Kuuntelin aika tuoreen striimin , jossa pyhä Petri kertoi koronarokotteet myrkyiksi ja mm. useiden kuolemien johtuneen koronarokotteista.
Mikä mahtaa olla totuus tässä asiassa?
Sukulaisistani ne jotka ottivat koronarokotteen ovat etupäässä säilyneet eikä yksikään ole kuollut. Eikä mitään vakavia sairastumisia ole seurannut koronarokotteista.
Pyhä Petri Paavola sanoo 2025 jKr. edelleen myrkyksi koronarokotteita
20
232
Vastaukset
- Anonyymi
Ko. maallikkosaarnaaja on salaliittoteoreetikko, jonka rokotevastaisuus on vain jäävuoren huippu siinä eksytyksessä, mitä hän levittää koko ajan.
Hän puhuu jatkuvasti mummojen korvasyyhyyn sanomalla, että milloin Jeesus pelasti hänet. Jeesus ei ole häntä koskaan pelastanut. Hän ei oikeasti noudata Jeesuksen opetusta vaan pikemminkin vastustaa kiivasti sitä.
Tätä häntä seuraavat mummot eivät tajua, koska hän osaa puhua heidät ympäri tekopyhillä saarnoillaan. - Anonyymi
Oikeassahan tuo on. Omastakin lähipiiristä on lähtenyt monta piikin ottanutta autuaammille maille.
Salaliiton kiukkuilijat nimittelee piikkihaitoista kertovia salaliittoteoreetikoiksi.- Anonyymi
Salaliiittoteoreetikot sanovat rokotetta piikiksi, koska se on pelottava sana. He haluavat pelotella ihmisiä piikillä, etteivät ottaisi hyödyllistä rokotetta.
Sinulla ei ole mitään kompetenssia arvioida sitä, mihin muut ovat kuolleet. Rokotteista on paljon enemmän hyötyä kuin haittaa. En tiedä ketään, joka olisi saanut sivuoireista rokotteista. Itsekin otin kaikki rokotteet ilman ongelmia.
Sinun puheesi joistain "piikistä" kuollesta ovat ilmeisesti vain pelkkää valhetta. Mitä tulee Petri Paavolan puheisiin siitä, että rokotteen ottaneitä olisi kuollut, niin hän puhuu samalla tavalla pehmosia. Paavola ennusti aikanaan, että rokote aiheuttaa paljon kuolemia, mutta kun niin ei käynyt, hän alkoi uskottelemaan itselleen ja muille, että kuitenkin olisi ihmisiä kuollut. Tosin mitään näyttöä siitä ei ole.
Se on selvää, että koronavirus aiheutti paljon kuolemia, mutta niillä alueilla, joilla oli korkein rokotekattavuus, kuolleisuus oli myös alhaisin. Rokotteet siis toimivat ja ovat turvallisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salaliiittoteoreetikot sanovat rokotetta piikiksi, koska se on pelottava sana. He haluavat pelotella ihmisiä piikillä, etteivät ottaisi hyödyllistä rokotetta.
Sinulla ei ole mitään kompetenssia arvioida sitä, mihin muut ovat kuolleet. Rokotteista on paljon enemmän hyötyä kuin haittaa. En tiedä ketään, joka olisi saanut sivuoireista rokotteista. Itsekin otin kaikki rokotteet ilman ongelmia.
Sinun puheesi joistain "piikistä" kuollesta ovat ilmeisesti vain pelkkää valhetta. Mitä tulee Petri Paavolan puheisiin siitä, että rokotteen ottaneitä olisi kuollut, niin hän puhuu samalla tavalla pehmosia. Paavola ennusti aikanaan, että rokote aiheuttaa paljon kuolemia, mutta kun niin ei käynyt, hän alkoi uskottelemaan itselleen ja muille, että kuitenkin olisi ihmisiä kuollut. Tosin mitään näyttöä siitä ei ole.
