Kertokaapa toimiiko tää palsta hyvänä paikkana kysellä/tarjota seksiä??
Onko käynyt porukka löytänyt toisensa ja oikeasti pääsyt pukille!
Moniko nainen tai mies on saanut tän sivuston kautta seksiä?
13
297
Vastaukset
- Anonyymi
No aika hiljaista on siinä vaiheessa kun kyselee vaikka tapaamista.. mutta hyviä tarinoita täällä on😁
- Anonyymi
tuskin monikaan.
- Anonyymi
Ei kukaan
- Anonyymi
Heinolan setä
- Anonyymi
Ainut kuka saa
- Anonyymi
Olen saanut pari kertaa molemmat kerrat ikinmuistettavia juttuja?
- Anonyymi
Höpsis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis
Olen mies eise niin vaikeeta ole tietenkin jos on ihan uuvatti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies eise niin vaikeeta ole tietenkin jos on ihan uuvatti?
No kyllä se tuollaiselle vähä-älyiselle on erittäin vaikeaa, onkohan sinulla edes yhtään kokemusta naisista?
- Anonyymi
Mennrninä vuosina toimi hyvinkin. Neljän naisen kanssa päässyt paneskelemaan, kaksi täältä viestiketjusta ja kaksi deitti palstalta. Kivoja ihania naisia joiden kanssa pidettiin lystiä. Pari jäänyt ystäväksi edelleenkin. Nykyään täällä ei ole enää mitään pöhinää.
- Anonyymi
Täältä kahesti löytänyt miehen seksiin, käytän myös jodelia ja tinderia.
Mira19 - Anonyymi
Kyllä on vaimo saanut miehiä.t.pari
- Anonyymi
On kyllä saatu seuraa ja seksiäkin tämän kautta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042368
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401582Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351232Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881028Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis296940Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20912- 55906
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19774Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763