Hei, olen ihan ihmeessä kuinka eurooppalaiset ihmiset puolustavat hamasin ja palestiinan touhua. Eikö hyvä suomalainen ymmärtää, että nämä muslimit ovat valmistaneet tämä 7.10.2023 hyökkäys Israelia vastaan monta kymmentä vuotta. He ovat Gazassa opettaneet lapset ihan pienestä alkaen tappamaan Israelilaisia ja kiristettyä, kaikki ketkä eivät uskoo koranin. Mitä ei estä heidät tehdä samanlainen hyökkäys täällä Euroopassa ja Suomessa. Haloo!!!!
Hamas ja tavalliset asukkaat
107
735
Vastaukset
- Anonyymi
Israel on nykyään täydellinen natsivaltio. Muutamassa kymmenessä vuodessa unohtuneet heiltä mitä oli holokausti.
- Anonyymi
Valehtelet, rikosilmoitus tästä tehtävä.
- Anonyymi
Mielestäsi kalifaatti on parempi kuin Israelin viaton kansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä olisi rikosnimike - Raamatunvastaisuusko ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Mene jäähtymään. Uimaan vaikka kauas pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäsi kalifaatti on parempi kuin Israelin viaton kansa?
Israel on ollut uskovaisten rikollisliiga aina.
- Anonyymi
Hitler oli juutalaisten salaliiton uhri ja heidän pelinappulansa.
- Anonyymi
https://www.dorshachar.com/
Tässä on palestiinalainen mies, kertoo totuus Palestiinan lapsista - Anonyymi
Keskiviikkona 13.8 tulee Pekka ja Pätkä Suezilla.
Siinä on tyypillisiä arabi-heimon edustajia.
Pekka tosin nimittää niitä lakanakauppiaiksi.
Hamas heti telkkarin ääreen huomenna iltapäivällä.
- Anonyymi
Juutalaisviha nousee koko ajan. Sitä tekee Saatanan ohjaama ajan henki.
- Anonyymi
Juutalaiset aiheuttavat itse juutalaisvihaa sortamalla palestiinalaisia.
Jos he olisivat kohdelleet palestiinalaisia tasa-arvoisesti, eivätkä olisi rakentaneet LAITTOMIA siirtokuntiaan heidän mailleen, niin Hamaskaan ei olisi saanut sellaista valtaa palestiinassa. Hamas onnistui pettämään ahdingossa elävät epätoivoiset palestiinalaiset, jotka toivoivat Hamaksen auttavan heitä ja nyt he ovatkin sitten avuttomina kahden vihollisen välissä lapsineen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos he olisivat kohdelleet palestiinalaisia tasa-arvoisesti, eivätkä olisi rakentaneet LAITTOMIA siirtokuntiaan heidän mailleen, niin Hamaskaan ei olisi saanut sellaista valtaa palestiinassa. Hamas onnistui pettämään ahdingossa elävät epätoivoiset palestiinalaiset, jotka toivoivat Hamaksen auttavan heitä ja nyt he ovatkin sitten avuttomina kahden vihollisen välissä lapsineen.Oletko tietoisia, että palestiinalaiset eivät tunne sana: rauha ja rakkautta. Olin kuunnellut palestiinalaisen tarina, hän lähti karkuun Palestiinasta olleeseen 13 vuotias. Hän varoittaa myös muita. Hän sanoi, että syyttömiä siellä -
Ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos he olisivat kohdelleet palestiinalaisia tasa-arvoisesti, eivätkä olisi rakentaneet LAITTOMIA siirtokuntiaan heidän mailleen, niin Hamaskaan ei olisi saanut sellaista valtaa palestiinassa. Hamas onnistui pettämään ahdingossa elävät epätoivoiset palestiinalaiset, jotka toivoivat Hamaksen auttavan heitä ja nyt he ovatkin sitten avuttomina kahden vihollisen välissä lapsineen."Heidän maille"!?
Missä näet filistealaisten maata Israelissa?
Katsopa Raamatusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Heidän maille"!?
Missä näet filistealaisten maata Israelissa?
Katsopa Raamatusta."Missä näet filistealaisten maata Israelissa?
Katsopa Raamatusta."
Miksi minun pitäisi katsoa Raamatusta?
Katso sinä Koraanista.
Tai Kalevalasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Missä näet filistealaisten maata Israelissa?
Katsopa Raamatusta."
Miksi minun pitäisi katsoa Raamatusta?
Katso sinä Koraanista.
Tai Kalevalasta.Raamattu on ainut Jumalan Sana ja Pyhä kirja. Siellä kerrotaan totuus. Koran on saatanasta, koska saatana aina matkii Jumalaa. Kalevala on niin tyhmä tarina, että siitä ei tarvitse edes puhua….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu on ainut Jumalan Sana ja Pyhä kirja. Siellä kerrotaan totuus. Koran on saatanasta, koska saatana aina matkii Jumalaa. Kalevala on niin tyhmä tarina, että siitä ei tarvitse edes puhua….
"Raamattu on ainut Jumalan Sana ja Pyhä kirja."
Valitettavasti vain sinulla ei ole yhden yhtä ainoatakaan todistetta väitteellesi.
Mikään/kukaan Jumala tai Jeesus tai edes Raamattu ei todista, että kristittyjen Raamattu olisi Jumalan sanaa.
Kaikki perustuu Katolisten kirkkoisien väitteelle, jotka Raamatun ovat koonneet, joten jopa hekin ovat täysin jäävejä. Sen lisäksi he ovat tunnetusti valehtelijoita ja murhaajia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Raamattu on ainut Jumalan Sana ja Pyhä kirja."
Valitettavasti vain sinulla ei ole yhden yhtä ainoatakaan todistetta väitteellesi.
Mikään/kukaan Jumala tai Jeesus tai edes Raamattu ei todista, että kristittyjen Raamattu olisi Jumalan sanaa.
Kaikki perustuu Katolisten kirkkoisien väitteelle, jotka Raamatun ovat koonneet, joten jopa hekin ovat täysin jäävejä. Sen lisäksi he ovat tunnetusti valehtelijoita ja murhaajia.Olen sama mieltä, että katolinen kirkko on mafia. Mutta Raamattu silti on ainut oikea Jumalan Sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sama mieltä, että katolinen kirkko on mafia. Mutta Raamattu silti on ainut oikea Jumalan Sana.
Uskot siis, että Jumala valitsi mafioosot edustajakseen ja Pyhä Henki johdatti näitä murhamiehiä "kaikkeen totuuteen" valitsemaan juuri ne "oikeat" kirjoitukset Raamattuun ja jättämään kaikki "väärät" pois ?
Tosin ei ole mitään todisteita siitä, että näin olisi tapahtunut, sillä voihan olla, että joukosta on jäänyt jokunen oikea kirjoitus pois ja tilalle tullut vääriä...esim minun on mahdoton uskoa siihen herkkähipiäiseen profeettaan, joka veti herneen niin pahasti nenäänsä, kun häntä pilkattiin, että lähetti karhun tappamaan koko porukan.
Juttu vaikuttaa lähinnä jonkun narsistisen luuserin toiveajattelulta hekumoidessaan, miten kostaisi pilkkaajilleen.
Ja juttu saa "aina samana pysyvän" Jumalankin vaikuttamaan "hieman" epävakaalta persoonalta ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskot siis, että Jumala valitsi mafioosot edustajakseen ja Pyhä Henki johdatti näitä murhamiehiä "kaikkeen totuuteen" valitsemaan juuri ne "oikeat" kirjoitukset Raamattuun ja jättämään kaikki "väärät" pois ?
Tosin ei ole mitään todisteita siitä, että näin olisi tapahtunut, sillä voihan olla, että joukosta on jäänyt jokunen oikea kirjoitus pois ja tilalle tullut vääriä...esim minun on mahdoton uskoa siihen herkkähipiäiseen profeettaan, joka veti herneen niin pahasti nenäänsä, kun häntä pilkattiin, että lähetti karhun tappamaan koko porukan.
Juttu vaikuttaa lähinnä jonkun narsistisen luuserin toiveajattelulta hekumoidessaan, miten kostaisi pilkkaajilleen.
Ja juttu saa "aina samana pysyvän" Jumalankin vaikuttamaan "hieman" epävakaalta persoonalta !Minä uskon Jeesuksen Kristuksen joka tuli pelastamaan minua minun synneistä. Olin käyttänyt huumeita 9 vuotta suonensisäisesti, poltin tupakkaa 11 vuotta. Jeesus Kristus tuli minun elämään ja vapautti minut aivan täydellisesti. Kohta on 12 vuotta on mennyt kun on ollut vapaana, Jeesus koko ajan lähellä ja ohjeistaa minun elämää Pyhää Henkensä avulla.
Katolinen kirkko oli ja on mafian kirkko. Et löydä siellä Jumalaa, vaikka siellä käytössä Jumalan Sana, Raamattu. Monet tulevat Jumalan nimessä ja vievät ihmiset esitykseen. Näin on ja se on ilmoitettu myös Raamattussa.
- Anonyymi
saatanalle kuuluvat ovat saatanan asialla. Siihen on näkymätn veto jumalattomilla kaikenaisiin vääryyksiin, Jumalan tahdon vastaisuuksiin, joista juutalaisviha on yksi selkeä esimerkki.Iranin muslimipresidentti ja sitä edeltävä presidentti ainakin ellei kaikki aiemmatkin olleet sairaita juutalaisvihaajia.
- Anonyymi
Galatalaiskirje 5:19-21 FB38
”Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.”
Roomalaiskirje 8:6-9 FB38
”Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
- Anonyymi
Euroopassa tulee olemaan jihadia
- Anonyymi
Voivoi.
- Anonyymi
Tässä videossa tosiasioita hamasista. https://www.youtube.com/watch?v=NeEMIC5fB00
- Anonyymi
Noniin, Suomessa enemmistö halua tunnusta palestiinan… Se on Euroopan loppua
- Anonyymi
Bööböö !.
- Anonyymi
Suomikin on valinnut antisemitismin poliittisesti.
Ei se tuo ainakaan rauhaa- Anonyymi
Jos vastustaa sotarikoksia ja viattomien ihmisten tappamista, niin se ei ole mitään antisemitismiä.
Jos Israel on olevinaan demokraattinen valtio, niin sen pitää silloin myös toimia kuin demokraattinen valtio.
Demokratiaan ei kuulu toisten maiden ryöstäminen ja LAITTOMIEN siirtokuntien rakentaminen, eikä myöskään toisten elinkeinojen ja asumusten tuhoaminen.
Israelin sortotoimia palestiinalaisia kohtaan on katsottu jo aivan liian kauan sormien läpi vedoten heidän menneisyytensä. Palestiinalaiset eivät kuitenkaan ole syypäitä juutalaisten aikaisempiin kärsimyksiin, eivätkä oikeuta heitä kohtelemaan palestiinalaisia kuin jotain roskaa.
