Keno, mikä se on

minäpä kerron

Keno-arvonta suhteutetaan pelattuihin riveihin siten, että luvattu palautusprosentti täyttyy aikavälillä xxxx-xxxx.

Keno ei olisi mahdollinen nykyisellään jos arvonta jätettäisiin onnettaren huomaan. Pelin voittoluokkia ja/tai voittosummia jouduttaisiin karsimaan/pienentämään jos arvonta olisi sattumanvarainen. Todennäköisempää ja helpompaa olisi lisätä numeroita eli välille 1-80 nykyisen 1-70 sijasta.

Kenon voittoluokissa mainittu 2,5 miljoonan katto on säädetty siksi, että tapahtuisi äärettömän epätonnäköistä eli sähkökatko ja varavoiman toimimattomuus yhtäaikaisesti jolloin arvonta jouduttaisiin suorittamaan käsin ja olisi pieni riski, että liikaa voittoja ajautuisi pelaajille. Samasta syystä arvontalaitteistoja on useampia valvojien käytössä, että vältyttäisiin käsinarvonnalta yhden tai useamman toimimattomuuden vuoksi.

Kenoarvonnassa tarkoitus ei ole antaa onnettarelle vapaita käsiä vaan estää tehokkaasti hänen toimintansa.

Näitä tietoja ei tulla koskaan virallisesti vahvistamaan mutta saman asian ajaa se, ettei niitä tulla myöskään koskaan kiistämään.

Nyt voivat kaikki kenohörhöt nukkua rauhassa ja siirtyä pelaamaan taitopelejä, mieluummin tietysti ulkomaisille pelinpitäjille joilla lähes kaikilla on paremmat palautusprosentit kuin veikkauksella.

31

6807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wweropi

kiitti tästä huumorimielisestä tarusta näin heti päivän alkajaisiksi, piristi kummasti :)

• betwin

Nämä kenohörhöjen skeptiset puheet on aina yhtä huvittavia perjantaipiristyksiä. Me likes! :D

• Jussi__

Tää on jo niin heikko esitys, ettei jaksa edes kommentoida....

Huooh voisin sentään sanoa.

• sfdjasfdjk

enää nykyää jaksa yrittää takoa järkeä päähän, aikani yritin sepostaa ihmisille että pelikoneet perustuvat arvontaan. Turhaampa koitin.. antaa uskoa mitä tahtovat, samat mahikset se on silti voittaa jokaisella. Ainoastaan sillä erotuksella, että itse häviän rahani mielummin tietäen, että kyseessä on todennäköisyyksien aiheuttama tappio, kuin että alan marisemaan salaliitoista ja sensellaisista..

• näköisyyksistä.

Tässä jokin aika sitten joku kirjoitti että jos laittaa kenoon numerot suoraan 1-5:seen, eli 5-kenon. Hän pelasi tuota sarjaa, ja hänellä oli myös loppupäästä 5:den numerosarja. Tarkoitan kuitenkin hänen 1-5 sarjaa. Hän epäili että Veikkaus ei "anna" tulla arvonnassa alkupäähän "numerorypästä", koska tulisi Veikkaukselle liian kalliiksi. Kuulema niitä alkupään numeroita pelataan niin paljon.

Tietokoneellani on kenon arvontaohjelma. Otin siitä 20-numeron arvontoja 400 kpl. Oletin että minulla on "sisässä" tuo 1-5 numeron kenorivi. Yhtään kertaan ei tullut täysosumaa. 9 kertaa tuli 4 oikein. Eikö tämäkin kerro jotain kenon todennäköisyyksistä? 5-kenossa täysosuman tonennäköisyys on 0,128100%. Tuskinpa Veikkaus pääsi manipuloimaan omaa arvontaani. Yritin kyllä olla hiljaa ja viereisen ikkunan verhotkin oli kiinni!

• kenon hylännyt
        näköisyyksistä. kirjoitti:

Tässä jokin aika sitten joku kirjoitti että jos laittaa kenoon numerot suoraan 1-5:seen, eli 5-kenon. Hän pelasi tuota sarjaa, ja hänellä oli myös loppupäästä 5:den numerosarja. Tarkoitan kuitenkin hänen 1-5 sarjaa. Hän epäili että Veikkaus ei "anna" tulla arvonnassa alkupäähän "numerorypästä", koska tulisi Veikkaukselle liian kalliiksi. Kuulema niitä alkupään numeroita pelataan niin paljon.