Se on selvää, että koronavirus aiheutti paljon kuolemia, mutta niillä alueilla, joilla oli korkein rokotekattavuus, kuolleisuus oli myös alhaisin. Rokotteet siis toimivat ja ovat turvallisia.Kun olin lapsi niin isäni kertoi että armeijassa otetaan verinäyte lyömällä puukko alokkaan selkään ja siitä verinäyte ja toisinaan alokkaita kuoli. Kuulin tuota juttua toisinaan ja siihen aikaan ei ollut mahdollista netissä tutkia onko asia tosiaankin niin. Pelkäsin sekä puukotuksen kipua että kuolemismahdollisuutta, siksi mietin miten päästä joutumasta armeijaan ja lopulta keksin keinon ja opettelin oikeat puheet, jotka esitin kutsuntatilaisuudessa.
Kutsunnoissa ilmoitin etten armeijaan mene keksimistäni syistä ja esitin syyksi aivan muun syyn kuin pelkoni saada puukkoa selkään. Jälkeenpäin tuntuu tyhmältä kun en tajunnut sitä huumoriksi, sillä siitä varmaankin oli kysymys, mutta itselleni isän puhe kuulosti että se on totta. Jos olisi tiennyt ettei armeijassa oteta verinäytettä puukottamalla niin olisin sinne mennyt vaikken mielelläni.
- Anonyymi
Monet vanhukset voivat pelätä asioita, vaikka ei vielä dementia vaivaisi. Ovat sodan jälkeistä sukupolvea, ovat eläneet monenlaisten uskomusten ympäröiminä. Helppoja kohteita disinformaatiolle.
Lightning - Anonyymi
Omatkin vanhempani ovat iäkkäitä. Puheissa heillä joku oli kuollut ja tämä kuollut oli ottanut piikin tai kehunut käyneensä rokotuksella joskus aiemmin. Yhdistivät kuoleman siihen vaikka eivät tosiasiallista syytä tienneet. Eivät millään ymmärtäneet, että heidän iässään alkaa ne tutut ympäriltä kuolemaan ihan tilastollisesti. Eli vanhukset ovat siksikin hyvin helppoja kohteita, he alkavat havannoimaan ympäristöään uhkakuvan tullessa tietyllä tapaaj a kun niitä kuolemia väjäämättä tulee, mieli prosessoi ne rokotteen aiheuttamiksi.
Lightning- Anonyymi
Ei siis heillä kuollut vaan puheissa aina joku kauempi tuttu oli kuollut jne...
- Anonyymi
Sitä nyt ei kukaan varmuudella pysty sanomaan mikä on totuus, koska asiantuntijat valehtelevat valtamediassa ja asiantuntija valehtelevat netissä.
- Anonyymi
Tarkoitin sitä, että kukaan ei varmuudella pysty sanomaan miten haitallisia nämä rokotteet ovat olleet. Haittoja on varmasti tullut joillekin, mutta ainoa syy "pandemiaan" ei ollut väestönvähennys, kuten eräät väittävät vaan myös taloutta haluttiin tuhota, rikkaat rikastuivat muut köyhtyivät. Aivan varmasti "koronapandemia" oli uuden maailmanjärjestyksen työkalu, siitä ei ole epäilystäkään.
- Anonyymi
Väestö ei vähentynyt merkittävästi koronan aikana johtuen rokotuksista. Ilman rokotuksia kuolleita olisi ollut moninkertainen määrä.
- Anonyymi
Vanhat ihmiset joutavat kuolla nopeasti pois, jotta nuorilla on enemmän tilaa elää. Luonto hoitaa tämän viruksilla.