Jos Israelia ei miellytä toimia demokraattisen valtion tavoin, eikä noudattaa sivistyneen valtion lakeja, vaan se haluaa toimia kuin jokin autoritaarinen teokratia, niin sen ei tarvitse silloin myöskään odottaa mitään tukea demokraattisilta liittolaisiltaan.
Nykyinen Israel näyttääkin nyt todelliset karvansa, kun se on saanut tuekseen USAn, joka nykyisen RIKOLLISEN pellepresidenttinsä johdolla on muuttamassa Amerikkaa demokratiasta autoritaariseksi diktatuuriksi ottaen mallia Trumpin ihailemasta "erityisoperaatiota suorittavasta" Putlerista, ja tällaiseksi autoritaariseksi teokratiaksi Israelkin pyrkii rikollisen Netanjahun ja äärioikeistolaisten kannattajiensa johdolla.
Te Israelin siunaajat olette näiden äärioikeistolaisten rikollisten siunaajia, sillä kaikki juutalaiset eivät todellakaan ole Netanjahun ja hänen politiikkansa kannattajia, vaan vastustavat sitä. Te olette kuitenkin valinneet tukea juuri noita äärioikeistolaisia rikollisia, joten ihmetyttääkin, että oletteko te uskikset sokeita, tyhmiä vai pahoja vai kaikkea noita edellä mainittuja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vastustaa sotarikoksia ja viattomien ihmisten tappamista, niin se ei ole mitään antisemitismiä.
Jos Israel on olevinaan demokraattinen valtio, niin sen pitää silloin myös toimia kuin demokraattinen valtio.
Demokratiaan ei kuulu toisten maiden ryöstäminen ja LAITTOMIEN siirtokuntien rakentaminen, eikä myöskään toisten elinkeinojen ja asumusten tuhoaminen.
Israelin sortotoimia palestiinalaisia kohtaan on katsottu jo aivan liian kauan sormien läpi vedoten heidän menneisyytensä. Palestiinalaiset eivät kuitenkaan ole syypäitä juutalaisten aikaisempiin kärsimyksiin, eivätkä oikeuta heitä kohtelemaan palestiinalaisia kuin jotain roskaa.
Jos Israelia ei miellytä toimia demokraattisen valtion tavoin, eikä noudattaa sivistyneen valtion lakeja, vaan se haluaa toimia kuin jokin autoritaarinen teokratia, niin sen ei tarvitse silloin myöskään odottaa mitään tukea demokraattisilta liittolaisiltaan.
Nykyinen Israel näyttääkin nyt todelliset karvansa, kun se on saanut tuekseen USAn, joka nykyisen RIKOLLISEN pellepresidenttinsä johdolla on muuttamassa Amerikkaa demokratiasta autoritaariseksi diktatuuriksi ottaen mallia Trumpin ihailemasta "erityisoperaatiota suorittavasta" Putlerista, ja tällaiseksi autoritaariseksi teokratiaksi Israelkin pyrkii rikollisen Netanjahun ja äärioikeistolaisten kannattajiensa johdolla.
Te Israelin siunaajat olette näiden äärioikeistolaisten rikollisten siunaajia, sillä kaikki juutalaiset eivät todellakaan ole Netanjahun ja hänen politiikkansa kannattajia, vaan vastustavat sitä. Te olette kuitenkin valinneet tukea juuri noita äärioikeistolaisia rikollisia, joten ihmetyttääkin, että oletteko te uskikset sokeita, tyhmiä vai pahoja vai kaikkea noita edellä mainittuja?Demokratiaa ei Israelissa ole. Ei yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te Israelin siunaajat olette näiden äärioikeistolaisten rikollisten siunaajia, sillä kaikki juutalaiset eivät todellakaan ole Netanjahun ja hänen politiikkansa kannattajia, vaan vastustavat sitä. Te olette kuitenkin valinneet tukea juuri noita äärioikeistolaisia rikollisia, joten ihmetyttääkin, että oletteko te uskikset sokeita, tyhmiä vai pahoja vai kaikkea noita edellä mainittuja?Olen kärsinyt enemmän kun kuka muu demokraattisesta vallasta täällä Suomessa, se vain pukea kauniit sanat päälle mutta ei se sitä oikeasti ole. Näin kovin on revitty ja revitään. Tämä demokratia on täysin saatanasta. Täynnä valhetta ja irstauttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kärsinyt enemmän kun kuka muu demokraattisesta vallasta täällä Suomessa, se vain pukea kauniit sanat päälle mutta ei se sitä oikeasti ole. Näin kovin on revitty ja revitään. Tämä demokratia on täysin saatanasta. Täynnä valhetta ja irstauttaa.
No painu sitten jonnekin muualle, missä asiat on mielestäsi paremmin. Hittoako siinä valitat?!
Ei kukaan estä lähtemästä, joten tervemenoa vaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No painu sitten jonnekin muualle, missä asiat on mielestäsi paremmin. Hittoako siinä valitat?!
Ei kukaan estä lähtemästä, joten tervemenoa vaan!Silloin kun sinulla jo lapset suomalaisia ja Suomessa on kyllä vaikeata lähteä. Muuten lähtisin kyllä. Minut lapsena pakotettu tulla Suomeen, itse jos saisin päättää - en tulisi ikinä.
- Anonyymi
Bruno Jäntti pauhasi tänään Ylessä.
2014
Bruno Jäntti edustaa Icahd Finland -järjestöä.
Israeli Committee Against House Demolitions Finland on ihmisoikeusjärjestö, jonka tavoitteena on Israelin miehityksen ja apartheidin lopettaminen.
Icahd kotisivut tarjoavat paljon aineistoa Gazan tilanteesta.
https://vasenkaista.fi/2014/08/suomen-maine-vaarassa/ - Anonyymi
Peittelemätöntä Israel-vihaa Ylen tallenteissa:
Gazan karmeudet kauhistuttavat maailmalla
https://areena.yle.fi/1-74821614
Löydetäänkö YK:n Palestiina-kokouksessa ratkaisuja Gazan tilanteeseen?
https://areena.yle.fi/1-72625075 - Anonyymi
Mitä YK ja YLE sanovat antisemitismistä ?
- Anonyymi
Israel on ainut demokraattinen maa Lähi-Idässä.
- Anonyymi
Ei vaan Jordania
- Anonyymi
Demokratiaan kuuluu siis LAITTOMIEN siirtokuntien rakentaminen toisten maille?
Avuttomien ihmisten tappamisen ja pyrkimys kokonaisen kansan karkottamiseen omilta mailtaan sekä Gazan Rivieran rakentaminen ryöstetylle maalle on siis myös demokratiaa, vai...???
Jumalattomilta voisi odottaa tällaista tulkintaa, mutta tämähän onkin "Jeesuksen seuraajien" tulkintaa demokratian toteuttamisesta, kun toteuttajina on itse itsensä "Jumalan silmäteräksi" julistanut kansa, jota "Jeesuksen seuraajat" siunaavat ja palvovat, vaikka heidän "esikuvansa/Herransa" Jeesus nimitti kyseisen silmäteräkansan johtajia kyykäärmeiden sikiöiksi !
Huomattava näkemysero siis Jeesuksen ja nykyisten "seuraajiensa" välillä, joten kumpaakohan oikein pitäisi uskoa...
Minusta tuossa silmäterän demokratian toteutuksessa ei kuitenkaan ole kyse sivistyneestä demokratiasta, vaan brutaalista autoritaarisesta teokratiasta, jollaisia monet muslimimaatkin ovat, joten lopetettaisiinko teeskentelly ja alettaisiin puhua asioista niiden oikeilla nimillään?
Tosin se taitaa olla aivan liikaa pyydetty uskonharhaisilta... - Anonyymi
Putlerkin "suorittaa erityisoperaatiota" Ukrainassa.
- Anonyymi
Israel on tuhonnut asevoimin Libanonin demokratian ja Syyrian demokratian niin jotta ainoa demokratia alueella on enään Natsi-Israel.
- Anonyymi
Ps 25:19: "Katso minun vihollisiani, kuinka heitä on paljon, ja he vihaavat minua väkivaltaisella vihalla."
- Anonyymi
??? ... , mihin asiaan tuo liittyy.
- Anonyymi
Luin eilen Qumran kääröistä Jesajan kirjan pesharin ja sen perusteella tämä sota on Jumalan kädessä, niin kuin sodat yleensäkin.
Palestiinan kansa on tavanomainen pitkään rauhassa elänyt kansa jonka Jumala on sanansa toteuttamiseksi kiihottanut Israelia vastaan ja unelmoimaan suurta onnea itselleen.
Israel on profanoinut ja kironnut kaikki ympäröivien maiden vapautusliikkeet ja aseelliset voimat joilla on kyky uhata Israelia ja sen olemassaoloa. Tämäkin on Jumalan antama asenne.
Lähi-idän alue on sellainen ruutitynnyri että humanistiset neuvot ja asenteet siellä olisivat pelkkää itsemurhaa. Ihmeen paljon Nykyisin pannaan toteen Qumranin ja Gnostilaisten visioita. Mitä Jumala sillä tarkoittaa?
Näin 1991 näyn että Juudas Iskariot vapautetaan 1000 vuodeksi helvetistä kostamaan kaiken kokemansa vääryyden ja tuskan. Se näky on jo nyt osottautunut maailman politiikan selittäjänä hienoksi totuudeksi.- Anonyymi
"Näin 1991 näyn että Juudas Iskariot vapautetaan 1000 vuodeksi helvetistä kostamaan kaiken kokemansa vääryyden ja tuskan. Se näky on jo nyt osottautunut maailman politiikan selittäjänä hienoksi totuudeksi."
Nykyisin on jo aika tehokkaita neurolepteja, jotka poistavat harhoja. - Anonyymi
Minä taas luin Edgar Allan Poe:n "Muutama sana muumion kanssa" sekä "Tarina Jerusalemistä" ! Heh siinäpä mainiota hauskuuslukemistoa ollen vallan ernomaista.
Booshes he, el Emanu.
- Anonyymi
Haloo.Palestiina ei ole Hamas. Jos meillä olisi terroristisolu niin olisitko sitä mieltä että lapsesi tapettaisiin vaikka et tuntisi yhtään terroristi solun jäsentä.
- Anonyymi
Tuo on se koko asian ydin, että Hamas ei ole sama asia kuin Palestiina. Maa saa puolustautua, mutta Israelin touhu ei enää ole puolustautumista, vaan on mennyt kauan sitten överiksi.
- Anonyymi
Palestiina on sama asia kuin Hamas, hallinnollinen johtajuus ja kansan tuli on Hamasilla.