Tietokoneellani on kenon arvontaohjelma. Otin siitä 20-numeron arvontoja 400 kpl. Oletin että minulla on "sisässä" tuo 1-5 numeron kenorivi. Yhtään kertaan ei tullut täysosumaa. 9 kertaa tuli 4 oikein. Eikö tämäkin kerro jotain kenon todennäköisyyksistä? 5-kenossa täysosuman tonennäköisyys on 0,128100%. Tuskinpa Veikkaus pääsi manipuloimaan omaa arvontaani. Yritin kyllä olla hiljaa ja viereisen ikkunan verhotkin oli kiinni!

1,2,3,4,5 on odotettavissa keskimäärin kerran vajaaseen 800 arvontaan.

Ja sitten kun se tulee, mummot ja kenohörhöt saa takaisin 200 kertaa panos :D

Joo-o, kenelleköhän tää kalliiksi tulee... ei ainakaan veikkaukselle...

Mutta. Eihän sitä tiedä, jos vaikka tuuri riehaantuu ja 1,2,3,4,5 osuu kaikkiin riveihin viikon sisällä. Silti veikkaus voittaa pidemmän päälle kaiken takas moninkertaisena. vitun väliäkö niille on maksaa jollain kurppaisella voittokertoimella rahaa ulos, jotta joku seinähullu saa ostettua iltalääkkeensä. Jos tuo rivi tulee ens viikolla 7 kertaa, suurin tappio on se, että taas saadaan uusia kenohurahtaneita työkyvyttömyyseläkeläisiä tänne selittämään ja niidenkin hoidosta yhteiskunta maksaa.

• Kenomies

Toden..
        näköisyyksistä.

"Tietokoneellani on kenon arvontaohjelma"
        kiinnostaisi kovasti tietää, mistä olet
        tuon ohjelman löytänyt, laita linkki,
        mistä softan voi hakea, kiitos!

• näköisyyksistä.
        Kenomies kirjoitti:

Toden..
        näköisyyksistä.

Linkkiä en voi laittaa, koska en netistä saanut sitä. Minulle teki sen ohjelman eräs tuttavani. Olisiko sinulla ketään tuttua, joka osaisi sellaisen tehdä? Minulta se ei onnistu. Jokuhan täällä "huuteli" että se on erittäin helppo tehdä. Sen verran ehkä tiedän, että siihen tarvittaisiin sellainen ohjelma, millä sen voisi tehdä. Sitähän voisi kysellä tietotekniikka puolelta Suomi24:ssa. C , QBasic, nämä ainakin ovat sellaisia.

• sen jo

Linkkiä en voi laittaa, koska en netistä saanut sitä. Minulle teki sen ohjelman eräs tuttavani. Olisiko sinulla ketään tuttua, joka osaisi sellaisen tehdä? Minulta se ei onnistu. Jokuhan täällä "huuteli" että se on erittäin helppo tehdä. Sen verran ehkä tiedän, että siihen tarvittaisiin sellainen ohjelma, millä sen voisi tehdä. Sitähän voisi kysellä tietotekniikka puolelta Suomi24:ssa. C , QBasic, nämä ainakin ovat sellaisia.

pystyy tekeen.

• kenottaja

"Tietokoneellani on kenon arvontaohjelma."

mikäs sellainen on??

• silla sipuli
        Kenomies kirjoitti:

Toden..
        näköisyyksistä.

Täysin asjaton ohjelma olen joo 3 kuukautta yrittänyt lyötä jota järkeä sieltä ei ei ei
        http://80.248.251.6/wl2000/

• kenossa

Kaikille hehheille, hihihheille ja muille sinisilmäisille auktoriteettejä pelkääville:
      Olisiko teistä oikein, jos perinteisen rahapelin Pajatson päävoiton aukko laitettaisiin niin kapeaksi, ettei peliraha mahtuisi siitä edes menemään? Ihmettelisitte siinä vain, -no menipäs se taas läheltä, on se kumma.
      Tällaisen kuvan saa teidän asenteestanne Keno-asiaa kohtaan.

