Rakasta Herraa sinun Jumalaasi ylikaiken !

Anonyymi-ap

Mitä Jumalan rakastaminen tarkoittaa?

Jumalan rakastaminen, ensimmäinen käsky tarkoittaa Jumalan käskyjen mukaan elämistä. Ei mitään hurmoshenkien voimasta hillumista ja hihhulointia.

5. Moos. 6:5

Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

16

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matt.11:30

" Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt."

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jeesus ilmaisee itsensä rehellisille ja kunnon ihmisille, jotka elävät Jumalan käskyjen mukaista elämää.

Joh. 14:21

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

• Anonyymi

Mitenkä tällaista ihmisen luomaa Jumalaa voi rakastaa? VT:n Jumala oli virsuissa liikkuva ja ryhmykeppi kourassa elelevä vanhus. Häneltä puuttui Teräsmiehen röntgenkatse, ei nähnyt Aatamia tai Eevaa paratiisissa.

UT:n Jumala taas on ukkosen jyrinässä tai palavassa pensaassa elävä olento.

• Anonyymi

Jumala on luonut kaiken, ihmisen ja kaiken mitä on olemassa. Siitä pitää olla kiitollinen Jumalalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on luonut kaiken, ihmisen ja kaiken mitä on olemassa. Siitä pitää olla kiitollinen Jumalalle.

Helposti unohtuu, että Herran on taivas ja maa ja kaikki mitä siinä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helposti unohtuu, että Herran on taivas ja maa ja kaikki mitä siinä on.

14 Sillä hän tietää, minkäkaltaista tekoa me olemme: hän muistaa meidät tomuksi.
        15 Ihmisen elinpäivät ovat niinkuin ruoho, hän kukoistaa niinkuin kukkanen kedolla.
        16 Kun tuuli käy hänen ylitsensä, ei häntä enää ole, eikä hänen asuinsijansa häntä enää tunne.
        17 Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,
        18 niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja muistavat hänen käskynsä ja noudattavat niitä.

• Anonyymi

Jumalan läheisyys valtaa ihmisen hurmokseen.
      Jumalan Rakkauden kosketus on niin täydellinen kokemus, että ihminen kokee Pyhyyden yliluonnollisen niin syvästi, että siitä seuraa hurmos.

Kiitos Jumalalle Hänen elävästä, toimivasta Rakkaudestaan.

Iloitkaa Herrassa! Vieläkin minä sanon; ILOITKAA HERRASSA!

• Anonyymi

Kukaan ei voi olla passiivinen, kun kokee Jumalan Armon ja Rakkauden.

• Anonyymi

Perkele on lahkolaisten hurmoksen herra. Sitä ei pidä seurata eikä tavoitella.

1. Kun. 18:29

Puolenpäivän jälkeen he tulivat HURMOKSIIN ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.

1. Sam. 18:10

Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui HURMOKSISSA kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään

• Anonyymi

Jumala on taivaassa, jota ihminen ei voi lähestyä. Älä anna eksyttää itseäsi, kun lahkolaiset ilmoittavat päivän ja kellon ajankin, koska Jumala on tavattavissa heidän kokouksessaan jossain lahkokellarissa.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.

• Anonyymi

Oikeana helluntaina 3000 ihmistä kastettiin vedellä ja Hengellä, mutta kukaan ei tullut hurmoksiin. Jumala on järjestyksen Jumala.

Oikeat apostolit puhuivat oikeilla vierailla kielillä järkeviä asioita yhden päivän aikana, ei mitään helluntailaisten sekavia hurmoskielisiä molotuksia.

Ap. t. 2:8

Kuinka me sitten kuulemme kukin oman synnyinmaamme kieltä?

• Anonyymi

Kristittyjen Jumala on Kolmiyhteinen Jumala: Isä, Poika ja Pyhä Henki, jotka yksi ovat.

Ei ole erikseen mitään lievempiä hengen lakeja tai pojan lakeja, kuten usein eksytetään.

Kaikki Jumalan Kolme eri Persoonaa ovat sitoutuneet samoihin kirjoitettuihin lakeihin.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi

Jeesus lähetti lainopettajia, ei mitään hurmoskielisiä helluntailaisia.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

• Anonyymi

Onneksi jumalia on satoja eikä joku hihhuli sitä muuta.

• Anonyymi

Raamatun mukaan Jumala on yksi,
        mutta Kolme eri Persoonaa: Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1413
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1057
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      971
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      918
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      820
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      758
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      744
    Aihe