Ei niitä voi erottaa toisistaan. Ne uhoaa vihaa Jumalan valittua kansaa Israelia vastaan viimeiseen asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on se koko asian ydin, että Hamas ei ole sama asia kuin Palestiina. Maa saa puolustautua, mutta Israelin touhu ei enää ole puolustautumista, vaan on mennyt kauan sitten överiksi.
Hamas kun luopuu aseistaan ja sotimisesta ja palauttaa pankkivangit niin siitä lähtee tie rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hamas kun luopuu aseistaan ja sotimisesta ja palauttaa pankkivangit niin siitä lähtee tie rauhaan.
Israelin viha on Palestiinalaisilla verissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, sekö muka NYT saisi Israelin lopettamaan LAITTOMIEN siirtokuntiensa rakentamisen palestiinalaisten maille, kun ei se ole aiemminkaan ennen koko panttivankiongelmaa sitä tehnyt?
Israelia palvovien uskonharhaisten ei kannata yrittää enää syöttää tuollaista valheellista propagandapaskaa, kun Israelin todelliset tarkoitusperät ovat käyneet täysin selväksi. Sillä on nimkittäin ollut vuosikymmenet aikaa osoittaa rauhantahtoisuuttaan, mutta sen sijaan se on ryöstellyt palestiinalaisten maita ja rakennellut sinne pikku hiljaa omia laittomia siirtokuntiaan.
Joten miksi se mielestäsi nyt yhtäkkiä lopettaisi sen, kun on vihdoinkin saanut tekosyyn ratkaista tämän ongelmallisen "palestiinalaiskysymyksen" lopullisesti ja kertarysäyksellä?
Tähän asti Israelia on pidätellyt se, että se on tarvinnut demokraattisten valtioiden tukea ja on sen vuoksi teeskennellyt itsekin olevansa demokratia, vaikka on samaan aikaan toiminut myös epädemokraattisesti palestiinalaisia kohtaan.
Nyt kun Israelia aseistavalla USAlla on presidenttinä kristinuskovaisten valtaan avittama Putleria ihaileva RIKOLLINEN SOSIOPAATTI, joka tukee Israelin pyrkimyksiä täysimittaisesti, se on voinut ryhtyä tosi toimiin ratkaistakseen tämän sitä hiertävän "palestiinalaiskysymyksen" lopullisesti.
Kristinuskonharhaiset yrittävät syöttää, että juutalaiset ja kristityt olisivat muka rauhantahtoisempia kuin muslimit, mutta historia sekä myös nykyisyys osoittaa, että tuo on täyttä valetta.
Juutalaiset ovat kirjoittaneet oman "pyhän kirjansa" eli Vanhan Testamentin paljon AIKAISEMMIN kuin muslimit oman Koraaninsa, ja VTsta käy kyllä hyvin ilmi, ettei juutalaisten Jumala ole yhtään sen rauhantahtoisempi kuin muslimienkaan.
Oletettavaa onkin, että juutalaiset ovat omalla ylimielisyydellään, omahyväisyydellään ja väkivallallaan lietsoneet muslimit raivoon ja hekin ovat kirjoittaneet oman Koraaninsa VASTINEEKSI juutalaisten ja kristittyjen väkivaltaiselle uskonnolle ja Jumalalle lainaten sinne Raamatun Jumalan ominaisuuksia, joita kristityt nyt omassa tekopyhyydessään kauhistelevat.
Tässäpä hieman esimerkkejä juutalaisten sekä kristittyjen "rauhantahtoisesta" Jumalasta.
2. Moos. 32:27 "NÄIN SANOO HERRA, ISRAELIN JUMALA: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja TAPPAKAA JOKAINEN, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
1. Sam. 15:3 "NÄIN SANOO HERRA SEBAOT: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja VIHKIKÄÄ TUHON OMAKSI KAIKKI, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan SURMAA miehet ja naiset, LAPSET JA IMEVÄISET, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
(Hmmm...mitähän pahaa eläimetkin ovat tehneet lapsista ja imeväisistä nyt puhumattakaan?)
Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (JUMALA) SANOI minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja SURMATKAA. Älkää säälikö, älkää armahtako, TAPPAKAA tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, LAPSET ja vaimot."
5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, ÄLÄ JÄTÄ AINOATAKAAN HENKEÄ ELOON , vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, NIINKUIN HERRA, SINUN JUMALASI, ON SINUA KÄSKENYT ."
Ja mitä tulee kristinuskovaisten historiaan, niin mietitäänpäs vaan sitä, miten paljon ihmisiä on tapettu kristinuskon Jumalan nimissä ?!
Joten jos te kristinuskonharhaiset yritätte uskotella, että teidänkään Jumalanne on yhtään rauhantahtoisempi kuin juutalaisten tai muslimien Jumala, niin tämä Israelin "siunaaminen" ja heidän väkivaltansa oikeuttaminen uskonnolla perustellen ei todellakaan vakuuta siitä, vaan todistaa päin vastoin vain sen, että TE OLETTE YHTÄ PAHOJA KUIN HEKIN !
Teillä ei ole tarjottavana siis yhtään mitään sen parempaa tälle ihmiskunnalle kuin näillä muillakaan väkivaltaisilla jumalhulluilla uskontoineen ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, sekö muka NYT saisi Israelin lopettamaan LAITTOMIEN siirtokuntiensa rakentamisen palestiinalaisten maille, kun ei se ole aiemminkaan ennen koko panttivankiongelmaa sitä tehnyt?
Israelia palvovien uskonharhaisten ei kannata yrittää enää syöttää tuollaista valheellista propagandapaskaa, kun Israelin todelliset tarkoitusperät ovat käyneet täysin selväksi. Sillä on nimkittäin ollut vuosikymmenet aikaa osoittaa rauhantahtoisuuttaan, mutta sen sijaan se on ryöstellyt palestiinalaisten maita ja rakennellut sinne pikku hiljaa omia laittomia siirtokuntiaan.
Joten miksi se mielestäsi nyt yhtäkkiä lopettaisi sen, kun on vihdoinkin saanut tekosyyn ratkaista tämän ongelmallisen "palestiinalaiskysymyksen" lopullisesti ja kertarysäyksellä?
Tähän asti Israelia on pidätellyt se, että se on tarvinnut demokraattisten valtioiden tukea ja on sen vuoksi teeskennellyt itsekin olevansa demokratia, vaikka on samaan aikaan toiminut myös epädemokraattisesti palestiinalaisia kohtaan.
Nyt kun Israelia aseistavalla USAlla on presidenttinä kristinuskovaisten valtaan avittama Putleria ihaileva RIKOLLINEN SOSIOPAATTI, joka tukee Israelin pyrkimyksiä täysimittaisesti, se on voinut ryhtyä tosi toimiin ratkaistakseen tämän sitä hiertävän "palestiinalaiskysymyksen" lopullisesti.
Kristinuskonharhaiset yrittävät syöttää, että juutalaiset ja kristityt olisivat muka rauhantahtoisempia kuin muslimit, mutta historia sekä myös nykyisyys osoittaa, että tuo on täyttä valetta.
Juutalaiset ovat kirjoittaneet oman "pyhän kirjansa" eli Vanhan Testamentin paljon AIKAISEMMIN kuin muslimit oman Koraaninsa, ja VTsta käy kyllä hyvin ilmi, ettei juutalaisten Jumala ole yhtään sen rauhantahtoisempi kuin muslimienkaan.
Oletettavaa onkin, että juutalaiset ovat omalla ylimielisyydellään, omahyväisyydellään ja väkivallallaan lietsoneet muslimit raivoon ja hekin ovat kirjoittaneet oman Koraaninsa VASTINEEKSI juutalaisten ja kristittyjen väkivaltaiselle uskonnolle ja Jumalalle lainaten sinne Raamatun Jumalan ominaisuuksia, joita kristityt nyt omassa tekopyhyydessään kauhistelevat.
Tässäpä hieman esimerkkejä juutalaisten sekä kristittyjen "rauhantahtoisesta" Jumalasta.
2. Moos. 32:27 "NÄIN SANOO HERRA, ISRAELIN JUMALA: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja TAPPAKAA JOKAINEN, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
1. Sam. 15:3 "NÄIN SANOO HERRA SEBAOT: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja VIHKIKÄÄ TUHON OMAKSI KAIKKI, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan SURMAA miehet ja naiset, LAPSET JA IMEVÄISET, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
(Hmmm...mitähän pahaa eläimetkin ovat tehneet lapsista ja imeväisistä nyt puhumattakaan?)
Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (JUMALA) SANOI minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja SURMATKAA. Älkää säälikö, älkää armahtako, TAPPAKAA tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, LAPSET ja vaimot."
5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, ÄLÄ JÄTÄ AINOATAKAAN HENKEÄ ELOON , vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, NIINKUIN HERRA, SINUN JUMALASI, ON SINUA KÄSKENYT ."
Ja mitä tulee kristinuskovaisten historiaan, niin mietitäänpäs vaan sitä, miten paljon ihmisiä on tapettu kristinuskon Jumalan nimissä ?!
Joten jos te kristinuskonharhaiset yritätte uskotella, että teidänkään Jumalanne on yhtään rauhantahtoisempi kuin juutalaisten tai muslimien Jumala, niin tämä Israelin "siunaaminen" ja heidän väkivaltansa oikeuttaminen uskonnolla perustellen ei todellakaan vakuuta siitä, vaan todistaa päin vastoin vain sen, että TE OLETTE YHTÄ PAHOJA KUIN HEKIN !
Teillä ei ole tarjottavana siis yhtään mitään sen parempaa tälle ihmiskunnalle kuin näillä muillakaan väkivaltaisilla jumalhulluilla uskontoineen !Nytkö nämä siionistiset juutalaiset aloittavat saman hybridivaikuttamisen Suomessa mitä Putinin Venäjä yritti. Mene Gazaan riehumaan jos kerran omaat tuon kannan äläkä Suomessa lusmuile mokomakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytkö nämä siionistiset juutalaiset aloittavat saman hybridivaikuttamisen Suomessa mitä Putinin Venäjä yritti. Mene Gazaan riehumaan jos kerran omaat tuon kannan äläkä Suomessa lusmuile mokomakin.
?????
- Anonyymi
Kyllä, Palestiina on Hamas, Hizbollah, on Al-Qaida , on Isis!!!! Tämä täytyy ymmärtää. Ei voi olla näin sokea!
Euroopan islamisaatio on käynnissä ja se koskee kaikki muslimeja. Heidän imaamit on puhumassa tästä monta vuotta, eri puolella Islam valtiota, Israel vain tekosyy. He väittävät että Israelin maat ovat heidän, sama he puhuvat Euroopasta. Euroopan maat ovat heidän maa. Ja kyllä, eurooppalaiset ovat sokeita tässä asiassa, tai eivät halua uskoa!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, Palestiina on Hamas, Hizbollah, on Al-Qaida , on Isis!!!! Tämä täytyy ymmärtää. Ei voi olla näin sokea!
