstalla.. näitä suomijuntteja löyty yöelämässä haastamassa riitaa..ainakin vielä viitisentoista vuotta sitten.. hohhoijjaa

7

143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No no älä riitaannu itsesi kanssa.

• Anonyymi

Sitäse kuumuus teettää eskimolle

• Anonyymi

No parasta on tietenkin ns. "Lopullinen ratkaisu" yksi sukulainen tukehdutti itsensä nyt on varmaan Riikkat ja Orput itseensä tyytyväisiä

• Anonyymi

Pätemisen tarvetta monellakin ja laittaa jotain satulukemia mitä mukamas saa rahaa mutta esim, jos saa toimeentulotukea niin ravintomenot on huomioitu laskelmassa 9eur per nokka vrk. Vaikka mitä syö jo tuolla 9eurolla päivässä.Mitä laitatte alkoholiin,peleihin rahoja.

• Jos unohdetaan pelit mietitään ja missä asutaan..ja tehdäänkö ruoka itse? näillä pääsee pitkälle.. hauska juttu näin keski-ikäisenä työtömänä... naisille oon ja kavereille kokkaillu hyvinkin edullistä ja heitä kunnioittaen..miksi suomalainen ei kokata voi kumppanilleen???.. 60-70-luvun traumat????. tämä tuntuu olevan hyvin yleistä suomessa mutta jostai nsyytä ei muaalla? kertokaattennen..

• Anonyymi
        P.ervokki kirjoitti:

Jos unohdetaan pelit mietitään ja missä asutaan..ja tehdäänkö ruoka itse? näillä pääsee pitkälle.. hauska juttu näin keski-ikäisenä työtömänä... naisille oon ja kavereille kokkaillu hyvinkin edullistä ja heitä kunnioittaen..miksi suomalainen ei kokata voi kumppanilleen???.. 60-70-luvun traumat????. tämä tuntuu olevan hyvin yleistä suomessa mutta jostai nsyytä ei muaalla? kertokaattennen..

Meillä maksetaan vesimaksu kahdesta, mutta ruokapöydässä on 4-6 henkilöä
        melkoisen useasti eli tuetaan tällä tavalla läheisiä, mikä onkin oikein.
        Itse valmistetussa ruoassa ei tule suuria eroja talouteen vaikka tekee sitä
        sapuskaa vähän isommassa kattilassa.
        Helppoa matikkaa on se, että ruoka menee 1-2:ssa päivässä porukalla, mutta
        jos syömme kahden niin saatetaan samaa syödä 3, jopa 4 päivää.
        Ei haittaa yhtään jos kesällä vetelee soppaa useamman päivän.
        Välillä voi käydä vaikka seisovassa pöydässä jossakin työmaaruokalassa.
        Ei sekään taloutta kaada kun on hiljakseen kerännyt sitä jemmarahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä maksetaan vesimaksu kahdesta, mutta ruokapöydässä on 4-6 henkilöä
        melkoisen useasti eli tuetaan tällä tavalla läheisiä, mikä onkin oikein.
        Itse valmistetussa ruoassa ei tule suuria eroja talouteen vaikka tekee sitä
        sapuskaa vähän isommassa kattilassa.
        Helppoa matikkaa on se, että ruoka menee 1-2:ssa päivässä porukalla, mutta
        jos syömme kahden niin saatetaan samaa syödä 3, jopa 4 päivää.
        Ei haittaa yhtään jos kesällä vetelee soppaa useamman päivän.
        Välillä voi käydä vaikka seisovassa pöydässä jossakin työmaaruokalassa.
        Ei sekään taloutta kaada kun on hiljakseen kerännyt sitä jemmarahaa.

Vokkivihannekset ja kana on kesällä sopivan kevyttä ja lisäksi edullista.
        Pakasteessa on muhkeita pusseja vihanneksia niin voi vältellä makaroonia.
        Pastapervot voi vetää kaksin käsin ketsuppia ja makaroonia.
        Jos ei ole tuhlannut jo viikkorahojaan kaljaan ja pelikoneisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      103
      4847
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3252
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2989
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      109
      1350
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1059
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      114
      1049
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1017
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      991
    Aihe