Kolme viikkoa runkkaamatta

Anonyymi-ap

En oo tullut kolmeen viikkoon. Meillä on vaimon kanssa sellainen leikki, että hän saa päättää milloin saan tulla. Kuukausi on maximi. Alkaa olemaan aika tukalat oltavat. Kalu seisoo kokoajan. Ajattelin tänään runkata salaa. Ajaa autolla johonkin syrjään. Ei varmaan kauaa tarvi runkata, kun sperma lentää.
Viimeksi sain valtavan orkun kuukauden tauon jälkeen, ehdin 10 sekuntia runkata, kun sain valtavan orgasmin. Spermaa lensi ja lensi.

11

709

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kolme viikkoa on kyllä aika pitkä aika ilman tyhjennystä.Taitaa olla autorunkkauksen aika..???

• Anonyymi

KOKO AJAN KYRPÄ PYSTYSSÄ!

• Anonyymi

Parempi helpottaa oloa kun kärvistellä....anna mennä kunnolla käteenveto...

• Anonyymi

Sinulla ei ole edes järkeä, HOMO!

• Anonyymi

Minulla on siveysvyö ja vaimo päättää koska saan laueta ja miten. Kuukausi alkaa olla maximi. Välillä vaimo antaa luvan laueta mutta sitten keskeyttääkin homman ja laittaa vyön takaisin ja nauraa päälle että katsotaan sitten joskus.

• Anonyymi

Yritin eilen runkata kylppärissä, kun en päässyt livahtamaan autolla. Juuri kun olin aika lähellä tulossa, niin vaimo avasi oven, koko homma keskeytyi. Vaimo tuli laittamaan siveysvyön, koska jäin kiinni. Niin jäi orgasmi tulematta ja kalu meni lukkoon. Viikko pitäisi nyt odotella.
        Tänä iltana vaimo haluaa että nuolen. On ajattellut itsensä posliiniksikin. Tulee taas tukalat oltavat. Posliini pimppi naamalla ja kalu lukossa.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritin eilen runkata kylppärissä, kun en päässyt livahtamaan autolla. Juuri kun olin aika lähellä tulossa, niin vaimo avasi oven, koko homma keskeytyi. Vaimo tuli laittamaan siveysvyön, koska jäin kiinni. Niin jäi orgasmi tulematta ja kalu meni lukkoon. Viikko pitäisi nyt odotella.
        Tänä iltana vaimo haluaa että nuolen. On ajattellut itsensä posliiniksikin. Tulee taas tukalat oltavat. Posliini pimppi naamalla ja kalu lukossa.

Ap

Tiedät kumpi on pomo talossa.Saat laueta vain jos vaimo niin suo.Näykkäse hieman kun nuolet pillua..

• Anonyymi

Mitäs suostuit?

• Anonyymi

Vieläkö leikki jatkuu? Tuohon kun vaimosi keksii että pääset panemaan mutta et saa laueta, tulet ihan hulluksi. Parasta on että suostut käytännössä melkein mihin tahansa jos vain saisit laueta. Nautinnollista vaimollesi, eikös?
      Onko monella tämä leikki tai ihan normi käytäntö?

• Anonyymi

KOKO AJAN SEISOO JA STONDAA!
      KYRPÄ PYSTYSSÄ JA PUSSIT TÄYNNÄ!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe