Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Anonyymi-ap

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse ihastuit kaivatussasi?

72

896

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Öö musta ei ole kukaan ollut koskaan aidosti kiinnostunut.

• Anonyymi

Lemotit ihanasti silliltä

• Anonyymi

Mä luulen, että joo samoihin juttuihin me ihastuttiin ja rakastuttiin.

• Anonyymi

Kaikki oli vain omassa päässäni ja nykyään en haaveile enkä ajattele mitään koska olen tietoinen tosiasioista.

• Anonyymi

Minulla ei ole tästä irl todistetta. Arvostin häntä kovasti muissa asioissa. Oma juttu alkoi siitä että havahduin että mietin häntä vaikken miettinyt tietoisesti. Lopulta rakastuin. Koen että hän on oma itsensä, minunlainen ihana nainen, ollaan samankaltaisia, luonne, persoona. En voi mitään.

• Anonyymi

Samanlaisia mietteitä miehestä. Olen kyllä koittanut näyttää kiinnostustani ihan elämässäkin, mutten tiedä miten siinä olen onnistunut. Ainakaan minulla ei ikinä ole kiire pois hänen seurastaan niin saattaa välillä venyä vähän liiallisuuksiinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlaisia mietteitä miehestä. Olen kyllä koittanut näyttää kiinnostustani ihan elämässäkin, mutten tiedä miten siinä olen onnistunut. Ainakaan minulla ei ikinä ole kiire pois hänen seurastaan niin saattaa välillä venyä vähän liiallisuuksiinkin.

Okei, kiva. Toivottavasti päätyy hyvin. Ei sovi minuun, koska elän jääkaudella juuri nyt.:)

• Anonyymi

Olen hiipivä muumio...

• Anonyymi

En epäile naisen kiinnostuneen minusta. Olen aivan liian syrjäytynyt ja erilainen.

• Anonyymi

Minun on aikalailla mahdotonta uskoa, että mies olisi ihastunut minuun. En ajattele, että minussa on mitään "ihastuttavaa". Itse olen kyllä korviani myöten rakastunut, ollut jo pitkään.

• Anonyymi

Minäkin häneen naiseen. Ajattelen samoin itsestäni, koska on huono itsetunto.

• Anonyymi

Kunhan nyt tykkäsin mitä sit

M-N

• Anonyymi

En tiedä mihin piirteisiin hän ihastui.Hän on älykäs ja tunteellinen

• Anonyymi

Ihastuin naisen pitkiin sääriin ja rintoihin

• Anonyymi

Pitkät rinnat 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkät rinnat 🤭

😂😂😂

• Anonyymi

Mies oli vain ystävällinen ja kohtelias, ja ehkä hän halusi vähän piristää, kun olin silloin joskus alamaissa. Ei siinä ollut mitään sen kummempaa. Ei miehet ihastu minuun, en ole missityyppinen. Minä sen sijaan ihastuin hänen huumoriinsa, ja sitten vähitellen rakastuin kaikkeen hänessä. Olen tuhon oma. Voe voe.

• Anonyymi

Naisen ei tarvitse ollakaan "missityyppinen", kyllä muut asiat ovat niitä tärkeitä.

Nimimerkki - Mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen ei tarvitse ollakaan "missityyppinen", kyllä muut asiat ovat niitä tärkeitä.

Nimimerkki - Mies.

Olipa kivasti sanottu, kiitos.

• Anonyymi

En ole klassisen komea ja omalta puolelta myös elättäjäepäily. Tiedostan toki, että 35+ naisella on todennäköisesti lapsi(a). Eli siis lähtökohtaisesti motiiviajattelu. No, tällä ei ole merkitystä, kun kenenkään kohdalla eivät tilanteet edenneet.

• Anonyymi

kunhan trollaili kustannuksellani netissä

• Anonyymi

Ei varmaan ole sulle ollu

• Anonyymi

Se näkyi niin selvästi ja vuorotellen menty pitkin seiniä plus muuta hauskaa ja vähemmän hauskaa 😆
      Kai tää joskus tästä saapuu siihen pisteeseen tai ratkeaa, että syliin tai muihin kyliin 🤭

• Anonyymi

En osaa sanoa mihin ihastui, kun ei täs oo järjen kanssa ollut kauheesti tekemistä 😉
        Vai pitäiskö taas syyttää niitä feromoneja 😄

• Anonyymi

Mun herttaiseen luonteeseen. 🤔 Kyllä ihastuin hänen herkkyyteen.