Euroopan islamisaatio on käynnissä ja se koskee kaikki muslimeja. Heidän imaamit on puhumassa tästä monta vuotta, eri puolella Islam valtiota, Israel vain tekosyy. He väittävät että Israelin maat ovat heidän, sama he puhuvat Euroopasta. Euroopan maat ovat heidän maa. Ja kyllä, eurooppalaiset ovat sokeita tässä asiassa, tai eivät halua uskoa!!!Kaikki tiet vievät Roomaan. Katolinen kirkko on kaiken pahan alku ja juuri. Nykyisen kristikunnankin synnyttäjä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kristinuskon_vaikutus_islamiin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Euroopan islamisaatio on käynnissä ja se koskee kaikki muslimeja. Heidän imaamit on puhumassa tästä monta vuotta, eri puolella Islam valtiota, Israel vain tekosyy. He väittävät että Israelin maat ovat heidän, sama he puhuvat Euroopasta. Euroopan maat ovat heidän maa. Ja kyllä, eurooppalaiset ovat sokeita tässä asiassa, tai eivät halua uskoa!!!"Euroopan islamisaatio on käynnissä ja se koskee kaikki muslimeja."
Eivät kaikki muslimit ole uskovaisia, kuten eivät kaikki kristitytkään ole uskovaisia.
Kaikissa joukoissa on toisinajattelijoita, joten on väärin leimata joku ryhmä yhdeksi heterogeeniseksi joukoksi, joka ajattelee kaikesta samalla tavalla.
Eivät myöskään kaikki juutalaiset ole äärioikeistolaisen ja fundamentalistisen Netanjahun kannattajia, kuten nämä Israelia siunaavat hihhulit, jotka tosiasiassa siunaavat pientä murhaajien joukkoa.
Tällainen rasistinen jonkin joukon demonisoiminen eli epäinhimillistäminen on juuri uskontojen harrastamaa aivopesua, joka mahdollistaa jatkuvan väkivallan kierteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Euroopan islamisaatio on käynnissä ja se koskee kaikki muslimeja."
Eivät kaikki muslimit ole uskovaisia, kuten eivät kaikki kristitytkään ole uskovaisia.
Kaikissa joukoissa on toisinajattelijoita, joten on väärin leimata joku ryhmä yhdeksi heterogeeniseksi joukoksi, joka ajattelee kaikesta samalla tavalla.
Eivät myöskään kaikki juutalaiset ole äärioikeistolaisen ja fundamentalistisen Netanjahun kannattajia, kuten nämä Israelia siunaavat hihhulit, jotka tosiasiassa siunaavat pientä murhaajien joukkoa.
Tällainen rasistinen jonkin joukon demonisoiminen eli epäinhimillistäminen on juuri uskontojen harrastamaa aivopesua, joka mahdollistaa jatkuvan väkivallan kierteen.Muslimit kun kääntyvät pois islamista, eivät enää ole muslimia. Eli minä sanoin: että asia koskee kaikkia muslimit, niin asiaa koskee vain niitä jotka ovat muslimia. Jos muslimi rupee uskomaan Jeesuksen Kristuksen, niin hän sen jälkeen on Kristetty, eikä muslimi. Se pitää oikein ymmärtää, että koraani on terroristien lahkon uskonto kirja, jonka avulla he kasvattavat vihaamaan ja tappamaan kaikki ”väärä uskoiset”, eli niitä jotka eivät uskoo koraanin. Raamattu opettaa rakastamaan, rukoilemaan ja siunaamaan oma vihollista, mutta islamin uskon mukaan sinun pitää tappaa kaikki jotka eivät uskoo koraanin. Kyllä siinä on suuri ero!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muslimit kun kääntyvät pois islamista, eivät enää ole muslimia. Eli minä sanoin: että asia koskee kaikkia muslimit, niin asiaa koskee vain niitä jotka ovat muslimia. Jos muslimi rupee uskomaan Jeesuksen Kristuksen, niin hän sen jälkeen on Kristetty, eikä muslimi. Se pitää oikein ymmärtää, että koraani on terroristien lahkon uskonto kirja, jonka avulla he kasvattavat vihaamaan ja tappamaan kaikki ”väärä uskoiset”, eli niitä jotka eivät uskoo koraanin. Raamattu opettaa rakastamaan, rukoilemaan ja siunaamaan oma vihollista, mutta islamin uskon mukaan sinun pitää tappaa kaikki jotka eivät uskoo koraanin. Kyllä siinä on suuri ero!
"Raamattu opettaa rakastamaan, rukoilemaan ja siunaamaan oma vihollista, mutta islamin uskon mukaan sinun pitää tappaa kaikki jotka eivät uskoo koraanin. Kyllä siinä on suuri ero!"
RAAMATTU KÄSKEE JUUTALAISIA TAPPAMAAN KAIKKI PALESTIINALAISET LAPSIAKAAN SÄÄLIMÄTTÄ ja sitä käskyä tämä Netanjahun porukka nyt TOTEUTTAA samalla kun "rakastavat kristityt" eli sekopäähellarit siunaa näitä murhaajia.
(HUOM eläimetkin on juutalaisten murhanhimoisen Jumalan mielestä vääräuskoisia terroristeja, kun käskee lahdata nekin kaikki !)
Ja mitä tulee kristittyihin, niin mietitäänpä vaan, miten paljon ihmisiä on tapettu tämän "rakastavan" kristinuskon Jumalan nimissä ==> MILJOONITTAIN !
Ja te hellarit ette ainakaan ole mitään "rakastavia kristittyjä", vaan Katolisen murhakirkon jälkeläisiä, jolta olette perineet sen kirkon keksimän ikuisen piinahelvettioppinnekin, jonka avulla yritätte PELOTELLA porukkaa oman sadistisen ja väkivaltaisen Jumalanne kannattajiksi ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Euroopan islamisaatio on käynnissä ja se koskee kaikki muslimeja."
Tällainen rasistinen jonkin joukon demonisoiminen eli epäinhimillistäminen on juuri uskontojen harrastamaa aivopesua, joka mahdollistaa jatkuvan väkivallan kierteen.Tarkoitin siis yhdeksi homogeeniseksi joukoksi...
- Anonyymi
H2 - Miehityksen laboratorio
https://areena.yle.fi/1-50775566
Kannattaa katsoa tuo dokumentti. - Anonyymi
Islamin ideologiaan kuulemani luennon mukaan kuuluu tehdä koko maailma islam uskoiseksi. Sen toteuttamiseksi heitä kehoitetaan opiskelemaan eri maissa ja hakeutumaan johtaviin ja päättäviin virkoihin.
Valtioiden , kaupunkien, sotilaallisten järjestelmien, politiikan ym. tehtäviin ja niissä oleville päättäville johto paikoilla.
Ehkä ei kaikki Suomeenkaan tuleva islam taustainen pakolaisuus ole todella pakolaisuutta vaan soluttautumista en. tavalla?- Anonyymi
Tällaisessa rauhanomaisessa soluttautumisessa piilee kyllä maallistumisen vaara, jos nämä soluttautujat havaitsevat tällaisen maallisen valtion olevan paljon miellyttävämpi paikka elää kuin heidän oma kiihkouskonnollinen ja ahdasmielinen muslimivaltionsa.
Sen sijaan jos nämä soluttautujat saavat vastaansa samanlaista kiihkomielistä, mutta kristillistä suhtautumista, niin se vaan vahvistaa heidän uskoaan oman uskontonsa paremmuuteen.
Joten kiihkoilkaa uskonhullut, niin loppua uskonsodille ei tule koskaan, vaan koko "ihmisongelma" saa teidän ansiostanne lopullisen ratkaisunsa jossakin vaiheessa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaisessa rauhanomaisessa soluttautumisessa piilee kyllä maallistumisen vaara, jos nämä soluttautujat havaitsevat tällaisen maallisen valtion olevan paljon miellyttävämpi paikka elää kuin heidän oma kiihkouskonnollinen ja ahdasmielinen muslimivaltionsa.
Sen sijaan jos nämä soluttautujat saavat vastaansa samanlaista kiihkomielistä, mutta kristillistä suhtautumista, niin se vaan vahvistaa heidän uskoaan oman uskontonsa paremmuuteen.
Joten kiihkoilkaa uskonhullut, niin loppua uskonsodille ei tule koskaan, vaan koko "ihmisongelma" saa teidän ansiostanne lopullisen ratkaisunsa jossakin vaiheessa !Ateisteja ja muslimeja on suhteellisesti eniten rikoksien tekijöistä kaikista jumalattomien ryhmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateisteja ja muslimeja on suhteellisesti eniten rikoksien tekijöistä kaikista jumalattomien ryhmistä.
Muslimit eivät ole jumalattomia, vaan uskovaisia, sillä he uskovat Allahiin.
>>Mitä ei estä heidät tehdä samanlainen hyökkäys täällä Euroopassa ja Suomessa. Haloo!!!!>>
Hoono Soome.- Anonyymi
Niin on, en ole syntynyt Suomessa. Mutta hakua varoittaa Suomalaisia!!!
- Anonyymi
Kyllä on outoa kun Suomessakin on todella paljon terroristien puolustajia eli hamasin ja heidän tukijoidensa palestiinalaisten
- Anonyymi
Missä sinä uskonharhainen näet terroristien puolustajia?
Sinun moraalisi on jo niin uskontosi kierouttama, ettet pysty enää erottamaan avuttomien ihmisten puolustamista "terroristien puolustamisesta" silloin, kun he...IHMISET...ovat sinun harhaisen uskontosi näkökulmasta "vääräuskoisia" eli heidät on uskontosi toimesta DEMONISOITU...jopa LAPSETKIN EPÄINHIMILLISTETTY !
Sinun harhaisen logiikkasi ja moraalisi mukaan siis lapsetkin ovat terroristeja, joita voidaan tappaa ilman mitään sääliä ja omantunnontuskia, koska Israelin/juutalaisten Jumala KÄSKEE niin tekemään ja vaikka kristittynä sinun "Herrasi/esikuvasi" Jeesus KIELTÄÄ niin tekemästä!
Ihmetyttää, miten sinä KRISTITTYNÄ voit oikeuttaa lasten tappamisen ja tulkita heidän murhaamisensa vastustamisen "terroristien puolustamiseksi" ? - Anonyymi
Toisen maailmansodan myötä länsimaiseen oikeuskäsitykseen tuli jotta kansanmurha on sotarikos ja jotta kollektiiviset rangaistukset ovat ihmisoikeusrikos. Miksi tämä ei muka koskisi myös juutalaisten suorittamia sotarikoksia sekä ihmisoikeusrikoksia.
