Uikkarin vaihto rannalla

Anonyymi-ap

Mä en ymmärrä ihmisiä jotka vaihtaa uikkarit rannalla kaikkien nähden

10

1531

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänään Mytäjäisten rannalla joku pikku poika riisu vaatteet pois kaikkien nähden ja oli hetken aikaa nakuna ja laitto uikkarit jalkaan seurasin poikaa poika UI uikkareissa poika tuli uimasta riisu märät uikkarit kaikkien nähden ja puki päällensä must ois voinut uida nakuna jos kerta uskaltaa riisua kaikkien nähden uskaltaa uida alastikin

• Itse olen tehnyt aina niin. Mitä sitä alastomuutta häpeämään, eikä sitä tarvi kaikille esittelemään ruveta, ellei paikka sellainen. Tavallisella rannalla voi ihan hyvin vaihtaa

• Anonyymi

Tänään joku pikku poika riisu itsensä alasti kaikkien nähden uima rannalla oli hetken aikaa alasti vaihto uikkarit Ja juoksi uimaan hetken aikaa poika UI sit poika juojsi pois järvestä ruusu märät uikkarit pois kaikkien nähden Ja oli nakuna hetken aikaa kaikkien nähden ja puki päällensä must vähän tyhmää jos uskaltaa riisua kaikkien nähden uskaltaa uida alastikin

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä et voi uida alasti jos kerta uskaltaa riisua kaikkien nähden

• Anonyymi

Mun mielestä pikku lapset voi juosta nakuna rannalla ei tarvi uikkareita kastella jos kerta uskaltaa riisua kaikkien nähden ja vaihtaa uikkarit

• Anonyymi

Pienelle pojalle on voitu opettaa, että pitää uidessa olla uimahousut, koska muillakin on. Ei nuorena ajatella miksi jotain tehdään, vaan tehdään niinkuin muutkin. Ja mikä on se raja, milloin ei voikkaan olla vapaasti alasti muiden nähden?

• Anonyymi00010

10 vuotta on lapsille sopiva raja.

• Anonyymi

Tarviiko jäädä tuijottamaan toisia?
      Itse ainakin vältän suoraa tuijotusta yleensäkin oli sitten aikuinen tai lapsi, erittäin helppoa olla sillain että vaikka näkee niin ei näe erittäin helppo juttu oppia.
      Terveisin: 51 vuotias.

• Anonyymi00011

Eteläs kukaan ei lähde uikkareita vaihtaa mihinkään kauas koto suomes iso tarra kiinitteinen pyyheliina ujoille on hyvä
      Miehille ei tartte mitään kun ei ne munat putoo vaikka joku näkis M58

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2142
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      787
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      697
    Aihe