Entäpä jos Kenon voittorivin arvonnassa käytetäänkin numeerisesti ohjelmoiden samanlaista vilppiä, kuin tuossa vertauskuvallisessa pajatsoesimerkissä? Voisiko se olla mahdollista?

Rehellisten onnenpelien ystävillä on onneksi yksi hyväksytystä pakasta nostettu valtti. Voimme käyttää julkista mediaa niin kauan, kunnes Kenon arvontarehellisyys on selvitetty.

Taistelu jatkuu rehellisen pelioikeuden puolesta väsytys yrityksistänne huolimatta (en kyllä ymmärrä väsytyksenne intressiä). On vain ajan kysymys milloin asia paljastuu.
      Kehoitankin kaikkia rehellisten onnenpelien ystäviä linkittämään täällä käytyjä keskusteluja valtamedioille. Näin saamme asiallemme sille kuuluvaa julkisuutta.

• kari

Meneehän se elämä noinkin. Hukkaan menee, mutta menee kuitenkin.

• kenossa
        kari kirjoitti:

Meneehän se elämä noinkin. Hukkaan menee, mutta menee kuitenkin.

Joku kerää postimerkkejä, joku kiertää autorataa kahtasataa, joku lukee raamattua...
        Miten sinä hukkaat elämääsi? Tervetuloa elämänhukkaajien päättömään kerhoon.

• qrwiopåqrwiop
        kenossa kirjoitti:

Joku kerää postimerkkejä, joku kiertää autorataa kahtasataa, joku lukee raamattua...
        Miten sinä hukkaat elämääsi? Tervetuloa elämänhukkaajien päättömään kerhoon.

auktoriteettejä pelkääviä? :D
        Ei me niitä pelätä siinä missä sinäkään, törppöseni. Me vain satumme tietämään YKSINKERTAISESTA, ALA-ASTEMATIKASTA alkeet, joiden avulla sitten voimme laskea todennäköisyydet ja tulla siihen tulokseen että eipä ole häävit voittomahikset..

• hörö
        qrwiopåqrwiop kirjoitti:

auktoriteettejä pelkääviä? :D
        Ei me niitä pelätä siinä missä sinäkään, törppöseni. Me vain satumme tietämään YKSINKERTAISESTA, ALA-ASTEMATIKASTA alkeet, joiden avulla sitten voimme laskea todennäköisyydet ja tulla siihen tulokseen että eipä ole häävit voittomahikset..

Miksi sinä tähän sotket ala-asteella oppimaasi?

Kyse on siitä miten kenoarvonta suoritetaan eikä sinun koulunkäynnistäsi tai mitä olet ala-asteella viime vuonna oppinut.

• opwiop
        hörö kirjoitti:

Miksi sinä tähän sotket ala-asteella oppimaasi?

Kyse on siitä miten kenoarvonta suoritetaan eikä sinun koulunkäynnistäsi tai mitä olet ala-asteella viime vuonna oppinut.

no jos et tiedä mitään todennäköisyyslaskennasta niin turha alkea pätemään kenosta..

• Etukeno

Eikä muutu kenon manipulointi miksikään niinkauan kuin löytyy idioottilauma joka uskoo viekkauksen "arvontoihin" ja puolustelee monopolirosvofirmaa täälläkin pipo vinossa.
      Jo viestien sisältö ja tyyli kertoo että näiden kenoa puolustavien äo. on kengännumeroa pienempi.
      Ja se kenkä ei ole Myllyrinteen nro 57.

• asfjhdskfha

Mulle on yks hailee kun keno ei kiinnosta tipan tippaa, mutta kenen se arvonnan rehellisyys pitää sun mielestä selvitellä? Kuka helvetti sen tekee jos ei joku lauma sisäministeriön virka-ukkoja. Jos sulla on auktoriteettivamma, niin omahan on ongelmasi, ei kenonpelaajien.

