Vuosittain tulevat 1000 maahanmuuttajaa pitää näennäusen väestökasvun yllä. Syytä huoleen, kun kantaväistö pitää Seinäjokea rumana ja ikävänä kaupunkina?
Seinäjoen väkiluku tippuu
16
234
Vastaukset
- Anonyymi
Seinäjokelaisia pidetään rumana. Siksi tänne ei ketään tule.
- Anonyymi
Vaasasta puhumattakaan.
Mutta, se on hyvä, että mamut menee sinne on vanhoilla äkäpussi rantaruotsalaisilla jotain tekemistä.
Valtaavat/ kansoittavat Kivi/ betonikaupungin ja pysyvät siellä.
- Anonyymi
Tutkijan havainto on, että: "Yksikään Euroopan maa ei ole onnistunut muslimeiden kotouttamisessa". Kannattaa muistaa tämä.
- Anonyymi
Yliopistoissa opiskelleet eivät enää palaa tänne landelle. Pakottava yhteisöllisyys ei ole enää nykyaikaa. Liikaa niitä, joilla on omia outoja ennakko- ja epäluuloja, joita kovaäänisesti hokemalla hoetaan.
- Anonyymi
Eteläpohojolaasten miesten tulis käydä luovuttamas spermaa. Saisivat edes lapsia jollakin lailla ku naisille he eivät kelepaa.
- Anonyymi
Ei seinäjoella näy katukuvassa tummia poikia notkumas kuten esim Vaasassa näkyy
- Anonyymi
Vielä
- Anonyymi
Poistettu viestini osui ja upposi ap hen. Herkkä on nahka vaikka provolla aloittaa
- Anonyymi
Käykää nyt oikeasti Vaasassa. Se on oikea kaupunki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä muuten on Seinäjoen yliopisto, lentokenttä, satama, kauppatori ja kauniit vanhat rakennukset? Tultaisiin lentokoneella Berliinistä tutustumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykää tutustumassa ja ÄKKIÄ pois.
Rumia betonipökäleitä moottoritien alusta, kaupungin loppuun asti.
Kadut kapeita, pyöräteistä EI tietoakaan🤔😂😅
Mutta, sen ne osaa hyppiä puistokaduilta suoraan auton alle( ei suojatietä)🤬🤬
Lihaa konepelille, kaasua kaasua, kyllä SE siitä putoaa, kun on tullutkin.🤭🤭
- Anonyymi
Aloittaja on persun vajaapää
- Anonyymi
Ei ne onneksi muutta LOISIMAAN tuonne Vaasaan.👏👏
Niin ja siellä, kun on ne muutkin jo 🤲🤲 kädet kerjäämässä ja pahuuksiaan tekemäs.🤭🤔
Joten suokaamma ihan hyvästä sydämmestä❤️❤️
Tervemenoa ja hyvää loisimista Yms...😇😇😇- Anonyymi
Tällä maahanmuuttajavauhdilla täällä asukkaista 25% istuu kahviloissa päivisin.
- Anonyymi
Seinäjoelle muuttaa kauhava, härmä, lapua, järviseutu -akselilta konservatiivista ja isänmaallista kantaväestöä. He tykkäävät Seinäjoesta.
- Anonyymi
Kukaan ei tykkää Seinäjoesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923498
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442877Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202087- 1151995
- 621964