Tiedoksi köyhille!

Anonyymi-ap

https://yle.fi/a/74-20172897

Kaikista pienituloisimpien pitää kuitenkin olla tässäkin tarkkana, sillä kaikki, myös marjojen ja sienien verovapaat myyntitulot, otetaan huomioon toimeentulotukea haettaessa.

– Nämä ovat toimeentulotuessa huomioitavia tuloja, vahvistaa Kelan toimeentulotuen osaamiskeskuksen päällikkö Tomi Ståhl.

Toimeentulotuki on viimesijainen tuki, jossa huomioidaan kaikki tulot ja hyväksyttävät menot.

– Jos tulot ovat riittävän isot, niin toimeentulotukeen ei enää muodostu oikeutta, Ståhl kertoo.

20

299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin sitä tukihuijarin seitit revitään

heh heh heh

• Anonyymi

Kuka niitä marjanmyyjiä vahtii ,höpö höpö juttuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka niitä marjanmyyjiä vahtii ,höpö höpö juttuja

Sosiaali työntekijät voisivat jalkautua marjapaikoille ja tarvittaessa kysyä luvat

• Anonyymi

No mistä ne näkee jos otat käteisenä?

• Anonyymi

Jos he haastattelee marjojen ostajaa

"toi möi nää mulle vitosella"

• Anonyymi

Myös pullojen palautus on lisätuloa

• Anonyymi

Ei ole kun ostaa kaljaa tienesteillä

• Anonyymi

https://yle.fi/a/74-20167139

Yle pyysi kuitit Kelan pääjohtajan eläkejuhlista: juhlallisuuksiin käytettiin yli 10 000 euroa

Eläkkeelle jäänyt pääjohtaja Outi Antila sai lahjaksi kukkien ja kuohuviinipullon lisäksi Artekin 455 euron hintaisen merkkivalaisimen.

• Anonyymi

Ei kannata viedä marjoja yksin vaan ottaa mukaan jonkun jolla ei vaikuta tukiin ja hän ottaa rahat vastaan.

• Anonyymi

Useimmat tukien saajat eivät tunne kuin muita tukien saajia.

• Anonyymi

Kaikki kadulle kaikki vankilaan

• Anonyymi

Metsä antimet kannattaasäilöä ja syödä itse tulevan talven aikana. Ruokaa säästyy ja rahaa

• Anonyymi

Rahat otetaan käteisenä tietenkin eikä niitä säästetä tilillä. Olen minä marjoja kerännyt. Kantarelleistä olen saanut 10 euroa litra. Kerran keräsin 60 litraa ja myin kaikki koska itse en syä sieniä.

• Anonyymi

Olet tehnyt veropetoksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tehnyt veropetoksia

Minä en ole tehnyt vero vaan kelapetoksia. Rahaa kuin roskaa kotona ns jemmassa ja nostan täydet asumis&toimeentulotuet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole tehnyt vero vaan kelapetoksia. Rahaa kuin roskaa kotona ns jemmassa ja nostan täydet asumis&toimeentulotuet.

Ja omalla IP:llä kehuskelet? Ilmoitin Kelalle.

• Anonyymi

Käräyttää kaikki tukihuijarit jotka netissä kehuvat niin marjan kuin kalan myyjät jos toimeentulotuella.

• Anonyymi

työministeriö päätti sitten nyt kehitellä ylijohtajia ihan kuin niitä ei olisi tarpeeksi mutta pitää kavereille miljoona tulot saada.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Menkää itse työelämään ettei tarvi voivotella mitä muut saa rahoja. Tuet vastikkeelliseksi niin loppuisi notkuminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      77
      5481
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3285
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      123
      2393
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      121
      1992
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      24
      1917
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1840
    7. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      6
      1509
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      71
      1482
    9. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      297
      1445
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1300
    Aihe