• Anonyymi

Hän on sen verran pösilö, että aina rakastuu minuun uudelleen vaikka hän sais ihan varmasti muitakin naisia.
      Meillä on yhteinen sukunimi ja kova kisa aiheesta kuka paskoo eniten suvun nimeä.
      Minä olen sentään JOHDOSSA TÄSSÄ KISASSA.

• Anonyymi

Tiedän kun hän on kertonut. Hän ihastui vartalooni, ulkonäkööni ja siihen miten hyvä hänen on kanssani olla. Siihen intohimoon joka välillämme on. Siihen kun kemiat toimivat. Ehkäpä aistikkuuteeni ja sensuelliin koskutukseeni, pitkiin vaaleisiin hiuksiini. Itse rakastuin häneen kun hänen muurit murtuivat.

• Anonyymi

Minussa on kaikki, mitä hän on aina halunnut/etsinyt. Niin kuin hänessäkin on kaikki, mitä olen aina halunnut. Olemme hyvin samanhenkisiä.

• Anonyymi

Miten joku voi olla noin itseriittoinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten joku voi olla noin itseriittoinen

Meidät on tarkoitettu toisillemme. Ei se ole itseriittoisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on kun luulet tietäväsi mitä toinen ajattelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on kun luulet tietäväsi mitä toinen ajattelee

En luule, vaan tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luule, vaan tiedän.

Sä et täällä vinkkisi jos asia olisi niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et täällä vinkkisi jos asia olisi niin

Vinkuisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän kertonut sen sinulle, vai ovatko nuo ajatukset vain sinun päässäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän kertonut sen sinulle, vai ovatko nuo ajatukset vain sinun päässäsi.

Ja jos on kertonut, mitä ihmettä tuo kirjoittaja tekee ikäväpalstalla?

toinen sivusta

• Anonyymi

Ystävällinen luonteeni, tapani katsoa maailmaa, arvoni. Lisäksi hän pitää minua kauniina. Kokonaisuus.

• Anonyymi

Just näin ❤️😍🤗

• Anonyymi

Joku psykoosihan se oli. Paljastui, että oli vain kohtelias.

• Anonyymi

No siltähän se vaikutti 🤣

• Anonyymi

Monta monituista psykoosia 🩷

• Anonyymi

En kehtaa sanoa mihin. Eikä hän välttämättä edes ollut.

Ihastuin siihen että koen kaikkia ihmeellisiä tunteita häntä ajatellessani. Mielestäni myös välitän hyvinvoinnistaan ja siis rakastan luomaani kuvaa hänestä tai häntä.

• Anonyymi

No mihin? Miksi et kehtaa

• Anonyymi

Varmaan kuullut huhua vehkeeni koosta.

• Anonyymi

Kaikkihan siitä on kuullut 😆

• Anonyymi
        UUSI

No siis olen, se on kuulemma aika pikkunen, mutta kovin söpö.

• Anonyymi

En ole varma naisen tunteista.. vieläkään. Tämä meitä sekoiluttaa päivästä toiseen. Olisimme varmasti hyvä tiimi paikassa kuin paikassa ja hommassa kuin hommassa.

• Anonyymi

Tai siis tullaan olemaankin 😉❤️

• Anonyymi

Hommat kiinnostaa... Mitä olisi tarjolla 😆?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai siis tullaan olemaankin 😉❤️

Pitäisköhän meidän rauhottuu pikkuhiljaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perunan kuorintaa ja tiskaamista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perunan kuorintaa ja tiskaamista...

Ohi 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi 🤣

Vaikka oon mä hyvä noissakin 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka oon mä hyvä noissakin 😉

Käsitöissä on oltava hyvä..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitöissä on oltava hyvä..

Tumput 🤭

• Anonyymi

Olin aika rohkea ja luova tyyppi silloin. Ja varmaan intohimoinenkin. Hän oli vilkas ja hyvä suutelija. Humaani ja ihmisläheinen.

• Anonyymi

Oli kiinnostunut vain rahoistani

• Anonyymi

Varmaankin leikkisään luonteeseeni 🤪. Ainakin hän nauroi aina minun tyhmille jutuille😄😅

Mutta alun perin todennäköisesti ulkonäköön. Omasta mielestäni en ole mitenkään ihmeellisen näköinen, mutta jotkut miehet ovat ihastuneet tuntematta minua tai luonnettani ollenkaan, joten kai siinä sitten jotain vetoavaa on. Minulla on ilmeisesti myös aika naiselliset/feminiiniset eleet. Se saattaa vedota joihinkin miehiin.

Hänestä en osaa sanoa. Onhan hän komea, mutta en rakastunut mitenkään ensisilmäyksellä, joten ei johtunut ulkonäöstä. Meni aika pitkä aika ennen kuin edes kiinnostuin. Jossain vaiheessa vaan huomasin, että kiinnitän häneen koko ajan huomiota ja katse kiinnittyy aina häneen. On hänessä myös paljon hyviä ominaisuuksia, joita voin luetella, mutta luulen, että kiinnostuin kokonaisuuteen ja sitten vielä jokin mysteeritekijä (feromonit tai jotain), joka saa kiinnostuksen heräämään vain johonkin tiettyyn henkilöön. Hänessä tykkään siitä, että hän vaikuttaa rauhalliselta, järkevältä ja tasapainoiselta ihmiseltä. Introvertti kuten minäkin. Sosiaalisesti älykäs. Ahkera, kunnianhimoinen ja taitava. Joitain ominaisuuksiani luetellakseni.

• Anonyymi

*ominaisuuksia tietenkin (ei ominaisuuksiani)

• Anonyymi
      UUSI

Ei tällaista voi tietää, jos ei ole puhunut asiasta. Luonteeseen, ulkonäköön, kokonaisuuden. Meidän yhteensopivuuteen.

• Anonyymi
      UUSI

Tuskin oli koskaan kaikki pitävät hulluna kiitos kiusaaja porukan. Ei täällä voi luottaa kehenkään. Siksi en tutustu enää ikinä kehenkään. Heh.

• Anonyymi
      UUSI

Modet puuttukaa tähän oikeesti

• Anonyymi
        UUSI

Miksi tähän pitäisi puuttua? Jos johonkin pitää puuttua, niin koulukiusaamiseen. Se jättää syvät arvet monelle lapselle ja nuorelle. Ja ne samat kiusaajat löytyy työyhteisöistä, jos sitä ei saada katkaistua.
        Voimia kaikille menetyksen läpikäyneille vanhemmille ja Pekan vanhemmille. Vaatikaa hoitoa ja hakekaa ajoissa apua 🩷

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tähän pitäisi puuttua? Jos johonkin pitää puuttua, niin koulukiusaamiseen. Se jättää syvät arvet monelle lapselle ja nuorelle. Ja ne samat kiusaajat löytyy työyhteisöistä, jos sitä ei saada katkaistua.
        Voimia kaikille menetyksen läpikäyneille vanhemmille ja Pekan vanhemmille. Vaatikaa hoitoa ja hakekaa ajoissa apua 🩷

Katsokaa myös "Valkoinen raivo" elokuva.
        Kaikilla pitäisi olla turvallinen koulupäivä ja työpäivä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ku oiski ollu silloin apua tarjolla, kun veljeni menehtyi. Siihen aikaan ei ollu vielä mitään🩷🩶

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ku oiski ollu silloin apua tarjolla, kun veljeni menehtyi. Siihen aikaan ei ollu vielä mitään🩷🩶

Mä en tule auttamaan ja kommunikoimaan. Tää mitä tässä nyt yritetään junailla. Kuvottavaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en tule auttamaan ja kommunikoimaan. Tää mitä tässä nyt yritetään junailla. Kuvottavaa

En tarvii enää apua.,oon sinut asian kanssa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tarvii enää apua.,oon sinut asian kanssa

Hienoa että olet saanut paremman olon.

• Anonyymi
      UUSI

Eräs mies vaikutti olevan kiinnostunut minusta, mutta parisuhdetta en enää halua, joten jatkan yksin olemista.

• Anonyymi
      UUSI

Rakastui päästä varpaisiin kuulemma eli ulkonäkö edellä

• Anonyymi
      UUSI

En ole epäillyt muiden kuin yhden miehen olleen minusta kiinnostunut, mies on tummatukkainen. Mutta ei meistä paria tule.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      88
      3677
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2076
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      196
      2001
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      87
      1514
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      343
      1444
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1167
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      93
      1080
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      13
      1064
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      30
      960
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      896
    Aihe