Mitä mieltä?

Mitä mieltä nykymaailman menosta?

16

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tämän maan hidasjärkinen ja hölmö kansa
      Vielä oikein odottaa? Sitäkö, että tämän maan hallitus tuhoaa tämän maan lopullisesti?
      Missään toisessa maassa tällaista, näin huonoa hallitusta ei olisi näin kauan katsottu. Suomessa kestetään mitä kusetusta tahansa. Onhan härmäläinen kansa juros ja myös masokistista kansaa. Mieluiten kuollaan, kuin vaaditaan omia oikeuksia. ANNETAAN VAIKKA VIIMEISETKIN RAHAT UKRAINAN SODALLE! ON TÄMÄ SAIRAS MAA!

      • Anonyymi00010

        Avautumisesi sai aikaan mielikuvan jostain tuhdissa kännissä olevasta vanhasta peräkylän papasta joka on rähjäämässä eduskuntatalon portailla oikea käsi nyrkkiä heristäen ja vasen käsi viinapulloa puristaen naama punaisena😂🤣😂🤣

        Jatka samaan malliin niin kyllä se muutos vielä tulee😀


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Avautumisesi sai aikaan mielikuvan jostain tuhdissa kännissä olevasta vanhasta peräkylän papasta joka on rähjäämässä eduskuntatalon portailla oikea käsi nyrkkiä heristäen ja vasen käsi viinapulloa puristaen naama punaisena😂🤣😂🤣

        Jatka samaan malliin niin kyllä se muutos vielä tulee😀

        Vassari tuo on eli kaupunkilainen, tai venäjätroIIi.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Avautumisesi sai aikaan mielikuvan jostain tuhdissa kännissä olevasta vanhasta peräkylän papasta joka on rähjäämässä eduskuntatalon portailla oikea käsi nyrkkiä heristäen ja vasen käsi viinapulloa puristaen naama punaisena😂🤣😂🤣

        Jatka samaan malliin niin kyllä se muutos vielä tulee😀

        "Anonyymi00010
        2025-12-31 02:37:55
        Avautumisesi sai aikaan mielikuvan jostain....."
        ****************
        Itselleni tuli mieleen Tiltu joka on piilottanut hupparin alle laskuvarjon.
        Syynhän me toki kaikki tiedämme.


    • Anonyymi

      Ei ole tapahtumaköyhää ollut nykyinen maailman meno, aina tapahtuu jotain jossain päin maailmaa. Ihminen ei ole oppinut mitään aiemmista sodista, sama meno jatkuu tuossakin. Myös luonnossa on tapahtunut kaikkea, on ollut tulvia, kuivuutta ja myrskyjä siellä sun täällä.

      • Anonyymi00004

        Juu, vai ilmastonmuutosuskovainen siellä. Luuletko tosiaan, että ai niitä aina ole ollut tulvia (muista Nooan arkki), kuivuutta ja myrskyjä siellä sun täällä.

        Taidat uskoa Atte Harjanteeseen?


    • Anonyymi00003

      Suomessa on ehkä historian paras hallitus, ainakin parempi kuin mikään demarihallitus.

      Mieti sitä, mitä teki Sanna Marin. luuletko että Orpo tai Purra lähteen liehumaan omaa hyvinvointiaan edistääkseen maailmalle kuten teki "kassatyttö"?

    • Anonyymi00005

      Ihminen on sotkenut evoluution, heikompi aines lisääntyy eniten, siitä en pidä. Teknologinen kehitys on hieno asia ja tarjoaa paljon mahdollisuuksia harrastaa, pidemmän elinajan, matkustella ym. Tällä hetkellä elämme parasta aikaa toistaiseksi.

      • Anonyymi00006

        Mitä tarkoitt heikommalla aineksella? En tarkoita sitä, että et olisi oikeassa.

        Tuo on hassusti sanottu: "elämme parasta aikaa toistaiseksi". Emmehän me voi tietää sitä, kuinka hyvää aikaa ovat aiemmat sukupolvet eläneet kauan sitten? Toki luulla ja uskoa voimme ihan mitä vaan?


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Mitä tarkoitt heikommalla aineksella? En tarkoita sitä, että et olisi oikeassa.

        Tuo on hassusti sanottu: "elämme parasta aikaa toistaiseksi". Emmehän me voi tietää sitä, kuinka hyvää aikaa ovat aiemmat sukupolvet eläneet kauan sitten? Toki luulla ja uskoa voimme ihan mitä vaan?

        Niin voimme uskoa ja luulla esim. elinajanodotteesta ja siitä kuinka mukavaa viihdettä julkiset hirttämiset ym. aiemmat huvit ovat olleet. Lapsikuolleisuus on vähentynyt ja kaikenlaiset taudit, nälänhätä, tuollaisia asioita mietin tuossa.


    • Anonyymi00007

      Teköälyttömyyskö noin tyhmiä avauksia ja kommentteja suoltaa?

      • Anonyymi00014

        "Anonyymi00007
        2025-12-31 00:36:53
        Teköälyttömyyskö noin tyhmiä avauksia ja kommentteja suoltaa?"
        *************
        Palsta pee`ässäläisillä hirvee häly tietysti vassareidan valheita levittämä
        koko tekoÄly.

        Al-yhteen veto loistaa
        sillä ei katsos ole
        suojatyö paikkoja joita Peruja Persut voisi poistaa.


    • Anonyymi00008

      Kivikausi ei ole ohi.

    • Samaa pascaa eri päivä.

      • Anonyymi00013

        Yleltä ei vieläkään poistettu edes 90 % suojatyö eläteistä . pettymys kova .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      746
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      571
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe