https://www.suomenuutiset.fi/sara-seppasen-kolumni-tavallisuus-kunniaan/
Kannattaa lukea tämä perussuomalaisten kansanedustajan Sara Seppäsen kirjoittama erinomainen kolumni. Siinä on tosi isänmaallista asiaa.
Kansanedustaja Sara Seppäsen kolumni (ps): Tavallisuus kunniaan Suomessa.
18
194
Vastaukset
- Anonyymi
Täyttä tosiasiaa on Seppäsen kolumnissa.
- Anonyymi
Juuri näin. Tosiasioihin perustuva kolumni.
- Anonyymi
Kyllä kyllä - ihan oikeaa ja kunnioitettavaa asiaa sieltä tuli . - Hyvä Sara - !
~~~~~~~~~~ Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen ~~~~~~~~~~ - Anonyymi
Tätä ei vihervasemmisto allekirjoita. Vihervasemmisto haluaa uimaloihin, rannoille kaaosta ja koko suomeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyllä - ihan oikeaa ja kunnioitettavaa asiaa sieltä tuli . - Hyvä Sara - !
~~~~~~~~~~ Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen ~~~~~~~~~~Täytyy todeta, että PS:n Seppänen kirjoitti todella asiallisen jutun
- hyvä että " normaali " hyväksytään, eikä vain " epä-normaali " - Anonyymi
Persut eivät ole tavallisia millään mittarilla, mutta outoja ovat monellakin mittarilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut eivät ole tavallisia millään mittarilla, mutta outoja ovat monellakin mittarilla.
Kysy vaikka vihreiden Allulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy vaikka vihreiden Allulta.
Sanoo persutrolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvin outoa olla isänmaallinen.
- Anonyymi
Tuokin nauta otti kaivosyhtiöltä voitelurahaa ja sai Kokoomuksesta kenkää. Persuihin luonnollisesti kelpasi.
- Anonyymi
Hiljainen enemmistö joka ei koskaan tule äänestämään suomen rikollisinta puoluetta Pervopersuja!!!
- Anonyymi
Taidat olla tavallinen nahkahousuhomo
- Anonyymi
Vihervassarit homostelee nykyään ja niillä on
duunaseiden etujen puolustaminen vaihtunut wokellukseen, islamin ihannointiin ja LGBTQ-vouhotukseen.
- Anonyymi
"Tavallinen suomalainen ei makoile Mannerheimintiellä eikä marssi nahka-asuissa kulkueessa. "
Tuo on totta. Lisäisin tähän, että tavallinen suomalainen ei myöskään marssi itsenäisyyspäivänä natsitunnuksia kantavien porukoissa, eikä arvioi naapuriaan hänen ihonvärinsä perusteella. Tavallinen suomalainen ei ole fasisti eikä rasisti, eikä hän halua äänestää kyseisiä ismejä kannattavia sen enempää kuin kommunistejakaan.- Anonyymi
Vain nahkahousuhomot makoilevat Mannerheimintiellä vaatimassa ilmaisia Kela-tukia joutenolonsa tueksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain nahkahousuhomot makoilevat Mannerheimintiellä vaatimassa ilmaisia Kela-tukia joutenolonsa tueksi.
Osuit naulan kantaan.
- Anonyymi
Kannattaa myös demarin lukea opiksi.
- Anonyymi
Naurettava kirjoitus, tavallinen suomalainen ei ole myöskään rasistiääliö, eikä iloitse palestiinalaisten kansanmurhasta. Mutta niin tyypillistä persua kuin vain olla voi. He muistelevat aikaa joskus 1980-luvulla ja pitävät tuon aikakauden ajattelutapaa "tavallisena".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai999530Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764947Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.524657Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92411Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051632- 451448
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota561377Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.491321Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651281