Varoitus noista alaikäsistä! Itse säädin 15 vuotiaan tytön kanssa kun ryypättiin ja sitten kysyi snäppiäni annoin ja sitten paljastui että se yritti hommata minulle syytteet jotta saisi itselleen rahat minusta kun sillä ei ollu rahaa ja pedarin maineen minulle tahalleen kiusaamis tarkoituksella, Käytti minua hyväkseen. Sillä oli vielä poikaystävä kaiken lisäksi. Yritti hommata minut kuseen tahallaan. En ole ikinä enää alaikäsisten kanssa tekemisissä
Hankkikaa oikeasti oman ikäisistä seuraa
Älkää alkako suhteseen alaikäisten kanssa
7
505
Vastaukset
- Anonyymi
Hauskakuulla pedarilta ”hankkikaa oman ikäistä seuraa”
- Anonyymi
Etkö tajua että "pedarille" viisitoista vuotias on jo liian vanha? pedofiilit haluavat esimurrosikäisiä, kaikki tietävät tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tajua että "pedarille" viisitoista vuotias on jo liian vanha? pedofiilit haluavat esimurrosikäisiä, kaikki tietävät tämän.
Sitä paitsi oli psykoosin alkua kun olin sen kanssa ja kännissä Samaan aikaan ja myöhemmin sitten snäppäilyn jälkeen jouduin osastolle sen jälkeen en ole alaikäisten kanssa ollut tekemisissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi oli psykoosin alkua kun olin sen kanssa ja kännissä Samaan aikaan ja myöhemmin sitten snäppäilyn jälkeen jouduin osastolle sen jälkeen en ole alaikäisten kanssa ollut tekemisissä
Mutta yritti hommata minut kuuseen kiusaamisella ihan tahalleen että saisi rahat minulta itselleen koska se vielä asui jossain perhe kodissa. Oli vielä varattu kaiken lisäksi. Ilmeisesti oli rahan himoa
- Anonyymi
En kuitenkaan joutunut oikeuteen. Lopetin snäppäilyn sen kanssa kun tajusin että tässä on jotain hämärää. Sain siltä varatulta tytöltä alastoman kuvan ja muita intiimejä kuvia. Tajusin että tahallaan hommaa minut kuseen. En langennut siihen poistin sen kavereista ja sen jälkeen koko snap tilin
- Anonyymi
Mitäs läksit...nii-i, kikkelis kokkelis!
- Anonyymi
No mulla ei ole tarvetta naisiin toisinkiin kuin palstan kiimakoirilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313547- 1251425
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111331- 711058
- 581041
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871036olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26977Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38941Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67920Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78885