Tånään oli minun rahatilanteesta keskustelu
Sosiaalityöntekijän mielestä erillistä internet yhteyttä ei tarvita,vaan intermet yhteyden voi tietokoneeseen muodostaa kännykällä.
Minulle puhelimesta erillinen internet liittymä on tarpeellinen. Minä harrastan videokuvausta. Lisäksi jos etäopiskelen tarvitaan kunnon internet yhteys.
Minulla on mokkula jonka signaali menee ulos kännykän tapaan. Siitä jaan internet yhteyden älytelevisioon ja kannettavaan tietokoneeseen. Lisäksi käytän mokkulaa tietojen varmuuskopiointiin kännykästä.
Kännykkä on tosi vanha. Hankittu ennen koronapandemiaa. Se jumittaa jatkuvasti. Vuosi sitten kesällä asuin väliaikasesti muualla eikä ollut mokkula mukana. Kännykällä kuvasin videon, joka kesti 5 minuuttia. Sen lataaminen kännykän internetyhteyden kautta kesti 45 minuuttia. Järjestelmäkameran tiedostot ovat paljon isompia. Jos netti jää kännykån varaan se on videointiharrastuksen loppu. Sitten pitää miettiä jo itsensä tappamista. Ei ole sen jälkeen elämässä mitään mieltä.
Internet liittymä turha?
4
241
Vastaukset
- Anonyymi
Kännykkä liitetään tietokoneeseen luultavasti samalla johdolla kuin mukkula ja kännykkään piilotetusta asetuksista valitaan jaa yhteys usb kautta. Kännykän akku saattaa paisua kun on jatkuvasti latauksessa muutta muuten toimii ihan hyvin ei huomaa eroa parempaan.
- Anonyymi
Tietokoneen ja mokkulan välillä ei ole johtoa. Wifin kautta menee yhteys.
- Anonyymi
Ei me köyhät nettii tarvita,käydään kirjaston koneilla laittaa työhakemuksia. Puhelinta ei myöskään tarvitse. Työnantajat voi lähettää kirjeenä asiat.
- Anonyymi
Maksaa itse sitten ylimäärääsenä kuluna internet yhteyden.Itse asun kerrostalossa missä ilmainen internetyhteys sitten kännys vielä kans liittymässä internetyhteys.Kyllähän sitä voi kuvailla ilman internetyhteyttäkin.Menkää töihin jos tarvitte jotain sosiaalityöntekijän kanta ihan oikea eli jakaa yhteyden kännykällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149