Poliisi lopetti takaa-ajon

Anonyymi-ap

Kysyn vaan, että miksi? Saivat kyllä sattumalta tuon kiinni myöhemmin, mutta entäs jos se olis vaan häipynny ja jatkanu jossain muualla?

https://yle.fi/a/74-20174825

20

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syytätkö nyt siis poliisia jostakin?

• Anonyymi

Käänteisellä logiikalla varustetut älykääpiöt varmasti syyttävät poliisia.

• Anonyymi

En minä syytä ketään, kysyin vain. Nyt luin uutista tarkemmin ja sain toisenlaisen vaikutelman. Ei poliisi varsinaisesti lopettanutkaan.

• Anonyymi

No jos kakara kaahaa ihmisiä vilisevässä keskustassa yli 100km/h, siinä ovat taka-ajotilanteessa sivulliset hengenvaarassa. Ei sivullisia kannata tapattaa takaa- ajon takia.

• Anonyymi

Yhteiskunta on sellainen.Jos yksi kuolee,aina hänen tilalleen tulle joku toinen,ihan samanlainen ajatelematon.

• Anonyymi

Kysyt, että miksi lopettivat takaa-ajon? Ehkä arvoivat riskin jatkaa liian suureksi sivullisille.

• Anonyymi

Ehkä olivat jo tunnistaneet kaaharin niin silloin on helppoa vain marssia rettelöitsijän kotiin ja takavarikoida mopot ei ole syytä vaarantaa ulkopuolisten henkeä tarpeettomasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä olivat jo tunnistaneet kaaharin niin silloin on helppoa vain marssia rettelöitsijän kotiin ja takavarikoida mopot ei ole syytä vaarantaa ulkopuolisten henkeä tarpeettomasti

Eli et Sinäkään lukenut uutista loppuun asti, ku tommosia päästelet

• Anonyymi

Harmi ku jonne ei kietoutunut lyhtypylvään ympärille kuten Pietarsaaressa.

• Anonyymi

Olis ollu paras ratkaisu,ku saa autokortin niin kaahaa Bemarilla yhtä vastuuttomasti

• Anonyymi

Ruumiita olisi tullut, jos takaa-ajoa olisi jatkettu.

• Anonyymi

Taitaa tulla kasvatuskoti tutuksi kun vanhemmat ei kykene kasvattamaan.

• Anonyymi

Poliisit varmaan teki jo huoli-ilmoituksia sossuun viran puolesta

• Anonyymi

Lastensuojeluilmoituksesta johtuu myös se, että nyt lastensuojelu opettaa vanhemmille, miten poikaa olisi pitänyt ja vieläkin pitää kasvattaa, laittaa rajoja toimintaan. Krossimotskarin takavarikointi toivottavasti on lopullista. Toimiva rangaistus olisi, että sekä 15v että 18v ajokortteihin sanktioitaisiin pari vuotta viivettä.

• Anonyymi

...jollloin se olisi varmasti 2-3 vuotta pitempään työttömänä. Jos saa kortin normaalisti, niin on vain todennäköisesti 2-3 vuotta pitempään työttömänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...jollloin se olisi varmasti 2-3 vuotta pitempään työttömänä. Jos saa kortin normaalisti, niin on vain todennäköisesti 2-3 vuotta pitempään työttömänä.

Huonosta käytöksestä ja asenteesta kärsii koko kroppa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonosta käytöksestä ja asenteesta kärsii koko kroppa.

... ja monesti myös kukkaro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

... ja monesti myös kukkaro.

Huono pää aiheuttaa myös kärsimyksiä viattomille läheisille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ottaa töihin kriminaalin,ikuinen jälki rikosrekisterissä,ja tuskin vanhemmatkaan töis että on jo oppinut elämäntavan.

• Anonyymi

Poliisi lopetti takaa-ajon...kun poika ajoi umpikujaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      84
      3369
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2807
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2336
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2298
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2231
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2053
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2037
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1944
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      108
      1872
    Aihe