Käyvät useita miehiä läpi kesässä.
Hyi helvetti minkälaisia naiset on nykyään
15
300
Vastaukset
- Anonyymi
En nyt väittäisi ja uskoisi ihan kaikkien naisimmeisten olevan tuon kaltaisia, ja saattaahan olla että joku mieshenkilökin luisuu pois siltä tieltä mikä vie viimein taivaaseen,
mutta tie se on tuskien!🤓 - Anonyymi
Sehän on niin muotia. Ip-lehdetkin suitsuttaa päivästä toiseen näitä bimbojen "voimaannuttamasseksijuttuja". Se on must!!
Älä huoli, riittää ainakin sukupuolitautiklinikoilla hommat. - Anonyymi
"Moternia" sanoi jo Moterni-Jaska elokuvassa Kaksi vanhaa tukkijätkää. Ei kuitenkaan naisiin liittyen.
- Anonyymi
Kun ihminen ei arvosta itseään eikä välitä maineestaan, niin surkea on kohtalonsa, mutta kukin valitsee oman polkunsa. Onko pakko alistaa oma kehonsa jaettavaksi, se koskee sekä miehiä ja naisia. Kierrätys on tietysti päivän sana, mutta kuka ottaa käyttöön likaisen "lumpun", ei kirpputorillekaan laiteta esille likaisia ja haisevia vaatteita. Käytetty kestää vain hetken.
- Anonyymi
Kaikki käytävät ei johda mummotunneleihin.
- Anonyymi
Hyvä kun eivät laske homehtumaan.
- Anonyymi
En oo saanu naista moneen vuoteen😎
- Anonyymi
Harmi,sillä monet vanhat,rehevät ja vähän viljellyt maat saisivat sinunkin onnesi kukoistamaan.
- Anonyymi
Mutta aloittaja ei vaan saa...?
- Anonyymi
Tasa-arvo on sitä että naiset voivat tehdä niitä samoja tyhmyyksiä joista ovat vuosisatojen ajan miehiä moittineet.
- Anonyymi
👍🤣🤯💨💩
- Anonyymi
Ei se siitä vähene.
- Anonyymi
No sinua ei kuitenkaan.
- Anonyymi
Juu, miehet on kuulemma tehnyt samaa jo vuosisatoja
- Anonyymi
Yksikin oli tehnyt jonkun listan tyypeistä ja kävi läpi niitä hyläten yhden toisensa jälkeen.Lopulta ei maineensa takia saanut enää kunnon miestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015643
- 564261
- 472557
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282388Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201210- 241111
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081