- Anonyymi
"Pyhä Petri Paavola sanoo 2025 jKr. edelleen myrkyksi koronarokotteita"
EU-komissiossa mepit esittivät aiheellisen kysymyksen:
"Mitä Pfizerin toimitusjohtaja piilottelee?"
https://www.youtube.com/watch?v=dqdnkntyanE- Anonyymi
on se uskottavan kuuloinen kyllä tuo ukko videolla. lääkeyhtiöiden tiedän kusettavan ihmisiä terveyteen liittyvissä asioissa ja ne selviää aikanaan, mutta lääkeyhtiöillä on hyvä moninkertainen suojaus salaamaan rikoksia monellalallisella vallan tahollallisella.
yksi tapa on ylläpitää ihminen kroonisesti sairaana lääkkeillä vuosikymmeniä kun hänet voisi joissakin, hyvin monissa tapauksissa parantaa ihan vaan pitkällä lällä vesipaastollalliseella. Venäjän terveysviranomaisilla ja taitaa Euroopassakin olla tehty vesipaaston vaikutuksista ihmisen terveellisyyteen tiäteellisijä tutkimuksija.
Itse nykäsin hieman alle kahjen viikollisen only vesipaastollisen withjaut any supplementsei ja parantuin ihottumallisesta. 12 vrk vesipaastolla voi riittää, mutta mitä kauvenmin vesipaasoot niin sitä varmempaa se on. Mutta itte sä voit seurata kuinka paranemisrosessi lähtee näkymään , etenemään kun ropassas, alkupäivinä kutina lisääntyy kovaksi, mutta sitten se alkaa vähenemään jossain kohtaa ja lopulta et enää tunne kutinaa ollenkaan, mutta se luultavallisesti palaallisoitsee jos et vejä 12vrk väintään läpi. Kyse on muistaaksein väärään paikkaan joutuneijen histamiinijen tuhoutumisesta, ja on yksilöllisistä kauvan menee oireist täysin poispääsyyn. Ehkä histamiinijen määräläkin siellä väärässä lokuksessa on oma osuutensa siihen kauvan tulee paastota.
Saksassa muistaakseni vaajitaan 14vrk vesipaastollisuus ihottumattomuujeksellisuujeks.
Mulla on sokeritonta spritea ja mä oon cool vaikka oon hot.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on se uskottavan kuuloinen kyllä tuo ukko videolla. lääkeyhtiöiden tiedän kusettavan ihmisiä terveyteen liittyvissä asioissa ja ne selviää aikanaan, mutta lääkeyhtiöillä on hyvä moninkertainen suojaus salaamaan rikoksia monellalallisella vallan tahollallisella.
yksi tapa on ylläpitää ihminen kroonisesti sairaana lääkkeillä vuosikymmeniä kun hänet voisi joissakin, hyvin monissa tapauksissa parantaa ihan vaan pitkällä lällä vesipaastollalliseella. Venäjän terveysviranomaisilla ja taitaa Euroopassakin olla tehty vesipaaston vaikutuksista ihmisen terveellisyyteen tiäteellisijä tutkimuksija.
Itse nykäsin hieman alle kahjen viikollisen only vesipaastollisen withjaut any supplementsei ja parantuin ihottumallisesta. 12 vrk vesipaastolla voi riittää, mutta mitä kauvenmin vesipaasoot niin sitä varmempaa se on. Mutta itte sä voit seurata kuinka paranemisrosessi lähtee näkymään , etenemään kun ropassas, alkupäivinä kutina lisääntyy kovaksi, mutta sitten se alkaa vähenemään jossain kohtaa ja lopulta et enää tunne kutinaa ollenkaan, mutta se luultavallisesti palaallisoitsee jos et vejä 12vrk väintään läpi. Kyse on muistaaksein väärään paikkaan joutuneijen histamiinijen tuhoutumisesta, ja on yksilöllisistä kauvan menee oireist täysin poispääsyyn. Ehkä histamiinijen määräläkin siellä väärässä lokuksessa on oma osuutensa siihen kauvan tulee paastota.
Saksassa muistaakseni vaajitaan 14vrk vesipaastollisuus ihottumattomuujeksellisuujeks.
Mulla on sokeritonta spritea ja mä oon cool vaikka oon hot.
Selef Urge"Mulla on sokeritonta spritea"
Tiedoksi sinulle Commandohauis 53 cm alias Selef Urge, sieltä Naantalin hellareilta, että sokeriton limonaadi lihottaa enemmän kuin sokerillinen, koska makeutusaineet nostavat veren insuliinitasoa niin paljon, että ihminen alkaa lihoa.