- Anonyymi
Katsopas kuinka paljon Suomessa asuu muslimeja. Menee katsomaan Itäkeskuksen, et näe siellä suomalaista. Ei ole enää ihme. Eikä ihme ole jos kaikki muslimit kokoontuvat ja ruoee tapahtumaan ….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun moraalisi on jo niin uskontosi kierouttama, ettet pysty enää erottamaan avuttomien ihmisten puolustamista "terroristien puolustamisesta" silloin, kun he...IHMISET...ovat sinun harhaisen uskontosi näkökulmasta "vääräuskoisia" eli heidät on uskontosi toimesta DEMONISOITU...jopa LAPSETKIN EPÄINHIMILLISTETTY !
Sinun harhaisen logiikkasi ja moraalisi mukaan siis lapsetkin ovat terroristeja, joita voidaan tappaa ilman mitään sääliä ja omantunnontuskia, koska Israelin/juutalaisten Jumala KÄSKEE niin tekemään ja vaikka kristittynä sinun "Herrasi/esikuvasi" Jeesus KIELTÄÄ niin tekemästä!
Ihmetyttää, miten sinä KRISTITTYNÄ voit oikeuttaa lasten tappamisen ja tulkita heidän murhaamisensa vastustamisen "terroristien puolustamiseksi" ?He tappavat meidän lapset julmalla tavalla eikö he katsovat, että se on lapsi. Onko mielummin sinun lapsi kuolisi vaiko heidän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He tappavat meidän lapset julmalla tavalla eikö he katsovat, että se on lapsi. Onko mielummin sinun lapsi kuolisi vaiko heidän?
Eivät Israelilaisetkaan näe palestiinalaislapsissa lapsia, vaan tappavat kylmästi ja kristityt "Jeesuksen seuraajat" siunaavat esikuvansa Jeesuksen tavoin lastentappajia.
Myös katoliset ja luterilaisetkin tappoivat lapsia tuodessaan meille pimeydessä eläville pakanoille evankeliumia, joten lasten tappaminen nyt ylipäätään on olennainen ja välttämätön osa uskontojen keinovalikoimassa levittäessään hyvää sanomaa omasta ainoasta oikeaoppisesta uskonnostaan, jonka avulla maa puhdistetaan kaikista vääräuskoisista ja demonien riivaamista kansoista ja ihmisryhmistä.
Eivät muslimitkaan siis ole sen kummempia kuin muutkaan palvoessaan omaa Kaikkivaltiasta Jumalaansa, joka ei tunne muuta keinoa kuin väkivallan tehdessään itseään tunnetuksi kansojen joukossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmetyttää, miten sinä KRISTITTYNÄ voit oikeuttaa lasten tappamisen ja tulkita heidän murhaamisensa vastustamisen "terroristien puolustamiseksi" ?Palestiina vetää sota propaganda ja on valmistautunut sitä monta vuotta ennen 7.10.2023. Kaikki nämä videot missä surmataan lapsia ja jne. - ei ole totta, vaan se kaikki on näytelmä. Palestiinalaiset tappoivat Israelin lapset vanhempien edessä, tappoivat vanhuksia, eläimiä… näistä hirmuteoista on kuvamateriaalia Israelissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palestiina vetää sota propaganda ja on valmistautunut sitä monta vuotta ennen 7.10.2023. Kaikki nämä videot missä surmataan lapsia ja jne. - ei ole totta, vaan se kaikki on näytelmä. Palestiinalaiset tappoivat Israelin lapset vanhempien edessä, tappoivat vanhuksia, eläimiä… näistä hirmuteoista on kuvamateriaalia Israelissa.
"Palestiinalaiset tappoivat Israelin lapset vanhempien edessä, tappoivat vanhuksia, eläimiä… näistä hirmuteoista on kuvamateriaalia Israelissa."
Ovat siis ottaneet mallia juutalaisista, sillä hehän ovat kirjoittanet oman pyhän Raamattunsa paljon ennen kuin muslimit oman Koraaninsa.
2. Moos. 32:27 "NÄIN SANOO HERRA, ISRAELIN JUMALA: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja TAPPAKAA JOKAINEN, olkoon vaikka OMA VELI, YSTÄVÄ tai SUKULAINEN."
1. Sam. 15:3 "NÄIN SANOO HERRA SEBAOT: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja VIHKIKÄÄ TUHON OMAKSI KAIKKI, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan SURMAA miehet ja naiset, LAPSET ja IMEVÄISET, RAAVAAT ja LAMPAAT, KAMELIT ja AASIT."
Yrityksesi valkopestä Israelia on säälittävää ja osoittaa vain, miten aivopesty olet.
Tässä on kysymys vain kahden tahon valtapelistä ja uskonto on valjastettu tukemaan Netanjahun ja hänen äärioikeistolaisten kannattajiensa agendaa. Ilman sotaa rikollisella Netanjahulla on vaara menettää valtansa ja joutua vankilaan. Sotimalla hän taas onnistuu pysyttelemään vallassa, eikä välitä vähääkään ihmisten kärsimyksistä.
Tavalliset israelilaisetkin vastustavat Netanjahua ja osoittavat mieltään häntä vastaan, joten te Israelin siunailijat olette asettuneet tukemaan vain tätä vallassa olevaa äärioikeistolaista eliittiä, mikä on aivan oksettavaa siinäkin valossa, että olette olevinanne kristittyjä "Jeesuksen seuraajia".
- Anonyymi
Vaikee sanoa mutta 3v sitten autoin musliminaista perus sähköliittymän ja muiden laskujen ja sopimuksien kanssa, hän sanoi että on aina haaveillut valkoisesta miehestä ja meillä on ollut salainen suhde 3v, hänen suku ei hyväksy vääräuskoisia. Go israel go.
- Anonyymi
"Go israel go."
Tarkoitatko, että kannatat Israelin suorittamaa kansanmurhaa? - Anonyymi
Eikä he tulee ikinä tunnustamaan meidät. Sen pitää oikein ymmärtää, me ollaan heille vihollisia jotta pitäisi tappaa. Nämä hymyilevät meille pään naaman, mutta selän takana ovat valmiita tappamaan heti kun on mahdollisuus. Se on sama kun mies hymyile naisille jotta halua saada yhden yön nautintoon, mutta heti kun saa. Heitä pois!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä he tulee ikinä tunnustamaan meidät. Sen pitää oikein ymmärtää, me ollaan heille vihollisia jotta pitäisi tappaa. Nämä hymyilevät meille pään naaman, mutta selän takana ovat valmiita tappamaan heti kun on mahdollisuus. Se on sama kun mies hymyile naisille jotta halua saada yhden yön nautintoon, mutta heti kun saa. Heitä pois!!!!
Vaikka meillä Suomessa onkin tällä hetkellä äärioikeistolaisten sosiopaattien muodostama hallitus, niin silti kaikki suomalaiset eivät ole äärioikeistolaisia sosiopaatteja.
Sama koskee Amerikkaa, Israelia, muslimimaita ja aivan kaikkia maita ja kansoja, joissa pieni joukko rikollisia häärää ja alistaa muita silloin kun onnistuvat pääsemään jollain kepulikonstilla valtaan, esim valehtelemalla kuten meidän hallituksemme tai väkivalloin.
- Anonyymi
YK: Gazan katastrofi muistuttaa Etiopian ja Biafran nälänhätiä | Uutisia lyhyesti | Yle
"..Israelin ulkoministeri: Väitteet nälänhädästä valheita
Israel on toistuvasti kiistänyt kansainvälisten järjestöjen varoitukset nälänhädästä. Israelin ulkoministeri Gideon Saar sanoi tänään, että väitteet nälänhädästä ovat valheita.
Hän torjui myös ”vääristyneen kampanjan”, jossa hän koki kansainvälisen yhteisön painostavan Israelia Gazan sodan tulitaukoon ja Palestiinan valtion tunnustamiseen.
– Sitä ei tule tapahtumaan, riippumatta siitä, kuinka paljon painetta Israeliin kohdistetaan, hän sanoi.
Lähteet: Reuters, AFP, STT..." - Anonyymi
”Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton; en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta, ja jonka liittoni he ovat rikkoneet, vaikka minä olin ottanut heidät omikseni, sanoo Herra.
Vaan tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa niiden päivien tultua, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä ja kirjoitan sen heidän sydämiinsä; ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
Silloin ei enää toinen opeta toistansa eikä veli veljeänsä sanoen: 'Tuntekaa Herra'. Sillä he kaikki tuntevat minut, pienimmästä suurimpaan, sanoo Herra; sillä minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejänsä.
Näin sanoo Herra, joka on pannut auringon valaisemaan päivää, kuun ja tähdet lakiensa mukaan valaisemaan yötä, hän, joka liikuttaa meren, niin että sen aallot pauhaavat — Herra Sebaot on hänen nimensä: Jos väistyvät nämä lait minun kasvojeni edestä, silloin myös lakkaavat Israelin jälkeläiset olemasta kansa minun kasvojeni edessä ainiaan.
Näin sanoo Herra: Jos voidaan mitata taivaat ylhäällä ja tutkia maan perustukset alhaalla, silloin vasta minä hylkään Israelin jälkeläiset kaikki, kaiken sen tähden, mitä he ovat tehneet, sanoo Herra.”
Jeremia 31:31-37 - Anonyymi
Lainaus kirjasta: Aksel Valen-Sendstad Kristillinen dogmatiikka
Suomeksi toimittanut Raimo Mäkelä
Kustannus Oy Uusi Tie- Suomen Raamattuopiston Kustannus Oy
Alkuteos KRISTEN DOGMATIKK -Copyright. Luther Forlag, Oslo 1979
Kirjapaino. Gummerus Oy, Jyväskylä 1985
(Sivulta 238,239,240)
“….b) Israelin kansan valinta ja Jumalan armoliitto sen kanssa
Ennakoivassa ja valmistavassa pelastushistoriassa Jumala käyttää Israelin valintaa ja armoliittoaan sen kanssa välittämään pelastusta ihmiskunnalle historiassa. Tämä valinta ja armoliitto tämän kansan kanssa ovat Jumalan erityinen ilmoitus hänen valmistamastaan pelastuksesta (osa I, luku A, 3).
Tässä yhteydessä Aabrahamin valinta (1 Moos 12: 1—3) ja armoliitto hänen kanssaan (1 Moos 17:1—14) ovat pelastushistorian ratkaiseva kannatin Jeesukseen Kristukseen saakka. Siinä Jumala täyttää Nooan kanssa tekemänsä kaikkia ihmisiä koskevan liiton, ja siihen perustuvat muut Jumalan kansalleen antamat armon vakuutukset (2 Moos 6:3—8;12 .)
