Suomi on Venäjän vihollinen nyt

Anonyymi-ap

Ei ole pressa voisi olla äesyttämätt venäjää

Suomi on niin pieni maa yksinään

Ei kannata Suomen ärsyttää venäjää

Kaukaa viisas

15

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitenkä on ärsyttänyt?

• Anonyymi00012

Ku rajat ei oo auki ja pääse täältä ostaa pesukoneita ja wc pyttyjä ja wc paperia ja shampoota ja saippuaa ja kananmunia ja kahvia. Teitä täällä kaivata ja haluta venäläiset. Me Suomessa Suomalaiset eivät haluta teitä eix mee se nuppiin ei tarvitse väkisin sitä tunkea teidän juttujanne rusnyat

• Anonyymi00016

ALE ON NOLL

• Anonyymi

Puola pidättänyt sabotoijia, Suomi saisi myös ryhtyä siihen. Herätys Suomi!!!

• Anonyymi

Totuuden kertominen on venäjävastaista toimintaa!

• Anonyymi00005

PRIORITEETTIMME ON TÄSSÄ

• Anonyymi00006

kolme pointsia: Donald, minä ja golf.

• Anonyymi00007

Onko virallinen Suomi Suomen median ohella todella sitä mieltä, että Venäjä ei saisi kuljettaa öljyään ja muita tuotteitaan maailman merillä? Eikö tämä ole suoraan riidan haastamista, vihollisuutta? Jos tätä jatketaan, älkää olko yllättyneitä, älkää hurskastelko, jos Venäjä reagoi? Tämä on hulluutta pieneltä maalta. Missä ovat Suomen vastuulliset poliitikot?

• Anonyymi00009

Hellan lettas sentään rusnya Pietarista

• Anonyymi00008

Mutta kun suomi ei ole yksinään!

• Anonyymi00010

Suomessa Suomalaiset eivät vain halua olla teidän kanssa mitään tekemistä. Eix se niinku mee teille rusnya Pietarista päähän. Itse väkisin haluatte tunkea ja luulette olevanne kavereita. Ja ettehän te oo edes Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan ja jo EUn jäte ja hygienia laitoin jo estää teidän tulon tänne. Pitääkös sitä niinku oikein vielä kirjoittaa te rusnyat ootte vain venäläisiä ja teistä haluta edes kuulla mitään huilo Pietarista

• Anonyymi00011

Stubb on kuin pikkupoika uhoaa ja näyttää kieltään itäänpäin. Venäjä on vihollinen se on selvä,mutta tuollaisella Stubbin käytöksellä ei asiat parane ja ne muistetaan pitkään.

• Anonyymi00013

Oletteko te kokoomuslaiset todella sitä mieltä, että Suomen tulevaisuus on parempi, kun olemme vihollisia Venäjän kanssa?

• Anonyymi00015

Venäjä on itse oman puolensa valinnut!

• Anonyymi00014

jos sota syttyy niin stubbi sinne eturintamaan eikä minnekään pakoilemaan jonkun selän taakse ja hallitus joutas inne mukaan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      271
      2804
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      20
      2225
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      340
      1963
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      103
      1632
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      209
      1337
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1287
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1233
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1149
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1093
    Aihe