https://www.suomenuutiset.fi/paluupelleilylle-ja-venkoilulle-pantiin-piste-tanskassa-ei-ole-koskaan-oleskellut-nain-vahan-laittomia-maahanmuuttajia/
Suomessakin sama käytäntö käyttöön maahanmuuttopolitiikassa kuin Tanskassa, vaikka perussuomalaisia vastustetaankin ankarasti hallituksessa- ja oppositiossa siinä asiassa muiden puolueiden toimesta.
Paluupelleilylle pantiin piste Tanskassa-Suomessa pitää tehdä samoin.
9
123
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on liikaa hyväuskoisia hölmöjä virkapaikoilla. Laittomat elintasopakoloiset pikimiten pois ,ja varsinkin rikolliset vankiloista kotimaahansa tai muualle vankilaan.
- Anonyymi
Lakaisut käyntiin ja rahtina kotimaihinsa heti-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakaisut käyntiin ja rahtina kotimaihinsa heti-
Juuri näin.
- Anonyymi
Tanska on julistanut mm somalian turvalliseksi ja palauttanut Tuhansia
- Anonyymi
rrt
- Anonyymi
rert
- Anonyymi
Kyllä maasta pois Taskan malliin!
- Anonyymi
Fundismuslimit vittuun Suomesta. Ne on paitsi kalliita turhakkeita, myös uhka maan turvallisuudelle ja vakaudelle. Somalia on oikea paikka niille. Tai muut vastaavat maat mutta eivät taida huolia helpolla.
- Anonyymi
rahat loppuu, kun Suomessa hassattu rahat sinne tänne.
Monenlaista pelleilyä harrastetaan verorahalla.
Talouspolitiikka ei toimi. Unelmissa on eletty ja ahneudessa !!
Esim.. Korruptoitunut pakolais teollisuus, korruptio tulonsiirto teollisuus vie monta miljardia e verorahaa vuodessa. Suomessa.
- rahaa riittää myös suurvalta sotiin,, ihme kyllä !
Itsenäisyys ja puolueettomuus katosi Suomesta.
Meillä on sodan lietsojia politiikassa !! ja lapsellisia idealisteja..
Ja ei talous- tai ulkopiliittista osaamista enää ole-
olemme köyhtyviä nettomaksajia ja menossa kohti turvattomia kehitysmaa oloja. Johtavana taxi-raiskaus maana....
- miksi tuemme rikkaiden länsi globalistien itään etenemis projektia,,, joka johti tähän sotaan !!
Ja miksi media, siis nato-media levittää sota-propagandaa vain.
Missä on tutkiva journalismi.
Miksi köyhä Suomi esim.. tulee ukraina korruptiota bkt verraten enemmän kuin esim. ranska ?
Tilanne on siis heikko ja lisänä höpö politikot vain lietsoo sotaa --- ei järkeä, ei diplomatiaa, pelkkää hölmöläis politiikkaa ja ylimielisyyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161