Mä en ymmärrä ihmisiä jotka vaihtaa uikkarit rannalla kaikkien nähden
Uikkarin vaihto rannalla
10
1348
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään Mytäjäisten rannalla joku pikku poika riisu vaatteet pois kaikkien nähden ja oli hetken aikaa nakuna ja laitto uikkarit jalkaan seurasin poikaa poika UI uikkareissa poika tuli uimasta riisu märät uikkarit kaikkien nähden ja puki päällensä must ois voinut uida nakuna jos kerta uskaltaa riisua kaikkien nähden uskaltaa uida alastikin
Itse olen tehnyt aina niin. Mitä sitä alastomuutta häpeämään, eikä sitä tarvi kaikille esittelemään ruveta, ellei paikka sellainen. Tavallisella rannalla voi ihan hyvin vaihtaa
- Anonyymi
Tänään joku pikku poika riisu itsensä alasti kaikkien nähden uima rannalla oli hetken aikaa alasti vaihto uikkarit Ja juoksi uimaan hetken aikaa poika UI sit poika juojsi pois järvestä ruusu märät uikkarit pois kaikkien nähden Ja oli nakuna hetken aikaa kaikkien nähden ja puki päällensä must vähän tyhmää jos uskaltaa riisua kaikkien nähden uskaltaa uida alastikin
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä et voi uida alasti jos kerta uskaltaa riisua kaikkien nähden
- Anonyymi
Mun mielestä pikku lapset voi juosta nakuna rannalla ei tarvi uikkareita kastella jos kerta uskaltaa riisua kaikkien nähden ja vaihtaa uikkarit
- Anonyymi
Pienelle pojalle on voitu opettaa, että pitää uidessa olla uimahousut, koska muillakin on. Ei nuorena ajatella miksi jotain tehdään, vaan tehdään niinkuin muutkin. Ja mikä on se raja, milloin ei voikkaan olla vapaasti alasti muiden nähden?
- Anonyymi00010
10 vuotta on lapsille sopiva raja.
- Anonyymi
Tarviiko jäädä tuijottamaan toisia?
Itse ainakin vältän suoraa tuijotusta yleensäkin oli sitten aikuinen tai lapsi, erittäin helppoa olla sillain että vaikka näkee niin ei näe erittäin helppo juttu oppia.
Terveisin: 51 vuotias. - Anonyymi00011
Eteläs kukaan ei lähde uikkareita vaihtaa mihinkään kauas koto suomes iso tarra kiinitteinen pyyheliina ujoille on hyvä
Miehille ei tartte mitään kun ei ne munat putoo vaikka joku näkis M58
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135