Israelin valinta ja Jumalan armoliitto sen kanssa ilmoittavat historiassa, konkreettisessa aikaan, paikkaan ja henkilöihin sidotussa tapahtumassa, että Jumala on armollinen ja laupias, ja sen, mitä tämä tarkoittaa. Julistuksen profeetallinen sanoma kokonaisuudessaan ja Israelin elämän ja historian tapahtumien profeetallinen tulkinta viittaavat tähän Jumalan armoon ja laupeuteen Jumala-uskon ja Jumala-suhteen perustana. Jumalan armolupaus ja hänen laupeutensa eivät koskaan sorru. Sen hän on ilmoittanut teoissaan kansaansa kohtaan. Asia on näin, vaikka Jumala antaa ahdistusten ja synnin, kapinoinnin ja tottelemattomuuden rangaistusten kohdata Israelia. Vaikka viholliset tuhoavat kansan ja se joutuu maanpakoon, menettää maansa ja menehtyy, Herra tekee kaiken kasvattaakseen kansaa näkemään ja vastaanottamaan hänen armonsa ja laupeutensa, että kansa uskoisi ja pelastuisi (Hoos.1:10-11.; Room 9—11 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Sivulta 238,239,240)
“….b) Israelin kansan valinta ja Jumalan armoliitto sen kanssa
Ennakoivassa ja valmistavassa pelastushistoriassa Jumala käyttää Israelin valintaa ja armoliittoaan sen kanssa välittämään pelastusta ihmiskunnalle historiassa. Tämä valinta ja armoliitto tämän kansan kanssa ovat Jumalan erityinen ilmoitus hänen valmistamastaan pelastuksesta (osa I, luku A, 3).
Tässä yhteydessä Aabrahamin valinta (1 Moos 12: 1—3) ja armoliitto hänen kanssaan (1 Moos 17:1—14) ovat pelastushistorian ratkaiseva kannatin Jeesukseen Kristukseen saakka. Siinä Jumala täyttää Nooan kanssa tekemänsä kaikkia ihmisiä koskevan liiton, ja siihen perustuvat muut Jumalan kansalleen antamat armon vakuutukset (2 Moos 6:3—8;12 .)
Israelin valinta ja Jumalan armoliitto sen kanssa ilmoittavat historiassa, konkreettisessa aikaan, paikkaan ja henkilöihin sidotussa tapahtumassa, että Jumala on armollinen ja laupias, ja sen, mitä tämä tarkoittaa. Julistuksen profeetallinen sanoma kokonaisuudessaan ja Israelin elämän ja historian tapahtumien profeetallinen tulkinta viittaavat tähän Jumalan armoon ja laupeuteen Jumala-uskon ja Jumala-suhteen perustana. Jumalan armolupaus ja hänen laupeutensa eivät koskaan sorru. Sen hän on ilmoittanut teoissaan kansaansa kohtaan. Asia on näin, vaikka Jumala antaa ahdistusten ja synnin, kapinoinnin ja tottelemattomuuden rangaistusten kohdata Israelia. Vaikka viholliset tuhoavat kansan ja se joutuu maanpakoon, menettää maansa ja menehtyy, Herra tekee kaiken kasvattaakseen kansaa näkemään ja vastaanottamaan hänen armonsa ja laupeutensa, että kansa uskoisi ja pelastuisi (Hoos.1:10-11.; Room 9—11Tässä historiallisessa kansassa, jonka Herra on valinnut ja jolle hän on osoittanut armoaan, hän ilmoittaa koko maailmaa ja koko luomakuntaa koskevan pelastustahtonsa. Israelin valinta ja armoliitto Israelin kanssa tähtäävät pelastuksen saattamiseen kaikille ihmisille (1 Moos 17:5; 22:16-18;Jes 49:6; 60:1-3). Siksi Israel on Jumalan pelastuksen väline ja on erityisasemassa, sillä Jumala on uskonut pelastussuunnitelmansa tälle kansalle (Room 3:1—2).
Tämä kansa ei kuitenkaan ole erityisasemassa, kun on kysymys Jeesuksen Kristuksen tekoon perustuvasta pelastuksesta. Se ilmoitus, jonka Jumala antoi Israelissa ja sen historiassa Pojastaan Messiaasta, tulevasta maailman syntien sovittajasta, koskee Israelia niin kuin kaikkia muitakin ihmisiä. "Ei ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman," (Apt 4:12.) Israelilla ei ole mitään omaa, erityistä pelastustietä (Room 10).
Koska Israelin valinta ja sen kanssa tehty armoliitto tähtäävät Jeesuksen Kristuksen esiintuomiseen maailman Vapahtajana, oikeastaan kaikki Herran tälle kansalle määräämä on pelastuksen ennakointia ja valmistamista. Koko jumalanpalvelusjärjestys ja suhde Jumalaan, sellaisena kuin Herra sen Israelissa määräsi, oli sen ennakointia ja valmistamista, mikä oli tuleva Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikki liitot saavat syvimmän merkityksensä, kehyksensä ja täyttymyksensä. hänestä (Luuk 22:20; Hebr 9:15). Kaikkien uhrien vaikutus perustui siihen uhriin, jonka Kristus oli uhraava (Hebr 9: 11—26). Kaikki juhlat tähtäsivät siihen sisältöön, minkä hän tulisi niille antamaan (Apt 2; 1 Kor. 5:7—8). Kaikki käskyt tähtäsivät Jeesuksen teosta avautuvaan syvimpään tarkoitukseensa (Matt 5:17, 48)…” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä historiallisessa kansassa, jonka Herra on valinnut ja jolle hän on osoittanut armoaan, hän ilmoittaa koko maailmaa ja koko luomakuntaa koskevan pelastustahtonsa. Israelin valinta ja armoliitto Israelin kanssa tähtäävät pelastuksen saattamiseen kaikille ihmisille (1 Moos 17:5; 22:16-18;Jes 49:6; 60:1-3). Siksi Israel on Jumalan pelastuksen väline ja on erityisasemassa, sillä Jumala on uskonut pelastussuunnitelmansa tälle kansalle (Room 3:1—2).
Tämä kansa ei kuitenkaan ole erityisasemassa, kun on kysymys Jeesuksen Kristuksen tekoon perustuvasta pelastuksesta. Se ilmoitus, jonka Jumala antoi Israelissa ja sen historiassa Pojastaan Messiaasta, tulevasta maailman syntien sovittajasta, koskee Israelia niin kuin kaikkia muitakin ihmisiä. "Ei ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman," (Apt 4:12.) Israelilla ei ole mitään omaa, erityistä pelastustietä (Room 10).
Koska Israelin valinta ja sen kanssa tehty armoliitto tähtäävät Jeesuksen Kristuksen esiintuomiseen maailman Vapahtajana, oikeastaan kaikki Herran tälle kansalle määräämä on pelastuksen ennakointia ja valmistamista. Koko jumalanpalvelusjärjestys ja suhde Jumalaan, sellaisena kuin Herra sen Israelissa määräsi, oli sen ennakointia ja valmistamista, mikä oli tuleva Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikki liitot saavat syvimmän merkityksensä, kehyksensä ja täyttymyksensä. hänestä (Luuk 22:20; Hebr 9:15). Kaikkien uhrien vaikutus perustui siihen uhriin, jonka Kristus oli uhraava (Hebr 9: 11—26). Kaikki juhlat tähtäsivät siihen sisältöön, minkä hän tulisi niille antamaan (Apt 2; 1 Kor. 5:7—8). Kaikki käskyt tähtäsivät Jeesuksen teosta avautuvaan syvimpään tarkoitukseensa (Matt 5:17, 48)…”Lainaus kirjasta: Aksel Valen-Sendstad Kristillinen dogmatiikka
(Sivulta 240,241,242 )
“..Vaikka Israel on pettänyt kutsumuksensa, se ei horjuta tämän kansan valintaa eikä armoliittoa. Vaikka kansa pettää, Herra on uskollinen ja pitää liittonsa (evankeliumin liiton) (Room 3:1—4). Siksi lupaus koskee tätä kansaa edelleen (Room 9:4—5). Vaikka kaikki lupaukset ovat täyttyneet ja saaneet "aamenensa" Jeesuksessa Krlstuksessa 2 Kor. 1:20), se ei merkitse että tämän kansan erityinen valinta ja sille annetut lupaukset olisivat kumoutuneet.
Valinta ja armoliitto eivät ole vain tilapäisiä ja vertauskuvallisia. Jumalan valinta ja armoliitto eivät ole koskaan tilapäisiä, väliaikaisia eivätkä vertauskuvallisia. Siksi Israelin kansa on yhä erikoisasemassa. Israel on Jumalan valittu kansa nyt niin kuin aikaisemminkin. Juuri näin Jumala osoittaa historiassa ja konkreettisessa toiminnassa, että hän on armollinen ja hänen sanaansa voi luottaa (heprean sana chesed ="liittouskollisuus', 'armo', ilmaisee täyteläisesti ja osuvasti Jumalan rakkauden ja liittouskollisuuden kansaansa kohtaan).
Kaikkien lupausten täyttyminen Jeesuksessa ei merkitse, että Jeesus korvaisi vanhat lupaukset ja vanhan valinnan ja armoliiton. Sitä vastoin se merkitsee, että Jeesus on Jumalan kaiken valinnan ja hänen konkreettisessa historiassa ihmiskunnan ja Israelin kanssa tekemänsä armoliiton päämäärä, täyttymys ja hengellinen sisältö. Niin kuin Jeesus Kristus on ensimmäisille ihmisille (1 Moos. 3:15) ja Nooan liitossa kaikille ihmisille annetun armolupauksen päämäärä, täyttymys ja hengellinen sisältö, niin hän on Aabrahamin liiton päämäärä, täyttymys ja hengellinen sisältö valitulle kansalleen Israelille (Room 4)…” - Anonyymi
Ketkä ovat Jumalan omaisuuskansa kristittyjen Raamatun UTn tulkinnan mukaan?
1.Piet.2
6 Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin VALITUN KIVEN, kalliin KULMAKIVEN; ja joka HÄNEEN USKOO , ei ole häpeään joutuva".
7 TEILLE SIIS, JOTKA USKOTTE, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.
9 Mutta TE OLETTE "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, OMAISUUSKANSA, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
10 TE, JOTKA ENNEN "ETTE OLLEET KANSA", mutta nyt olette "Jumalan kansa", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Sivulta 240,241,242 )
“..Vaikka Israel on pettänyt kutsumuksensa, se ei horjuta tämän kansan valintaa eikä armoliittoa. Vaikka kansa pettää, Herra on uskollinen ja pitää liittonsa (evankeliumin liiton) (Room 3:1—4). Siksi lupaus koskee tätä kansaa edelleen (Room 9:4—5). Vaikka kaikki lupaukset ovat täyttyneet ja saaneet "aamenensa" Jeesuksessa Krlstuksessa 2 Kor. 1:20), se ei merkitse että tämän kansan erityinen valinta ja sille annetut lupaukset olisivat kumoutuneet.
