Minkä helvetin takia Kauhajoki-lehden hartauskirjoitukset eivät ole

Anonyymi-ap

maksumuurin takana, kuten lehdykän muut jutut?

”Apua ylhäältä On niin ihanaa, kun saa kaikki synnit anteeksi, koska Jeesus on kuollut ristillä meidän kaikkien puolesta. Olisin itsekin täysin ansainnut helvettiin joutumisen.

Mutta Jeesuksen rakkaus ilmestyi ja Hän pelasti minut, kun annoin hänelle elämäni ja valitin, että olen niin syntinen. Sain pelastuksen ja parantumisen sen hetkisestä kuumetaudista. Jeesus on myöhemminkin antanut anteeksi ja antanut ihan ihmevapautuksen synnillisistä himoista.

Luin Raamatusta Juudan kirjeestä napisijoista ja kohtalonsa nurkujista. Aivan kuin minä aamuisin, kun on huono olo, koska olen jo yli 60-vuotias ja on myös sairautta, tuli Jeesukselta kehoitus, että lopeta valittaminen ja pyydä minulta paranemista. Tein näin ja Jeesus on parantanut ja auttanut. Säästänyt minut jo kuudelta kalliilta lääkärin, hammaslääkärin ja hierojan reissulta.

Pyydä apua Jeesukselta omassa kodissasi ja myös sairaalassa. Apu on niin helposti saatavilla. Sinun ei ole pakko pompata kalliilla taksilla saarnaajan rukoiltavaksi. Haastan sinua tavallinen ihminen myös rukoilemaan muiden sairaiden puolesta. Kun Jeesus vastaa sinulle, ihmettelet ja haluat myös pelastua ja tehdä parannuksen. Jeesus parantaa juuri nyt sairaita. Jeesus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Maailma muuttuu paremmaksi, mutta Jeesus ei muutu. Hän on sama kuin Raamatussa.

AVUN SAANUT”

2

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyhmä kysymys! Kun Kauhajoen kirkkovaltuuston puheenjohtajana on sama herranmies kuin Kauhajoki-lehden päätoimittajana, pitäisi kaikkien ymmärtää yhteys!
      Ja lopettaa oitis lehden tilaus!

• Anonyymi

Kuka nykyään enää tilaa koko jeesuksen lehtä?!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      57
      3471
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2836
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2640
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2331
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2063
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      158
      1747
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1505
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1348
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1303
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1184
    Aihe