https://yle.fi/a/74-20172897
Kaikista pienituloisimpien pitää kuitenkin olla tässäkin tarkkana, sillä kaikki, myös marjojen ja sienien verovapaat myyntitulot, otetaan huomioon toimeentulotukea haettaessa.
– Nämä ovat toimeentulotuessa huomioitavia tuloja, vahvistaa Kelan toimeentulotuen osaamiskeskuksen päällikkö Tomi Ståhl.
Toimeentulotuki on viimesijainen tuki, jossa huomioidaan kaikki tulot ja hyväksyttävät menot.
– Jos tulot ovat riittävän isot, niin toimeentulotukeen ei enää muodostu oikeutta, Ståhl kertoo.
Tiedoksi köyhille!
20
261
Vastaukset
- Anonyymi
Näin sitä tukihuijarin seitit revitään
heh heh heh- Anonyymi
Kuka niitä marjanmyyjiä vahtii ,höpö höpö juttuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka niitä marjanmyyjiä vahtii ,höpö höpö juttuja
Sosiaali työntekijät voisivat jalkautua marjapaikoille ja tarvittaessa kysyä luvat
- Anonyymi
No mistä ne näkee jos otat käteisenä?
- Anonyymi
Jos he haastattelee marjojen ostajaa
"toi möi nää mulle vitosella"
- Anonyymi
Myös pullojen palautus on lisätuloa
- Anonyymi
Ei ole kun ostaa kaljaa tienesteillä
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20167139
Yle pyysi kuitit Kelan pääjohtajan eläkejuhlista: juhlallisuuksiin käytettiin yli 10 000 euroa
Eläkkeelle jäänyt pääjohtaja Outi Antila sai lahjaksi kukkien ja kuohuviinipullon lisäksi Artekin 455 euron hintaisen merkkivalaisimen. - Anonyymi
Ei kannata viedä marjoja yksin vaan ottaa mukaan jonkun jolla ei vaikuta tukiin ja hän ottaa rahat vastaan.
- Anonyymi
Useimmat tukien saajat eivät tunne kuin muita tukien saajia.
- Anonyymi
Kaikki kadulle kaikki vankilaan
- Anonyymi
Metsä antimet kannattaasäilöä ja syödä itse tulevan talven aikana. Ruokaa säästyy ja rahaa
- Anonyymi
Rahat otetaan käteisenä tietenkin eikä niitä säästetä tilillä. Olen minä marjoja kerännyt. Kantarelleistä olen saanut 10 euroa litra. Kerran keräsin 60 litraa ja myin kaikki koska itse en syä sieniä.
- Anonyymi
Olet tehnyt veropetoksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tehnyt veropetoksia
Minä en ole tehnyt vero vaan kelapetoksia. Rahaa kuin roskaa kotona ns jemmassa ja nostan täydet asumis&toimeentulotuet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole tehnyt vero vaan kelapetoksia. Rahaa kuin roskaa kotona ns jemmassa ja nostan täydet asumis&toimeentulotuet.
Ja omalla IP:llä kehuskelet? Ilmoitin Kelalle.
- Anonyymi
Käräyttää kaikki tukihuijarit jotka netissä kehuvat niin marjan kuin kalan myyjät jos toimeentulotuella.
- Anonyymi
työministeriö päätti sitten nyt kehitellä ylijohtajia ihan kuin niitä ei olisi tarpeeksi mutta pitää kavereille miljoona tulot saada.
- Anonyymi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011385290.html
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ylijohtaja_(arvonimi)
Mutta eihän Wiki enää pidä paikkaansa Kokkoomus on järjestellyt näitä ylijohtajia, ehkä tulevaisuudessa piatkoin saamme nähdä kohta yliylijohtajiakin - Anonyymi
Menkää itse työelämään ettei tarvi voivotella mitä muut saa rahoja. Tuet vastikkeelliseksi niin loppuisi notkuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149