Nyt kaikki kannelle kykenevät sijoittamaan fyffeä ulkoparlamentaariseen toimintaani. Jos menettänetkin sijoituksesi, miellä se lahjoitukseksi sinulta minulle. Persu, sinun rahasi eivät kelpaa.
Heti kun on kasassa tietty summa, ryhdyn hahmottelemaan projektini yksityiskohtia. Eli jos kykenet nousemaan vesialuksen kannelle, olet kelvollinen luovuttaja ja nyt ei ole kyse verenluovutuksesta. Vähimmäisvaatimuksena on kyky nousta kaivon kannelle. Tällä varmistamme, että kykenet vääntämään lämpimän pierun eli olet tästä maailmasta etkä tuonpuoleisesta. Möröt pysykööt montuissaan. Ei se ole hullu joka pyytää vaan se, joka antaa. Tämä on silkka huijausyritys, mutta ethän sinä tollisko sitäkään tajua. Jallitu sinä, minä jallitan.
Terveisin nimimerkki 'käteisellä kiitos'
Harmaarahoitteinen osakeanti
9
86
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ottiatuota suosittelen länpimästi. No tai vähintäänkin viileästi. Tämä huijausyritys on niin läpinäkyvä, että se ei voi olla huijaus.
- Anonyymi
Maailman rikoshistoriassa ei löydy mitään lähellekään vastaavaa, eli ei voi olla huijaus. Minäkin sijoitan.
- Anonyymi
Olet kuin Väyrynen tai Tursu, ehta "käärmeöljy" kauppias ja Korsimo. Pitääkö paikkansa, että maalaisliittolaiset rokotettiin jo hyvin pieninä omatuntoa vastaan ja lestakeput kahdesti?
- Anonyymi
Kyllä, minutpa on rokotettu peräti kolmesti. Vielä pieni kyssäri, mikä se omatunto on ? Tai no, eihän sitä voi selittää kun ei sitä ole. Ei ole, ei tule, eikä tilata.
- Anonyymi
Minä olen mukana, minulla ei ole isänmaata ja itsenäisyyttä. Lämmintä pierua en enää tee, mutta pellavarehu pöllähdyksiä. HO HOO, HO HOO ! Salaliitot ja hörhöilyt on minun juttu!
Ossi, tshunautteleva SOTILAS- Anonyymi
Pellavarehutuhnu kelpaa. Salkullinen viisikymppisiä, sillä pääset alkuun. Tai vaikka puoli salkullista niin jäät velkaa sen toisen puolikkaan. Maksat sitten vaikka osissa loput, korkoineen luonnollisesti ja korkohan on se tuntemamme liikemieskorko. Halvalla et pääse, mutta elämä kallis, DNA halpa. Niin se vain on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pellavarehutuhnu kelpaa. Salkullinen viisikymppisiä, sillä pääset alkuun. Tai vaikka puoli salkullista niin jäät velkaa sen toisen puolikkaan. Maksat sitten vaikka osissa loput, korkoineen luonnollisesti ja korkohan on se tuntemamme liikemieskorko. Halvalla et pääse, mutta elämä kallis, DNA halpa. Niin se vain on.
Niin minäkin sinua. Puskekaamme rajatonta rakkautta yli rantaviivan, vaikka väkipakolla. Tai siis jos kölin alitse hilaaminen tulkitaan väkipakoksi niin sitten kyllä, muutoin ei.
Velallista ei sovi menehdyttää (kapitalismin oppikirja, sivu 712). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin sinua. Puskekaamme rajatonta rakkautta yli rantaviivan, vaikka väkipakolla. Tai siis jos kölin alitse hilaaminen tulkitaan väkipakoksi niin sitten kyllä, muutoin ei.
Velallista ei sovi menehdyttää (kapitalismin oppikirja, sivu 712).Velallista ei sovi menehdyttää. Siinä oivallinen viesti riistoporvarihallituksellemme. Parempi että kansa kituu kuin että kupsahtaa.
- Anonyymi
Käsittämätöntä törkyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412385Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423011974- 201760
- 241575
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231414- 1001309
- 431298
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391255Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371111- 361016