Mitä jos vastaisit yksinkertaiseen kysymykseen, kun toi yks yritti jo aiemmin kysyä sulta ja rupesit vaan kiertelemään ja kaartelemaan. KENEN tehtävä on varmistaa arvonnan rehellisyys?

Vertaus. Kun menet lääkärille, rupeatko jo odotushuoneessa jauhamaan että tuo lääkäri on muuten ihan paska puoskari ja huijari? Joku on antanut sille viran ja lääketieteen lis. paperit. No, sehän ei sua liikuta pätkääkään, huijari mikä huijari koska susta sattuu tuntumaan siltä.

• Etukeno
        asfjhdskfha kirjoitti:

Mulle on yks hailee kun keno ei kiinnosta tipan tippaa, mutta kenen se arvonnan rehellisyys pitää sun mielestä selvitellä? Kuka helvetti sen tekee jos ei joku lauma sisäministeriön virka-ukkoja. Jos sulla on auktoriteettivamma, niin omahan on ongelmasi, ei kenonpelaajien.

Mitä jos vastaisit yksinkertaiseen kysymykseen, kun toi yks yritti jo aiemmin kysyä sulta ja rupesit vaan kiertelemään ja kaartelemaan. KENEN tehtävä on varmistaa arvonnan rehellisyys?

Vertaus. Kun menet lääkärille, rupeatko jo odotushuoneessa jauhamaan että tuo lääkäri on muuten ihan paska puoskari ja huijari? Joku on antanut sille viran ja lääketieteen lis. paperit. No, sehän ei sua liikuta pätkääkään, huijari mikä huijari koska susta sattuu tuntumaan siltä.

Saatan uskoa moniin asioihin mutta EN kenon SATTUMANVARAISEEN ARVONTAAN.
        Riittäisi minulle jos esim. Simo Frangen arpoisi numerot käsin suorassa lähetyksessä. Kerro sinä kenopää sitten vuorostasi, miksi näin ei tehdä?

Niinpä, sitten se olisi SATTUMANVARAISTA!

• asfdasfhfja
        Etukeno kirjoitti:

Saatan uskoa moniin asioihin mutta EN kenon SATTUMANVARAISEEN ARVONTAAN.
        Riittäisi minulle jos esim. Simo Frangen arpoisi numerot käsin suorassa lähetyksessä. Kerro sinä kenopää sitten vuorostasi, miksi näin ei tehdä?

Niinpä, sitten se olisi SATTUMANVARAISTA!

No mikäs siinä. Ehdota että vaihtavat. Kysyit miksi näin ei tehdä? Paitsi että frangenilta kramppaisi käsivarsi 20x365 pallon nostelussa per vuosi, sille pitäisi maksaa palkkaa ja jonkun tv-kanavan pitäisi uhrata parasta ohjelma-aikaa johonkin hiton arvontaan, illasta toiseen. Oisihan se hyvää palvelua kenonpelaajille mutta mites tavallisille katsojille ja niille jotka mainosrahat maksaa. Ei ihme että nykytouhussa arvonnan tulos luetellaan turbolla läpi.

Sittenpä joku veikkauspeli suunnittelija on ratkaissut, että "Keno on tietokoneohjattu arvonta". Miksiköhän sulla ja mulla muuten on käynnissä keskustelu netissä sen sijaan, että lähettäisit tänne kirjekyyhkyn, jonka jalassa on lappu? Oisikohan siksi, että kone tekee saman asian pikkuisen helpommin ja nopeammin?

Onnenpeli on onnenpeliä. Silleenhän sen nimi sanoo. Kuten hyvin tiedät, vetopeleissä ja vakiossa pelatuilla riveillä on vaikutusta voittoihin, onnenpeleissä ei.

Kiva että suurtietokoneista on edetty kämmenkoneisiin, prosessointiteho on kasvanut Mooren lain mukaisesti pilviin ja samaan aikaan joku pohtii saadaanko tietokoneella aikaan rehellinen numerosarja. Voi elämä...

Ei sun tietty tarvii siihen tietokonearvontaan uskoa, eihän se asiaa muuksi muuta. Mä taas en usko sieltä koskaan mitään voittavani, sen verran onnetonta touhua. enemmän tuottaa euro säästölippaaseen per päivä.

• Etukeno
        asfdasfhfja kirjoitti:

No mikäs siinä. Ehdota että vaihtavat. Kysyit miksi näin ei tehdä? Paitsi että frangenilta kramppaisi käsivarsi 20x365 pallon nostelussa per vuosi, sille pitäisi maksaa palkkaa ja jonkun tv-kanavan pitäisi uhrata parasta ohjelma-aikaa johonkin hiton arvontaan, illasta toiseen. Oisihan se hyvää palvelua kenonpelaajille mutta mites tavallisille katsojille ja niille jotka mainosrahat maksaa. Ei ihme että nykytouhussa arvonnan tulos luetellaan turbolla läpi.

Sittenpä joku veikkauspeli suunnittelija on ratkaissut, että "Keno on tietokoneohjattu arvonta". Miksiköhän sulla ja mulla muuten on käynnissä keskustelu netissä sen sijaan, että lähettäisit tänne kirjekyyhkyn, jonka jalassa on lappu? Oisikohan siksi, että kone tekee saman asian pikkuisen helpommin ja nopeammin?

Onnenpeli on onnenpeliä. Silleenhän sen nimi sanoo. Kuten hyvin tiedät, vetopeleissä ja vakiossa pelatuilla riveillä on vaikutusta voittoihin, onnenpeleissä ei.

Kiva että suurtietokoneista on edetty kämmenkoneisiin, prosessointiteho on kasvanut Mooren lain mukaisesti pilviin ja samaan aikaan joku pohtii saadaanko tietokoneella aikaan rehellinen numerosarja. Voi elämä...

Ei sun tietty tarvii siihen tietokonearvontaan uskoa, eihän se asiaa muuksi muuta. Mä taas en usko sieltä koskaan mitään voittavani, sen verran onnetonta touhua. enemmän tuottaa euro säästölippaaseen per päivä.

Nytkin menee aivan hitosti kallista aikaa teeskenneltyyn "arvontaan"!!

Siinä puhut kyllä asiaa että euro päivässä hippoon tuottaa paremmin!

• Pelimies

Keno on tietokoneohjelma,
      eikä varsinainen peli ollenkaan,
      Keno on ohjelmoitu niin, että se
      käy läpi kaikki siihen syötetyt
      rivit ja arpoo mahdollisimman
      vähän voittoja.
      Itse olen huomannut tämän monta kertaa
      laittaessani Kenoon rivejä menemään,
      aina tulee vierekkäisiä numeroita,
      vaikka yrittäisi mitä, jos laita 8 tulee
      9 jos 56 tulee 57 ja niin edelleen.
      Alussa voittoja tuli enemmän, nyt tulee
      50 tai 1 voittoja, huijausta koko peli,
      jos Kenossa oikeasti jotain voittaisi
      olisin jo miljönääri!

• ---

Miljonääriksi pääsemiseen et tarvitse kuin runsaat 2,1 miljoonaa yhden rivin yritystä viitosen panoksella. On se vaan ihme, että et ole vielä voittanut. Jospa vaikka palaisit asiaan sitten vuonna 8010, edellyttäen että jaksat kenota sen saatanan rivisi joka päivä.

• Pelle
        --- kirjoitti:

Miljonääriksi pääsemiseen et tarvitse kuin runsaat 2,1 miljoonaa yhden rivin yritystä viitosen panoksella. On se vaan ihme, että et ole vielä voittanut. Jospa vaikka palaisit asiaan sitten vuonna 8010, edellyttäen että jaksat kenota sen saatanan rivisi joka päivä.

HELPOSTI MILJONÄÄRIKSI
        --- 13.7.2005 klo 23.39

Kiitos vinkistä!
        Toivottavasti sinä kasvat
        joskus sen verran aikuiseksi,
        että opit ilmaisemaan mielipiteesi
        ilman kirosanoja, vai vanhemmiltasiko
        olet oppinut tuollaista kieltä,
        sieltäpä tietysti, kasva jo isoksi,
        pelle :)

• 31 v
        Pelle kirjoitti:

HELPOSTI MILJONÄÄRIKSI
        --- 13.7.2005 klo 23.39

Kiitos vinkistä!
        Toivottavasti sinä kasvat
        joskus sen verran aikuiseksi,
        että opit ilmaisemaan mielipiteesi
        ilman kirosanoja, vai vanhemmiltasiko
        olet oppinut tuollaista kieltä,
        sieltäpä tietysti, kasva jo isoksi,
        pelle :)

Aiheena oli ilmeisesti Keno eikä mun jo edesmenneet vanhempani?

