Jumala kiusaa jokaista viatonta sairaalloisella tavalla. Jumala miellyttää juuri niitä joita valtaosa ihmisistä miellyttää.
Eli Jumala on vain ihmiset itse. Mutta varmuudeksi koska katkerana totean, että omassa elämässäni on tapahtunut selittämättömiä asioita haluan kostaa Jumalalle ensimmäisenä jos hän on olemassa.
En ole suostunut olemaan mikään Jumalan tyhmä idiootti jota syyttää jonkun toisen teoista! Jos en saa mitään hyötyä niin miksi olisin jonkun idiootti passaaja täällä?
En taatusti ole yhtään missään tekemisissä.
Jos epäilen "Jumalan tyhmän suunnitelman" olevan jotain, sabotoin sen kyllä.
Rakastakaa toisianne, miksi rakastaisin jotain hoopoa, joka ei osaa palkita minua jos teen jonkun hyvän teon?
Jos Jumala on, hän on sairas kusipää.
6
145
Vastaukset
- Anonyymi
En ole juoppo. Ajattelin nyt pari kertaa käyskennellä kännissä kaduilla, ettei joku torvi luule häiriintyneenä minun olevan jonkun pelastajan. Osalla on niin kusi noussut päähän, että haaveilevat jotain.
- Anonyymi
Katsoin kateellisena Pehmisten yön iloista nuorta porukkaa. Näyttivät ihan normaaleilta.
Vihaan niitä vanhanajan ihmisiä joilla on aina se sama rooliodotus ja sairas kyylääijä. Ämmät taas ovat jotain ihme selkäänpuukottavia kusi päitä.- Anonyymi
Toivon, että olisi enemmän tuollaista hauskaa juttua. Voi tehdä jotain ilman, että siinä on mitään sen vakavampaa. Se on sitä tervettä!
- Anonyymi
"Minä järjestän aikojen lopuilla jumalattomuuden tähden kansojen keskuuteen sellaisen onnettomuuden että jokaisen korvat soivat.
Siitä he tietävät että minä olen se joka minä olen."- Anonyymi
No, tuossa on ollut jo pari maailmansotaa, joukkotuhoamisia ja ydinpomminkin viimeisen globaalin sodan päätteeksi. Näitäkin ennen oli vuosisatoja sotia, nälänhätiä, ruttoa ja kärsimystä. Mahtaa olla kova paukku sitten se korviensoimisjutta.
Niin no..niitä mielikuvitussontiaisia tuskin on olemassa.. ..ihminen nyt vain on loputtoman ahne, itsekäs paskiainen tilaisuuden tullen, eikä se ole muuttumassa miksikään.. ..maailma toimii syy-seuraus-suhteella eli ei pitäisi antaa tilaisuuksia paskiaisuuteen…valitettavasti aina ei ole sellaista vaihtoehtoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111123
- 1326978
- 955653
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385028- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303849- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323442Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222965- 742841