Valinta ja armoliitto eivät ole vain tilapäisiä ja vertauskuvallisia. Jumalan valinta ja armoliitto eivät ole koskaan tilapäisiä, väliaikaisia eivätkä vertauskuvallisia. Siksi Israelin kansa on yhä erikoisasemassa. Israel on Jumalan valittu kansa nyt niin kuin aikaisemminkin. Juuri näin Jumala osoittaa historiassa ja konkreettisessa toiminnassa, että hän on armollinen ja hänen sanaansa voi luottaa (heprean sana chesed ="liittouskollisuus', 'armo', ilmaisee täyteläisesti ja osuvasti Jumalan rakkauden ja liittouskollisuuden kansaansa kohtaan).
Kaikkien lupausten täyttyminen Jeesuksessa ei merkitse, että Jeesus korvaisi vanhat lupaukset ja vanhan valinnan ja armoliiton. Sitä vastoin se merkitsee, että Jeesus on Jumalan kaiken valinnan ja hänen konkreettisessa historiassa ihmiskunnan ja Israelin kanssa tekemänsä armoliiton päämäärä, täyttymys ja hengellinen sisältö. Niin kuin Jeesus Kristus on ensimmäisille ihmisille (1 Moos. 3:15) ja Nooan liitossa kaikille ihmisille annetun armolupauksen päämäärä, täyttymys ja hengellinen sisältö, niin hän on Aabrahamin liiton päämäärä, täyttymys ja hengellinen sisältö valitulle kansalleen Israelille (Room 4)…”“..Israelin valintaan kuuluu lupaus maasta (1 Moos 12:1; 13:15—16 ym.). Tämä on yhä voimassa. Ei ole Israelia ilman lupausta maasta. Israelin kansa on Jumalan valinnan ja lupauksen mukaan sidoksissa Palestiinaan. Tämä lupaus on voimassa yhä — kunnes Kristus tulee takaisin. Sitä ei ole kumottu eikä korvattu millään muulla lupauksella (Room 9—11). Puhuessaan Room 9—11:ssä Israelista Paavali puhuu Israelin kansasta, jolle on luvattu oma maa, niin kuin profeetat sanoivat (Room 9:3—5; 11:1—2). Samalla tämä Israelille annettu konkreettinen lupaus viittaa tämän kansan ylitse ja ulkopuolelle uuteen Israeliin eli kristilliseen kirkkoon (1 Moos 12:3; Gal 3:14; Ef 3:6).
Jumalan valinnan ja armolupauksen pysyminen vahvana Israelille (Room 11:25—29) ilmoittaa Jumalan uskollisuuden ja armolupauksen koko maailmalle. Jeesuksen Kristuksen teko vahvistaa tämän. Jos horjutetaan Jumalan suorittamaa Israelin valintaa ja Jumalan sille antamaa lupausta omasta maasta, horjutetaan todellisuudessa Jumalan armoa ja hänen sanansa totuutta ja uskottavuutta, hänen liittouskollisuuttaan (hepreaksi chesed ja ahabaa) kaikkia ihmisiä kohtaan.
Jumala ei ole vahvistanut Jeesuksessa Kristuksessa olevaa armoaan ja uskollisuuttaan vain Israelia kohtaan vaan koko ihmiskuntaa kohtaan. Niin totta kuin tänään on konkreettinen, historiallinen kansa, joka huolimatta tottelemattomuudestaan ja kapinastaan Jumalaa vastaan on Jumalan valittu kansa, jolle on luvattu myös oma maa ja jonka kohdalla Jumalan armoliitto yhä on voimassa, niin totta Jumala on tänäänkin armollinen Jumala, joka Jeesuksessa Kristuksessa on ilmoittanut tämän kaikkia ihmisiä koskevan armon. Tämän armon on ihmiskunnan silmien edessä vahvistanut myös se ihme, että Israelin kansa on tänään olemassa huolimatta siitä, että se on ollut ilman maata (kansallisia oikeuksia) n. 2500 vuotta. On Jumalan armon ihme, että kansa on jälleen saanut maansa asuttavakseen.
Jumalan ihmiskunnan kanssa tekemä armoliitto on kertakaikkiaan tullut todelliseksi koko maailmalle siinä, että Jumala Kristuksessa on koonnut uuden Jumalan kansan huolimatta kansallisuudesta ja maiden rajoista. Tämän Jumalan uuden kansan muodostavat hänen uskovansa kaikkialla maailmassa. Tähän Jumalan kansaan kuuluvat Israelistakin ne (juutalaiset), jotka ovat ottaneet hänet vastaan Vapahtajana, Messiaana, lupauksen mukaan…” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä ovat Jumalan omaisuuskansa kristittyjen Raamatun UTn tulkinnan mukaan?
1.Piet.2
6 Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin VALITUN KIVEN, kalliin KULMAKIVEN; ja joka HÄNEEN USKOO , ei ole häpeään joutuva".
7 TEILLE SIIS, JOTKA USKOTTE, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.
9 Mutta TE OLETTE "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, OMAISUUSKANSA, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
10 TE, JOTKA ENNEN "ETTE OLLEET KANSA", mutta nyt olette "Jumalan kansa", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut".Israelin siunaajat uskoo ennemmin juutalaisia ja heidän Raamattuaan Vanhaa Testamenttia kuin omaa kristittyjen Raamattuaan Uutta Testamenttia.
Ovat siis "vanhan liiton kristittyjä". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelin siunaajat uskoo ennemmin juutalaisia ja heidän Raamattuaan Vanhaa Testamenttia kuin omaa kristittyjen Raamattuaan Uutta Testamenttia.
Ovat siis "vanhan liiton kristittyjä"."Vanhan liiton kristityt" eivät siis todellisuudessa ole lainkaan kristittyjä, vaan juutalaisia... eli ihmisiä... palvovia rasistisia pakanoita.
- Anonyymi
Miksi eurooppalaiset perustivat Israelin palestiinalaisten maalle, kysymättä lupaa? Eikö heilllä ole lupa puolustautua? Entäs jos sama tehtäisiin toisinpäin, perustetaan islamilainen valtio eurooppaan, vaikkapa Suomeen EU:n päätöksellä, niin eikö suomalaiset laittaisi hanttiin? Eivät varmaan, kun ovat aina tottuneet olemaan toisen valtion alaisuudessa, eivätkä kunnioita omaa, eikä muidenkaan itsenäisyyttä.
- Anonyymi
Gazaan asukkaat itse tunkeutuvat sinne rannikolle, ei se ole heidän maata. Palestiinalaiset ovat muslimeja joita heitetty sinne rannikolle ahdistelemaan Izraelia. Ei mitään muuta.
- Anonyymi
Ei me puolusteta. Ilmeisesti kyseessä on joku äänekäs vähemmistö, joka tekee myös "galluppeja" keskuudessaan, väittäen suuren osan ihmisista puolustavan sitä.
- Anonyymi
Suomen Profeetta Henri Puumala on siunannut Israelin puolustusoperaation Gazassa täydellisesti.
Hän sanoi,että se o n parasta,mitä Israelissa on tapahtunut viimeisen sadan vuoden aikana.- Anonyymi
Kyllä, mutta se olisi pitänyt tehdä heti, eikä kolmen viikon päästä. Gazaan olisi pitänyt hyökätä saman tien silloin 7.10.23 tapahtumien jälkeen!!! Minä ymmärrän, että Israel halusi kaikki ulkomaalaiset pois Gazasta ennen hyökkäystä, mutta silti!!!
- Anonyymi
Odotamme innolla Raamatun profetioiden toteutuvan ja Messias Trumpin rakennuttaman loisteliaan Gazan Rivieran nousevan terroristiperheiden tuhottujen kotien tilalle, kunhan rauniot ensin on raivattu, palestiinalaisten ruumiit roudattu sieltä pois ja valitettavasti vielä elossakin olevat palestiinalaisisät ja -äidit terroristilapsineen siirretty muihin maihin, sillä Sananlaskuissakin sanotaan, että paras palestiinalainen on kuollut palestiinalainen
Hallelujaa, Amen !
Kiitos Herralle, kyllä Jeesus on hyvä !
Kaikkivaltias Jumala Jahve on viisaudessaan nähnyt, että kansanmurha on ainoa ja paras keino palkita uskollinen silmäteränsä Israel omalla luvatun maan pläntillään Gazan Rivieralla, kunhan silmäterä suorittaa itse murhatyöt, eikä Kaikkivaltiaan itse tarvitse tahria puhtoisia kätösiään terroristien vereen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotamme innolla Raamatun profetioiden toteutuvan ja Messias Trumpin rakennuttaman loisteliaan Gazan Rivieran nousevan terroristiperheiden tuhottujen kotien tilalle, kunhan rauniot ensin on raivattu, palestiinalaisten ruumiit roudattu sieltä pois ja valitettavasti vielä elossakin olevat palestiinalaisisät ja -äidit terroristilapsineen siirretty muihin maihin, sillä Sananlaskuissakin sanotaan, että paras palestiinalainen on kuollut palestiinalainen
Hallelujaa, Amen !
Kiitos Herralle, kyllä Jeesus on hyvä !
Kaikkivaltias Jumala Jahve on viisaudessaan nähnyt, että kansanmurha on ainoa ja paras keino palkita uskollinen silmäteränsä Israel omalla luvatun maan pläntillään Gazan Rivieralla, kunhan silmäterä suorittaa itse murhatyöt, eikä Kaikkivaltiaan itse tarvitse tahria puhtoisia kätösiään terroristien vereen.Kristityt Jeesuksen seuraajat siunaavat Israelia Herransa Jeesuksen esimerkkiä noudattaen, josta saamme lukea Raamatusta.
Matt.23
29 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita,
30 ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isäimme päivinä, emme olisi olleet osallisia heidän kanssaan profeettain vereen'!
31 Niin te siis todistatte itsestänne, että OLETTE NIIDEN LAPSIA, JOTKA TAPPOIVAT PROFEETAT.
32 TÄYTTÄKÄÄ SIIS TE ISÄINNE MITTA.
33 TE KÄÄRMEET, TE KYYKÄÄRMEITTEN SIKIÖT, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
34 Sentähden, katso, minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, ja toisia heistä te ruoskitte synagoogissanne ja vainoatte kaupungista kaupunkiin;
35 että teidän päällenne tulisi kaikki se vanhurskas veri, joka maan päällä on vuodatettu vanhurskaan Aabelin verestä Sakariaan, Barakiaan pojan, vereen asti, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välillä.
36 Totisesti minä sanon teille: tämä kaikki on tuleva tämän sukupolven päälle.
37 JERUSALEM, JERUSALEM, SINÄ JOKA TAPAT profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta TE ETTE OLE TAHTONEET.
