Kokska olen ukovainen ja uskon, että persut kieltää abortin.
Miksi kannatan yhä persuja?
22
157
Vastaukset
- Anonyymi
po uskaovainen
t sarkastinen ateisti - Anonyymi
Miksi persut kieltäisi abortin, no koska niiden aatteellinen esilkuva kieltäää sen.
Persut nuolee Trumpin persettä, ymmärtämättä, että Trump naunaa heille.- Anonyymi
Mikset puhu omista mielipiteistäsu, niistä voisit tietääkkin?
Jos sinä puhut muiden mielipiteistä, luuletko mmuut puhuu sinun🤣
- Anonyymi
Olen ns, tiedeuskovainen
- Anonyymi
Persut hidastaa Ilmestyskirjan pedon nousua maassa.
- Anonyymi
Muut puolueet eivät hidasta vaan edesauttavat sen nousua.
Ilm 13:15.
- Anonyymi
mnä kanatan presussomalasia koska riika on nin kanis ja haluasin tehdä hnen kansaa paljo lapsiva
- Anonyymi
Usama al Idrissi sai minut kannattamaan persuja. Toivottavasti kohtaa isoja poikia vankilassa ja usein ja vähintäin vammautuu, jotta oikeus toteutuu edes jonkin verran
- Anonyymi
Minä äänestän vassareita koska vassarit haluavat kieltää teiltä uskovaisilta elävien lasten tappamisen Gazassa!
- Anonyymi
Mitä sekoilet?
Ollaan Suomalaisia, Suomessa. Ei liitytä gaasaas. - Anonyymi
Onko vassuilla mitään moraalista oikeutta puhua yhtään mitään kenenkään väkivallasta kun heidän oma aate on murhannut sata miljoonaa ihmistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vassuilla mitään moraalista oikeutta puhua yhtään mitään kenenkään väkivallasta kun heidän oma aate on murhannut sata miljoonaa ihmistä?
Tämä on tiukka kysymys vassuille
- Anonyymi
Israel ei sitä tee. Sodassa kärsii aina siviilit. Israel varoittaa aina kun pommittaa jotain korttelia että ihmiset lähtevät pommien alta pois. Hamas ja tukijansa ryssä ei koskaan niin tee. Israel ei koskaan irrota päitä lapsilta kuten hamas tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel ei sitä tee. Sodassa kärsii aina siviilit. Israel varoittaa aina kun pommittaa jotain korttelia että ihmiset lähtevät pommien alta pois. Hamas ja tukijansa ryssä ei koskaan niin tee. Israel ei koskaan irrota päitä lapsilta kuten hamas tekee.
Ette punikit koskaan ole kuulleet että Israel tekisi tällaista brutaalisuutta lapsille. Israel sensijaan hoitaa sairaaloissaan palestiinalaisia lapsia.
Israel on alueen ainoa demokratia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervassut ovat samassa leirissä puten kanssa tukiessaan hamasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervassut ovat samassa leirissä puten kanssa tukiessaan hamasia.
Miltä tuntuu olla samassa leirissä puten kanssa?
- Anonyymi
Miksi kannatat sata miljoonaa ihmistä tappanutta aatetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kannatat sata miljoonaa ihmistä tappanutta aatetta?
Eli vasemmistoaatetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette punikit koskaan ole kuulleet että Israel tekisi tällaista brutaalisuutta lapsille. Israel sensijaan hoitaa sairaaloissaan palestiinalaisia lapsia.
Israel on alueen ainoa demokratia.Israelilaiset tulittavat panssarivaunun tykeillä ruokaa jonottavia aseettomia palestiinalaisia siviilejä. Se on tyylipuhdasta sotarikollisuutta.
https://yle.fi/a/74-20174508
"Kenraaliluutnantti Aguilar on Yhdysvaltain erikoisjoukkojen, Vihreiden barettien, veteraani. Eläköitynyt Aguilar liittyi urakoitsijana Gazan operaatioon mutta kertoi lähteneensä, kun näki yhdysvaltalaisten kollegojensa ja Israelin asevoimien joukkojen tappavan siviilejä."
"Aguilar sanoi, ettei ole koko uransa aikana todistanut sellaista brutaaliutta ja summittaista ja tarpeetonta voimankäyttöä aseettomia ja nälkää näkeviä siviilejä vastaan kuin nyt Israelin asevoimien ja yhdysvaltalaisen urakoitsijoiden toimesta Gazassa. Hän kertoi nähneensä, kuinka Israelin asevoimat laukoi tykistönammuksia, kranaatteja ja panssarivaunun ammuksia aseettomia siviilejä vastaan. – Epäilemättä todistin sotarikoksia, Aguilar sanoi."
- Anonyymi
Ettei nyt olisi Hamas joka ne tappaa. Nälkään
- Anonyymi
Saat päätä itse siitä.
Minä halusin lapsia, sain monta. Olen siunattu😇
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122