https://www.outokummunseutu.fi/paikalliset/8718938
Tasan tarkkaan oli viritetty moottoripyörä, kun eivät kiinni saneet. Teurastamon parkkipaikaltahan nämä usein löytyvät ja muutkin keulijat. Ääni kuuluu kilometrien päähän.
Mopolla karkuun?
12
1348
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko rallanneet terveyskeskuksen pihalla myös
- Anonyymi
Keretin suora on myös suosittu keulimispaikka. Terkkarin pihasta en tiedä, mutta mitä autiompi parkki tai tie, sinnehän ne änkeävät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keretin suora on myös suosittu keulimispaikka. Terkkarin pihasta en tiedä, mutta mitä autiompi parkki tai tie, sinnehän ne änkeävät!
No eikö se keretti esim oo vähä parempi siihe keulimiseen ku tuo kylänkatu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö se keretti esim oo vähä parempi siihe keulimiseen ku tuo kylänkatu
Siinä mielessä joo, mutta golfarit eivät siitä pidä. He haluavat rauhan pelaamiselleen. Itse asiassa kukaan ei halua mopokeulijoita lähellekään asuntojaan.
- Anonyymi
https://www.outokummunseutu.fi/paikalliset/8723978
Ei luulisi olevan kovinkaan harvinaista! - Anonyymi
Tosiasia on, että jos oikeasti haluttaisiin saada viritetyt mopot kuriin, ne löytyvät omistajiensa kodeista!
Trafin tietojen perusteella joka kolmas "kotietsintä" johtaa tulokseen, mutta kun sitä ei ole näköjään mahdollista suorittaa tai ei edes haluta suorittaa.- Anonyymi
Ja kun koteja ratsataan niin lippisjuntit kimittää että eikö ole poliisilla parempaa tekemistä.
Kyllä siellä junttilassa on tilaa vingutella mopoja.
- Anonyymi
Siellähän se kuusjärvellä ajelee useesti vieläkin
- Anonyymi
Mopollako ne on ajaneet Kosilkan edestä kivi tolpat nurin?
Vai oliko Bmw- Anonyymi
Saiko tämä drifding kuningas pitää vielä ajokorttinsa, Muutama viikko sitten sai kortin eikä tolpat ole 40 nopeudessa katkenneet.
Kyllä tässäkin on järki jäänyt kotiin.
Vuosi kävelyä vois opettaa,
- Anonyymi
Kilvettömiä ja kovaäänisiä riittää Okussa, ajavat lujaa , joka päivä, joskus se johonkin sattuukin, toivotaan ettei sivullisiin ulkopuolisiin.
- Anonyymi
Meillä ei ole ylimääräisiä pentuja kuolemaan, pistetään joukolla mopokersat ruotuun. Poliisia ei tilanteeseen saa joten kaikki kynnelle kykenevät otetaan oma oikeus käyttöön, pennut kuriin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait112919- 392527
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381393- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124863- 32786
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606