38 Katso, 'teidän huoneenne on JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI'.
Matt.3
7 Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?
8 Tehkää sentähden parannuksen soveliaita hedelmiä,
9 ÄLKÄÄKÄ LUULKO SAATTAVANNE SANOA MIELESSÄNNE: 'ONHAN MEILLÄ ISÄNÄ AABRAHAM'; SILLÄ MINÄ SANON TEILLE, ETTÄ JUMALA VOI NÄISTÄ KIVISTÄ HERÄTTÄÄ LAPSIA AABRAHAMILLE.
10 Jo on kirves pantu puitten juurelle; jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, siis HAKATAAN POIS ja heitetään tuleen.
Myös Paavali siunasi Israelia.
Gal.4
25 sillä HAAGAR on Siinain vuori Arabiassa ja VASTAA NYKYISTÄ JERUSALEMIA, joka elää orjuudessa lapsineen.
30 Mutta mitä sanoo Raamattu? "AJA POIS ORJATAR POIKINENSA; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."
Haagar-Israelin isän Aabrahaminkin kerrotaan odottaneen innolla Israelille luvattua Gazan Rivieraa.
Hebr.11
8 Uskon kautta oli Aabraham kuuliainen, kun hänet kutsuttiin lähtemään siihen maahan, jonka hän oli saava perinnöksi, ja hän lähti tietämättä, minne oli saapuva.
9 Uskon kautta hän ELI MUUKALAISENA LUPAUKSEN MAASSA NIINKUIN VIERAASSA MAASSA, asuen teltoissa Iisakin ja Jaakobin kanssa, jotka olivat saman lupauksen perillisiä;
10 sillä hän odotti sitä kaupunkia, jolla on perustukset ja jonka rakentaja ja luoja on Trumppi.
11 Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen.
12 Sentähden syntyikin yhdestä miehestä, vieläpä kuolettuneesta, niin suuri paljous, kuin on tähtiä taivaalla ja kuin meren rannalla hiekkaa, epälukuisesti.
13 Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavuttaneet, vaan kaukaa he olivat sen nähneet ja sitä tervehtineet ja tunnustaneet olevansa vieraita ja muukalaisia maan päällä.
14 Sillä jotka näin puhuvat, ilmaisevat etsivänsä isänmaata.
15 JA JOS HE OLISIVAT TARKOITTANEET SITÄ MAATA, JOSTA OLIVAT LÄHTENEET, NIIN OLISIHAN HEILLÄ OLLUT TILAISUUS PALATA TAKAISIN;
16 MUTTA NYT HE PYRKIVÄT PAREMPAAN, SE ON TAIVAALLISEEN. SENTÄHDEN JUMALA EI HEITÄ HÄPEÄ, VAAN SALLII KUTSUA ITSEÄÄN HEIDÄN JUMALAKSENSA; sillä messias Trumppi tulee valmistamaan heille Gazan Rivieran loistohotelleineen, josta löytyy tietenkin myös kunnioitusta herättävä Trumptower, kunhan palestiinalaisista ensin on tehty täysin selvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristityt Jeesuksen seuraajat siunaavat Israelia Herransa Jeesuksen esimerkkiä noudattaen, josta saamme lukea Raamatusta.
Matt.23
29 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita,
30 ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isäimme päivinä, emme olisi olleet osallisia heidän kanssaan profeettain vereen'!
31 Niin te siis todistatte itsestänne, että OLETTE NIIDEN LAPSIA, JOTKA TAPPOIVAT PROFEETAT.
32 TÄYTTÄKÄÄ SIIS TE ISÄINNE MITTA.
33 TE KÄÄRMEET, TE KYYKÄÄRMEITTEN SIKIÖT, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
34 Sentähden, katso, minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, ja toisia heistä te ruoskitte synagoogissanne ja vainoatte kaupungista kaupunkiin;
35 että teidän päällenne tulisi kaikki se vanhurskas veri, joka maan päällä on vuodatettu vanhurskaan Aabelin verestä Sakariaan, Barakiaan pojan, vereen asti, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välillä.
36 Totisesti minä sanon teille: tämä kaikki on tuleva tämän sukupolven päälle.
37 JERUSALEM, JERUSALEM, SINÄ JOKA TAPAT profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta TE ETTE OLE TAHTONEET.
38 Katso, 'teidän huoneenne on JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI'.
Matt.3
7 Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?
8 Tehkää sentähden parannuksen soveliaita hedelmiä,
9 ÄLKÄÄKÄ LUULKO SAATTAVANNE SANOA MIELESSÄNNE: 'ONHAN MEILLÄ ISÄNÄ AABRAHAM'; SILLÄ MINÄ SANON TEILLE, ETTÄ JUMALA VOI NÄISTÄ KIVISTÄ HERÄTTÄÄ LAPSIA AABRAHAMILLE.
10 Jo on kirves pantu puitten juurelle; jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, siis HAKATAAN POIS ja heitetään tuleen.
Myös Paavali siunasi Israelia.
Gal.4
25 sillä HAAGAR on Siinain vuori Arabiassa ja VASTAA NYKYISTÄ JERUSALEMIA, joka elää orjuudessa lapsineen.
30 Mutta mitä sanoo Raamattu? "AJA POIS ORJATAR POIKINENSA; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."
Haagar-Israelin isän Aabrahaminkin kerrotaan odottaneen innolla Israelille luvattua Gazan Rivieraa.
Hebr.11
8 Uskon kautta oli Aabraham kuuliainen, kun hänet kutsuttiin lähtemään siihen maahan, jonka hän oli saava perinnöksi, ja hän lähti tietämättä, minne oli saapuva.
9 Uskon kautta hän ELI MUUKALAISENA LUPAUKSEN MAASSA NIINKUIN VIERAASSA MAASSA, asuen teltoissa Iisakin ja Jaakobin kanssa, jotka olivat saman lupauksen perillisiä;
10 sillä hän odotti sitä kaupunkia, jolla on perustukset ja jonka rakentaja ja luoja on Trumppi.
11 Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen.
12 Sentähden syntyikin yhdestä miehestä, vieläpä kuolettuneesta, niin suuri paljous, kuin on tähtiä taivaalla ja kuin meren rannalla hiekkaa, epälukuisesti.
13 Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavuttaneet, vaan kaukaa he olivat sen nähneet ja sitä tervehtineet ja tunnustaneet olevansa vieraita ja muukalaisia maan päällä.
14 Sillä jotka näin puhuvat, ilmaisevat etsivänsä isänmaata.
15 JA JOS HE OLISIVAT TARKOITTANEET SITÄ MAATA, JOSTA OLIVAT LÄHTENEET, NIIN OLISIHAN HEILLÄ OLLUT TILAISUUS PALATA TAKAISIN;
16 MUTTA NYT HE PYRKIVÄT PAREMPAAN, SE ON TAIVAALLISEEN. SENTÄHDEN JUMALA EI HEITÄ HÄPEÄ, VAAN SALLII KUTSUA ITSEÄÄN HEIDÄN JUMALAKSENSA; sillä messias Trumppi tulee valmistamaan heille Gazan Rivieran loistohotelleineen, josta löytyy tietenkin myös kunnioitusta herättävä Trumptower, kunhan palestiinalaisista ensin on tehty täysin selvää.Ihana tulevaisuus ja taivaallinen rauha odottaa Israelia, kunhan Gazan terroristiperheet ensin on häädetty pois luvatun maan maaperältä.
https://www.bing.com/videos/riverview/relatedvideo?pglt=299&q=gazan+riviera+video&cvid=b0c7775c34ca4421aacec12f7101dd9e&gs_lcrp=EgRlZGdlKgYIABBFGDkyBggAEEUYOdIBCDk3NjhqMGoxqAIAsAIA&PC=HCTS&ru=/search?pglt=299&q=gazan+riviera+video&cvid=b0c7775c34ca4421aacec12f7101dd9e&gs_lcrp=EgRlZGdlKgYIABBFGDkyBggAEEUYOdIBCDk3NjhqMGoxqAIAsAIA&FORM=ANNTA1&PC=HCTS&mmscn=vwrc&mid=75D87EE28B0DA99FC09A75D87EE28B0DA99FC09A&FORM=WRVORC&ntb=1&msockid=cc002d246f0f11f0a72f74b0ac3525a2
- Anonyymi
Helvetin tuli varattu niille, jotka kannattavat tappamisen kautta asioiden järjestelyä.
- Anonyymi
Sitten laitat silmät kiinni.
Ajattelet kun helluntailaiset hallinnoisivat suomea.
Voit avata taas silmäsi.- Anonyymi
No miten luulisit että helluntai hallinnoisi suomea kerro mikä menisi mitenkin ok @
Muuten raamatussa kertotaan kuka hallitsee ketäkin, jospa rohkeasti lukisit sieltä!
- Anonyymi
4 minuutin kohdalla tässät uuditsessa näkee mien hamas kohtelee vankeja. https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/57-1B1zANk3N
- Anonyymi
Israel päättänyt aloittaa kansanmurhan todella.
- Anonyymi
Netanjahu on yhtä paha kuin Putinkin.
- Anonyymi
Israel on todella PÄÄTTÄNYT lopettaa Hamasin aloittaman kansanmurhan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel on todella PÄÄTTÄNYT lopettaa Hamasin aloittaman kansanmurhan.
Joka miekkaan tarttuu , se miekkaan hukkuu.
Israelistakin on tullut rikollisen Netanjahun johdolla kansanmurhaaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelistakin on tullut rikollisen Netanjahun johdolla kansanmurhaaja.Raamstusta voit lukea mitrn tämä asia menee ja päättyy ok!
Eli lopussa kansat hyökkää israelin kimppuun joka johtaa Jumalan väliintuloon luemme että hän tuhoaa nämä sotajoukot suunsa henkäyksellä jne...
Se on lopputulos harmagedonissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelistakin on tullut rikollisen Netanjahun johdolla kansanmurhaaja.Sitä miettii mitä ne ns palestiinalaiset oikeasti tekee työkseen ja elääkseen siellä kaistaleellaan ?
Onko joku ostanut palestiinalaisen traktorin tai pezukoneen ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä miettii mitä ne ns palestiinalaiset oikeasti tekee työkseen ja elääkseen siellä kaistaleellaan ?
Onko joku ostanut palestiinalaisen traktorin tai pezukoneen ?No eipä ne voi tehdä juuri mitään työtä enää, kun Israel tuhoaa niiltä kaiken.
- Anonyymi
Israel tuhoaa kaiken toimivan. Niin tuotantolaitokset kuin pienet kasvitarhat. Siksi eivät päästä vapaata lehdistöä kuvaamaan koska se paljastaisi israelin rikoksien laajuuden.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81408- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031057Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51933Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62807- 81715
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli178694Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253676- 35669
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42623