Mistä lähteä etsimään sopivaa Dom-henkistä miestä? Olen reilu 30v, lyhyt ja lihava nainen mutta kiinnostunut alistumisesta.
Aikaisempaa alistumiskokemusta ei ole, koska nuoruuden poikaystävät eivät koskaan olleet kiinnostuneet siitä. En varsinaisesti etsi puolisoa, mutta olisi kiva löytää vakkari, jonka kanssa näitä asioita saisi harjoitella pala kerrallaan. En siis kaipaa heti mitään perseenrepimistä, vaan hidasta etenemistä ns sessio kerrallaan. Kuulosteltaisiin mistä tykkään, mistä en.
Ideaalitilanteessa voitaisiin käydä domin kanssa ensin kahvilla ja tutustua, natsaako kiinnostuksen kohteet ja kiinnostaako toinen siinä mielessä. En niinkään ole masokisti, vaan haluaisin tutustua seksuaalisuuteeni tarkemmin. Sen takia luottamus, rajat ja after care ovat tärkeitä.
Haaveissa olisi joskus olla niin estoton ja avoin seksin suhteen että vois vaan luottaa itsensä domin käsiin, kun tietää että mitään pahaa ei tapahdu ja tilanteesta nauttii molemmat.
Minkälaisia ajatuksia tämä herättää palstan mastereissa?
Alistuminen kiinnostaa
Anonyymi-ap
6
389
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäpäin olet?
- Anonyymi
Jkl.
Kiinnostaa kovin mistä olet on kokemusta aiheesta.Mies 60v.
- Anonyymi
Luotettava ja asiansa osaava tekijä löytyy keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteesta suoraan
- Anonyymi
Missä päin vaikutat?
- Anonyymi
Korvassa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113329Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j192566Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561653- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171017Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.69956IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855