Laittomuus = syntiä = terrorismia.
Uskovien on syytä vastustaa laittomuutta (syntiä).
Tämä on Herran tahto.
- laittomuus ja terroristivaltiot -
16
139
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus ei tunne laittomuuden tekijöitä
Matt 7:23: "Ja silloin minä lausun heille julki: 'MINÄ EN OLE KOSKAAN TEITÄ TUNTENUT; MENKÄÄ POIS MINUN TYKÖÄNI, te LAITTOMUUDEN TEKIJÄT'."
Ulkokultaiset ja "hurskaat"
Matt 23:28: "Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta."
1Joh 3:4: "Jokainen, JOKA TEKEE SYNNIN, TEKEE MYÖS LAITTOMUUDEN; ja synti on laittomuus." - Anonyymi
Matt 16:3: "ja aamulla: 'Tänään tulee rajuilma, sillä taivas ruskottaa ja on synkkä'. Taivaan muodon te osaatte arvioida, mutta aikain merkkejä ette osaa."
Eivät edes kaikki uskovat osaa tulkita aikain merkkejäkään.
1Joh 2:21: "En minä ole kirjoittanut teille sentähden, ettette totuutta tiedä, vaan sentähden, että te tiedätte sen ja ettei mikään valhe ole totuudesta."
1Joh 1:8: "Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä."
Totuus ei ole meissä. - Anonyymi
Job 24:13: "Nuo ovat valon vihaajia, eivät tunne sen teitä eivätkä pysy sen poluilla."
Matt 25:12: "Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'."- Anonyymi
Ellen- henkinen on ruoska kädessä, piiskaamassa omaan muottiinsa ihmisiä.
Ei Jeesus edes ristillä piiskannut toista ryöväriä, ei käskyttänyt, eikä läksyttänyt.
Toinen ryöväri uskoi sen, että siinä on hänen sijaisensa--- Muista minua, kun tulet valtakuntaasi.....
Siinäpä ellenille viesti- kun on profian hengenkin vienyt adventisteilta hautaansa, eikä kukaan heille edes seurakunnassa profetoi.
Siksi pitää käskyttää ja läksyttää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellen- henkinen on ruoska kädessä, piiskaamassa omaan muottiinsa ihmisiä.
Ei Jeesus edes ristillä piiskannut toista ryöväriä, ei käskyttänyt, eikä läksyttänyt.
Toinen ryöväri uskoi sen, että siinä on hänen sijaisensa--- Muista minua, kun tulet valtakuntaasi.....
Siinäpä ellenille viesti- kun on profian hengenkin vienyt adventisteilta hautaansa, eikä kukaan heille edes seurakunnassa profetoi.
Siksi pitää käskyttää ja läksyttääAdventistipastorit julistavat "adventtitotuutta".
Sillä on oma opinkohtansa profeetan henki "totuuden valona."
- Anonyymi
Ei pelkkää armoa vaan armoa ja TOTUUTTA.
Joh 1:14: "Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta." - Anonyymi
Tästä nykypastorit eivät varoita =luulevaisuuden henki=.
Syytä olisi.
Sananl 27:4: "Kiukku on julma, viha on niinkuin tulva; mutta kuka voi kestää luulevaisuutta?"
Luuk 8:18: "Katsokaa siis, miten kuulette; sillä sille, jolla on, annetaan, mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, minkä hän luulee itsellään olevan."" - Anonyymi
Alkukielellä HAMAS
Jo Nooan päivien kuvauksissa muinaishepreassa ja Raamatussa kymmenittäin käytetty heprean sana "hamas" tarkoittaa: väkivalta, sydämen kovuus, toisen vahingoittaminen, ilkivalta, anarkia, sabotaasi, epävahurskaus ja laittomuus.- Anonyymi
Ja millä hebrean sanalla kuvaatte israelilaisia,jotka osallistuvat kansanmurhaan,näännyttävät ihmiset ja eläimet.Tappavat vauvat ja vaarit ja varastavat maat.Raiskaavat ja tuhoavat koteja ym.On teillä outo uskonto kun valikoitte ihmisistä "parhaat".Jumalan valittua kansaa ei ole.Jumala on luonut ihmiset tasa-arvoisiksi eikä Jumalalla ole suosikkeja.Ja Hamas.Aletaanko puhua kuinka paljon terrorismia tapahtuu "valittujen"puolelta!Tekopyhyys on synti.Jokainen meistä vastaa kuoleman jälkeen Jumalalle vaikka maallisen oikeuden voisi lahjoa.Jumalaa ei voi lahjoa eikä taivaaseen ole ohituskaistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja millä hebrean sanalla kuvaatte israelilaisia,jotka osallistuvat kansanmurhaan,näännyttävät ihmiset ja eläimet.Tappavat vauvat ja vaarit ja varastavat maat.Raiskaavat ja tuhoavat koteja ym.On teillä outo uskonto kun valikoitte ihmisistä "parhaat".Jumalan valittua kansaa ei ole.Jumala on luonut ihmiset tasa-arvoisiksi eikä Jumalalla ole suosikkeja.Ja Hamas.Aletaanko puhua kuinka paljon terrorismia tapahtuu "valittujen"puolelta!Tekopyhyys on synti.Jokainen meistä vastaa kuoleman jälkeen Jumalalle vaikka maallisen oikeuden voisi lahjoa.Jumalaa ei voi lahjoa eikä taivaaseen ole ohituskaistaa.
muslimin aika- janalla.
juutalaiset- --- aikajanalla... palasivat- hekö valloittajia.
https://www.facebook.com/watch/?v=2179939855858779
- Anonyymi
Googin sota on viimeinen ratkaiseva sota.
Siinä on myös Herra mukana Raamatun profetioiden mukaan.
Hes 38:18:
"Mutta sinä päivänä, jona Goog karkaa Israelin maahan, sanoo Herra, Herra, nousee minun vihani hehku."- Anonyymi
2Piet 1:20-21; 2:1-3:
"Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä; sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta. Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon. Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi; ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku."
- Anonyymi
2Kor 2:11:
"ettei saatana pääsisi meistä voitolle; sillä hänen juonensa eivät ole meille tuntemattomat."
2Kor 11:14:
"Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi." - Anonyymi
Antikristillinen aika ja uusi maailman järjestys.
"Mutta Jeesus kutsui heidät tykönsä ja sanoi: "Te tiedätte, että kansojen ruhtinaat herroina niitä hallitsevat, ja että mahtavat käyttävät valtaansa niitä kohtaan." - Anonyymi
Terroristit eivät yleensä hallitse kirkossa käsin. Laiton on roomalaiskatolinen kirkko ja sen tyttäret mm. luterilainen kirkko.
- Anonyymi
Helluntailaisuudessa hyväksytäänJumalan lain rikkominen ja muukin ketkuilu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744