Mutta tuonpuoleinen on eri asia
Se on ympärillämme eri värähtely tasolla.
Taivas on päämme päällä ja helvetti on maanpäällä
11
142
Vastaukset
- Anonyymi
niinkö teille opetetaan?
- Anonyymi
En tarvitse muuta opettajaa kuin oma järki.
On minulla kuitenkin apuna. pari hyllymetriä rajatiedon ja teosofian kirjoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On minulla kuitenkin apuna. pari hyllymetriä rajatiedon ja teosofian kirjoja.Rajatieto ja teosofia ovat harhaoppeja, jotka vievät kadotukseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajatieto ja teosofia ovat harhaoppeja, jotka vievät kadotukseen!
Höpö höpö😅
Anonyymi kirjoitti:
On minulla kuitenkin apuna. pari hyllymetriä rajatiedon ja teosofian kirjoja.Vai että ihan "värähtelyä" ja "rajatietoa". Kylläpäs kuulostaa "luotettavalta" ja tieteen kaikki kriteerit täyttävältä....
- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Vai että ihan "värähtelyä" ja "rajatietoa". Kylläpäs kuulostaa "luotettavalta" ja tieteen kaikki kriteerit täyttävältä....
Ja kristinuskoko muka antaa luotettavaa tietoa?
Anonyymi kirjoitti:
Ja kristinuskoko muka antaa luotettavaa tietoa?
Tiede antaa oikeaa tietoa. Eivät mitkään huuhaa-opit ja luulot, joita ei voi todistaa todeksi.
- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Tiede antaa oikeaa tietoa. Eivät mitkään huuhaa-opit ja luulot, joita ei voi todistaa todeksi.
Ongelmaksi vaan muodostuu että tieteen mukaan universumista on 90% joko pimeää ainetta tai pimeää energiaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmaksi vaan muodostuu että tieteen mukaan universumista on 90% joko pimeää ainetta tai pimeää energiaa.
Niin ja ns pimeä energian olemassa olon on selvittänyt tiede. Ei mikään teosofia tai rajatieto. Ja sitä mukaan kun tieto kasvaa, kasvaa tieto myös siitä mitä pimeä aine ja pimeä energia oikein on. Ei siihen tarvita mitään henkimaailman oppeja eikä savumerkkejä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pimeä_aine
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pimeä_energia
- Anonyymi
Kutakuinkin näin - emme tiedä missä taivas on mutta tiedekin jo tunnustaa että maailmankaikkeudesta emme tiedä kuin murto-osan. Tuonela tosiaan on maan alla jossain - - siellä on aika kuumat oltavat :))
- Anonyymi
Helvetti on maan päällä, ei maan sisällä.
Kun ihminen syntyy sodan , tautien, nälän ym vainon keskelle niin se on helvetti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783762
- 463252
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512401Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442021- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161625Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131481Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121299- 451224
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271157