- Anonyymi
Meidän tapernaakkelikuorosta yksi vanha äijä kuoli kun ei ottanut rokotusta.
Hän vain kuunteli Petrin opetuksia ja joi sahtikaljaa. - Anonyymi
Tähän mennessä koronaan kuolleita on yli 13000. Itse 2 kertaa lievän koronan sairastanut mutta olen käynyt 3 rokotetta hakemassa aikanaa. Koronan mitätöiminen on vaarallista ja ei perustu mihinkään tutkittuun tietoon. Rokotetta ei anneta vanhuksille tai jo vakavasti sairaille ihmisille. Long covid on tosiasia nuorillekin. Covid on muuta kuin normi keuhkokuume. Amerikoista tuleva ääriuskonnollinen rokotevastaisuus on erittäin vahingollista. Suomessakin on sen takia ollut lapsikuolleisuutta.
- Anonyymi
"Rokotetta ei anneta vanhuksille tai jo vakavasti sairaille ihmisille."
Väärin...
Rokotetta nimenomaan annetaan ja suositellaan vanhuksille ja vakavasti sairaille...
Näiden ihmisten immuniteetti on huomattavasti heikentynyt mm monirokottamisesta (useista koronapiikeistä).
Se on helppo lukea rivien välistä tästäTHL:n Iltasanomien jo vanhasta jutusta,. jossa THL asiantuntija Otto Helve vastaa, miksi vanhat ja monisairaat ovat hoidossa ja saavat helposti tartunnan?
"THL:n terveysturvallisuusosaston johtaja Otto Helven mukaan näin iäkkäiden ihmisten immuunivaste on heikentynyt, eikä rokotus tai aiemmin sairastettu korona välttämättä suojaa elimistöä uudelta infektiolta."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010139857.html
Tässä taas THL:n asiantuntija yrittää epätoivoisesti selittää, miksi kolme koronapiikkiä saaneet saavat helpommin uuden tartunnan kuin kaksi piikkiä saaneet?
https://youtu.be/e_8bTdvMI5U - Anonyymi
Olen saanut kaikki koronarokotteet, jotka perusterve voi saada. Pelkäsin ensimmäisen rokotteen ottamista ihan rutosti näitten myrkky- ym. väitteitten takia, kunnes Pyhä Henki sanoi, että minun on turvallista se ottaa.
En silti väitä, että rokote kaikille olisi yhtä turvallinen. Jos vaikka on joku sairaus tm. taustalla, rokote voi olla sellaisille riski. Mutta se on kyllä ihan yleisesti kerrottukin. Omassakin perheessä on henkilö, jota on lääkäri kielsi rokotetta ottamasta sairauden tietyssä vaiheessa.
Se, mitä ihmiset eivät näytä tietävän, on se, että muissakin rokotteissa on ottamisrajoituksia. Kaikkiin rokotuksiin voi siis liittyä riskejä, varsinkin joillakin ryhmillä. Se ei koske vain tätä koronarokotetta, mutta siitä nyt saatiin häly aikaan. Aikanaan poliorokotetta kehitettäessä tuli myös takapakkia ensi alkuun ennen kuin saatiin turvallinen rokote aikaan. - AnonyymiUUSI
Paavola on lääketieteen, teologian, teknologian jne...
asiantuntija. Ainakin omasta ja kannattajien mielestä.
Ei löydy alaa mistä hän esiintyisi asiantuntijana. Hän osaa ja tietää kaiken.
Täytyy nostaa hattua. Harvoin kuulee tällaisista ihmisistä. Hänen kanssaan ei voi olla eri mieltä.
Minä en jaksaisi olla kaikkitietävän ja osaavan ihmisen kanssa. No, kukin tyylillään. Tuollaisen kuvan moni on saanut Paavolasta.- AnonyymiUUSI
Petri Paavola ei opeta Raamattua oikein. Hän on erittäin taitava vääristelemään Raamattua oman mielensä mukaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta673474Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1473325Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463292- 532739
- 312003
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271900- 481666
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401605Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä891598- 391370