Palstan sananvapaus

Anonyymi-ap

Sananvapaudesta ei saa täällä edes keskustella. Tämäkin kai lähtee? Ihan varmasti...

17

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sananvapaus ? mitä ajat takaa ? tämä palsta on Lapuan asioista keskusteleville ,jos asiasi ei koske Lapuaa niin älä kirjoita sellaista mikä ei liity Lapuaan.sana on vapaa mutta kannat vastuun siitä mitä kirjoitat!

• Anonyymi

Juuri noin. Tälle palstalle kuuluu vain Lapuan asiat. Ei Venäjän asiat tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin. Tälle palstalle kuuluu vain Lapuan asiat. Ei Venäjän asiat tms.

Itselleen vastaaminen ei ole kiellettyä, mutta teet sillä itsesi naurunalaiseksi. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselleen vastaaminen ei ole kiellettyä, mutta teet sillä itsesi naurunalaiseksi. 😂

en vastannut itselle vaan joku toinen asialla ,sori sun tyhmyys taas tässäkin asiassa.säkö laitat niitä järjettömiä aloituksia ja vastaat sitten itsellesi ,,oot aikamoinen pelle !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vielä sen verran että oot aikamoinen kun päättelet pikku aivoillasi ihan metsään ja sitten komeasti joku fuckin hymiö siihen perään ,nauran sulle !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vielä sen verran että oot aikamoinen kun päättelet pikku aivoillasi ihan metsään ja sitten komeasti joku fuckin hymiö siihen perään ,nauran sulle !

Ja vielä kolmannenkin kerran, vaikka tuli jo servatuksi! 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

höpö höpö .sun pikkuaivot käsittelee vain pikkuasioita ,älä tuu palstalle se on jo
        sun aivoille liian korkea kynnys käsitellä asioita oikealla ja järkevällä tavalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

meillä on se ero että sä luulet mutta MÄ TIEDÄN ! toki on
        paljon muutakin ero mun hyväksi DDDDDDDDDDDD

• Anonyymi

Sovitaanko että ilmiannetaan kaikki keskustelut? Yksikään ihminen ei oikeasti tarvitse tällaista palstaa, vaan päinvastoin palsta aiheuttaa pahaa riipuvuutta ja jokainen kirjoittaa niin ilkeästi kuin osaa.
      Olisi siis erinomainen asia kun tänne ei jäisi enää mitään eikä ketään.

• Anonyymi

höpö höpö .kyllä asiallisia viestejä Lapuasta on ihan paikallansa.juipit on facessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

höpö höpö .kyllä asiallisia viestejä Lapuasta on ihan paikallansa.juipit on facessa

sä olet kaikista turhin täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sä olet kaikista turhin täällä

mä olen paras !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä olen paras !

Mikä on säälittävintä maailmassa?
        Omakehu.

• Anonyymi

Onkos pikku hienohelma pomottaja-oireyhtymästä kärsivälle lekurille punainen vaate jos potilas, meinaan se tyhmä kouluja käymätön maalaisjuntti kehtaakin pyytää reseptin uusintaa.
      Kärsin luuston heikkoudesta ja törmään jatkuvasti alendronaattireseptin uusinnan vaikeuksiin vaikka taukoja onkin pidelty määräysten mukaisesti ja ylikin yms.
      Seuraava vaihe on todennäköisesti se että nostan metakan lehdistössä jos saan luunmurtuman ja makaan sairaalassa sen vuoksi työkyvyttömänä.
      Ei siinä vielä mitään jos yksi *pina tekee ton, mutta.
      Saan tarvitsemani lääkkeeni teiltä tai saan mustasta pörssistä ja tehän ette sitä estä, tajuatteko, ihan sama mitä *ittua teette tai olette tekemättä.

Tajuatteko ?

• Anonyymi

Ämm..ä skitsoo kfapulassa

• Anonyymi

Jos nyt Suomessa puihutaan sananvapaudesta, niin tietenkin se on käytännössä kaikkea muuta. Hyvänä esimerkkinä tämänkin (eikä ainoastaan ) kirjoituksista näkee, että toisten annetaan haukkua lähes miten vain, joka sitten toisille on lähes tyystin kiellettyä. Eli toteutukseltaan tämä sananvapaus on kuin veteen piirretty viiva. Absoluuttizsesti sitä ei varmasti missään ole.

• Anonyymi

Kokemus opettaa miten haukkua täällä ilman että se poistetaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2203
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      430
      2097
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1432
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1420
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1313
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1055
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1032
    8. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      268
      1013
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      256
      1010
    10. 132
      922
    Aihe