Mitä mieltä nykymaailman menosta?
Mitä mieltä?
16
308
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tämän maan hidasjärkinen ja hölmö kansa
Vielä oikein odottaa? Sitäkö, että tämän maan hallitus tuhoaa tämän maan lopullisesti?
Missään toisessa maassa tällaista, näin huonoa hallitusta ei olisi näin kauan katsottu. Suomessa kestetään mitä kusetusta tahansa. Onhan härmäläinen kansa juros ja myös masokistista kansaa. Mieluiten kuollaan, kuin vaaditaan omia oikeuksia. ANNETAAN VAIKKA VIIMEISETKIN RAHAT UKRAINAN SODALLE! ON TÄMÄ SAIRAS MAA!- Anonyymi00010
Avautumisesi sai aikaan mielikuvan jostain tuhdissa kännissä olevasta vanhasta peräkylän papasta joka on rähjäämässä eduskuntatalon portailla oikea käsi nyrkkiä heristäen ja vasen käsi viinapulloa puristaen naama punaisena😂🤣😂🤣
Jatka samaan malliin niin kyllä se muutos vielä tulee😀 - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Avautumisesi sai aikaan mielikuvan jostain tuhdissa kännissä olevasta vanhasta peräkylän papasta joka on rähjäämässä eduskuntatalon portailla oikea käsi nyrkkiä heristäen ja vasen käsi viinapulloa puristaen naama punaisena😂🤣😂🤣
Jatka samaan malliin niin kyllä se muutos vielä tulee😀Vassari tuo on eli kaupunkilainen, tai venäjätroIIi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Avautumisesi sai aikaan mielikuvan jostain tuhdissa kännissä olevasta vanhasta peräkylän papasta joka on rähjäämässä eduskuntatalon portailla oikea käsi nyrkkiä heristäen ja vasen käsi viinapulloa puristaen naama punaisena😂🤣😂🤣
Jatka samaan malliin niin kyllä se muutos vielä tulee😀"Anonyymi00010
2025-12-31 02:37:55
Avautumisesi sai aikaan mielikuvan jostain....."
****************
Itselleni tuli mieleen Tiltu joka on piilottanut hupparin alle laskuvarjon.
Syynhän me toki kaikki tiedämme.
- Anonyymi
Ei ole tapahtumaköyhää ollut nykyinen maailman meno, aina tapahtuu jotain jossain päin maailmaa. Ihminen ei ole oppinut mitään aiemmista sodista, sama meno jatkuu tuossakin. Myös luonnossa on tapahtunut kaikkea, on ollut tulvia, kuivuutta ja myrskyjä siellä sun täällä.
- Anonyymi00004
Juu, vai ilmastonmuutosuskovainen siellä. Luuletko tosiaan, että ai niitä aina ole ollut tulvia (muista Nooan arkki), kuivuutta ja myrskyjä siellä sun täällä.
Taidat uskoa Atte Harjanteeseen?
- Anonyymi00003
Suomessa on ehkä historian paras hallitus, ainakin parempi kuin mikään demarihallitus.
Mieti sitä, mitä teki Sanna Marin. luuletko että Orpo tai Purra lähteen liehumaan omaa hyvinvointiaan edistääkseen maailmalle kuten teki "kassatyttö"? - Anonyymi00005
Ihminen on sotkenut evoluution, heikompi aines lisääntyy eniten, siitä en pidä. Teknologinen kehitys on hieno asia ja tarjoaa paljon mahdollisuuksia harrastaa, pidemmän elinajan, matkustella ym. Tällä hetkellä elämme parasta aikaa toistaiseksi.
- Anonyymi00006
Mitä tarkoitt heikommalla aineksella? En tarkoita sitä, että et olisi oikeassa.
Tuo on hassusti sanottu: "elämme parasta aikaa toistaiseksi". Emmehän me voi tietää sitä, kuinka hyvää aikaa ovat aiemmat sukupolvet eläneet kauan sitten? Toki luulla ja uskoa voimme ihan mitä vaan? - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä tarkoitt heikommalla aineksella? En tarkoita sitä, että et olisi oikeassa.
Tuo on hassusti sanottu: "elämme parasta aikaa toistaiseksi". Emmehän me voi tietää sitä, kuinka hyvää aikaa ovat aiemmat sukupolvet eläneet kauan sitten? Toki luulla ja uskoa voimme ihan mitä vaan?Niin voimme uskoa ja luulla esim. elinajanodotteesta ja siitä kuinka mukavaa viihdettä julkiset hirttämiset ym. aiemmat huvit ovat olleet. Lapsikuolleisuus on vähentynyt ja kaikenlaiset taudit, nälänhätä, tuollaisia asioita mietin tuossa.
- Anonyymi00007
Teköälyttömyyskö noin tyhmiä avauksia ja kommentteja suoltaa?
- Anonyymi00014
"Anonyymi00007
2025-12-31 00:36:53
Teköälyttömyyskö noin tyhmiä avauksia ja kommentteja suoltaa?"
*************
Palsta pee`ässäläisillä hirvee häly tietysti vassareidan valheita levittämä
koko tekoÄly.
Al-yhteen veto loistaa
sillä ei katsos ole
suojatyö paikkoja joita Peruja Persut voisi poistaa.
- Anonyymi00008
Kivikausi ei ole ohi.
Samaa pascaa eri päivä.
- Anonyymi00013
Yleltä ei vieläkään poistettu edes 90 % suojatyö eläteistä . pettymys kova .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162746- 39739
- 49690
- 52571
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567- 116558
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521