Kiinnostaisi tietää, miten itse aiot elää 6000-vuotiaaksi, jotta saat sen kaipaamasi kenomiljoonan?

• höpö..

Keno on todennäköisyyksiin perustuva peli. Itse olen sellainen "peliuskovainen" että laitan 50-sentin panoksella joka päivä yhden rivin. Joskus olen voittanutkin. En satojatuhansia, mutta sen verran että mielenkiinto säilyy. Mutta nehän suurvoitot ovat vielä "tulossa"!

Tuossa lenailin entisiä pikkuvoittoja joita oli 185 euroa. Minula on vähän isommista voitoista tositteet tallessa. Yhdestä 50 euron voitosta ei ole. Se tuli heinäkuussa -03, oli 7-kenossa 6 oikein. Laitan tosiaan kenorivin päivässä ja ONNETAR huolehtii arvonnasta. Marraskuussa -04 tuli 5-kenosta täysosuma 100 euroa. Kyllä se joskus onnistaa, kun ei anna periksi. Muutamia kympin ja vitosen voittoja on myös tullut. On sinne mennytkin, mutta peliasioissa yritän pyrkiä ajattelemaan posiitiivisesti. Pienet panokset on minulle A ja O!

• höpö..
        höpö.. kirjoitti:

Keno on todennäköisyyksiin perustuva peli. Itse olen sellainen "peliuskovainen" että laitan 50-sentin panoksella joka päivä yhden rivin. Joskus olen voittanutkin. En satojatuhansia, mutta sen verran että mielenkiinto säilyy. Mutta nehän suurvoitot ovat vielä "tulossa"!

Tuossa lenailin entisiä pikkuvoittoja joita oli 185 euroa. Minula on vähän isommista voitoista tositteet tallessa. Yhdestä 50 euron voitosta ei ole. Se tuli heinäkuussa -03, oli 7-kenossa 6 oikein. Laitan tosiaan kenorivin päivässä ja ONNETAR huolehtii arvonnasta. Marraskuussa -04 tuli 5-kenosta täysosuma 100 euroa. Kyllä se joskus onnistaa, kun ei anna periksi. Muutamia kympin ja vitosen voittoja on myös tullut. On sinne mennytkin, mutta peliasioissa yritän pyrkiä ajattelemaan posiitiivisesti. Pienet panokset on minulle A ja O!

Suuri kaloja kannattee pyyttee, vaekkei niitä saeskaa!!

• Kehnopeli

Arvontakone ei ole kuin miellyttämässä pelaajien silmiä.
        Kyseinen masiinahan toimii sähkömagneeteilla valmiiksi tietokoneella sumplitun rivin palloja poimien ja tietysti ei toivottuja palloja hylkien.
        Jokainen voi kokeilla pienillä magneeteilla kuinka nopeita ne ovat liikkeissään ja juuri siksi arvontakoneesta on täytynyt tehdä tuollainen "ylhäältähaukkaavapaineilmamalli", jossa pallot pomppivat sinne tänne vinhaa vauhtia. Pelkkä perinteinen pyörivärumpuinen arvontakone ei olisi mahdollistanut sähkömagneettien käyttöä, koska silloin tiettyjen pallojen "omituiset" liikeradat olisivat näkyneet jo paljaalla silmällä...

• tilasto

kierros 17/2002-27/2005 10-tasolla 200000xpanos 107
      kertaa voitto.arvontoja oli tässä ajassa 1176 kappaletta.

• -"-

noin kerran kymmentä ja puolta arvontaa (1 / 10,5) kohti jossain osuu kymmenen oikein?

Tuosta voitaneen päätellä, että Kenoon osallistuu vajaat 200 000 riviä per ilta. Huh suomen mummoja, siinä on 200 000 liikaa...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe