Taitaa jo näkyä ja tuntua paikallisissa autokorjaamoissakin.
https://www.lansi-uusimaa.fi/paikalliset/8714720?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1753630277
Peppuaukiset laiminlyö autojensa huollot
14
404
Vastaukset
- Anonyymi
Joka köyhää solvaa se Jumalaa palkkaa.
- Anonyymi
Eihän köyhillä pitäisi olla ollenkaan autoja, voisivat kulkea julkisilla/kävellen tai kimppakyydeillä ja jäisi enemmän pienestä palkasta rahaa muuhunkin kulutukseen kuin auton osareihin , vakuutuksiin , ajoneuvoveroihin , polttoaineeseen, huoltoon, ym. Näin itse ajattelen jos huomaisin ettei meillä ole varaa pitää autoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän köyhillä pitäisi olla ollenkaan autoja, voisivat kulkea julkisilla/kävellen tai kimppakyydeillä ja jäisi enemmän pienestä palkasta rahaa muuhunkin kulutukseen kuin auton osareihin , vakuutuksiin , ajoneuvoveroihin , polttoaineeseen, huoltoon, ym. Näin itse ajattelen jos huomaisin ettei meillä ole varaa pitää autoa.
Jos jos.
- Anonyymi
Nykyään voi huollot ,renkaat ,korjaukset osarilla ostettuun autoon myös osarilla maksaa erissä. Sellaisia mainoksia tuolla näkee,mutta ovat suurempien ketjujen firmoja,tuskimpa Vesilahden firmat mokomaan osarikauppaan alentuu. Tää vaan on tätä nykyaikaa ja kilpailu asiakkaista ei tunne sääliä.
- Anonyymi
Onneksi tulee sähköautot ja autoilu halpenee kaikilta osin. Energia on halpaa, ei tarvitse huoltaa ja kuten tietokoneet, saat ensi vuonna paremman halvemmalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi Kiinassa alkaen 17000 dollaria
https://youtu.be/06RVtn7l7lgPian jokainen persaukinen ajelaa sähköautolla kun tuossa joku mainitsi että ovat huoltovapaita. Tietty ihan uusilla ajavat sitten kun kiinasta saa "halvalla" on pakko hankkia vaikka viimeiset tuhkatkin menisi pesästä. Heh mitä asiantuntijoita on olemassa ja kaikki on niin helppoa ja halpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pian jokainen persaukinen ajelaa sähköautolla kun tuossa joku mainitsi että ovat huoltovapaita. Tietty ihan uusilla ajavat sitten kun kiinasta saa "halvalla" on pakko hankkia vaikka viimeiset tuhkatkin menisi pesästä. Heh mitä asiantuntijoita on olemassa ja kaikki on niin helppoa ja halpaa.
Ei taitais riittää pelitaito ihan tavallisilla nyrkkipajoilla korjaamaan sähköautoja vaikka jotkut väittää että ne on muka huoltovapaita ja sehän on vale,ei sellaista autoa ole vielä keksitty jota ei tarvitse korjata ja huoltaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taitais riittää pelitaito ihan tavallisilla nyrkkipajoilla korjaamaan sähköautoja vaikka jotkut väittää että ne on muka huoltovapaita ja sehän on vale,ei sellaista autoa ole vielä keksitty jota ei tarvitse korjata ja huoltaa.
Huolto-osaamista syntyy koko ajan.
- Anonyymi
Minä huollan ja teen tarvittavat korjaukset itse perheen kahteen autoon. Mitä sitä maksaa 100e tunti joillekkin oppiklopeille joilla kestää tunnin homma 4 tuntia.
- Anonyymi
Jos jos.
- Anonyymi
Tiedän kyllä monia jotka laiminlyö autojensa huollot,mutta rahaa kyllä riittää ryyppäämiseen ja pariin etelänlomaan vuodessa.Sitten ajetaan työmatkoja sellaisilla autoilla jotka voi minähetkenä tahansa hajota tielle. Kai se tuo jännitystä elämään kun voi joutua jalkamatkustajaksi.
- Anonyymi
Joo se on selvää ettei osamaksulla ostettua autoa kaikilla ole varaa huoltaa/huollattaa vaan sen annetaan mennä rikki ja sitten se vasta kallista onkin. Taas sellainen auton itse omistava ei (rahoitusyhtiön auto )osaa arvostaa autoaan ihan erilailla,koska se on ihan ikioma ja se on tärkeää että auto pidetään kunnossa .
- Anonyymi
Ei nykyauton olekaan tarkoitus edes pysyä kunnossa vaikka miten kauniisti kättelet. Sen on tarkoituskin olla kokoajan rikki jotta varaosat ja huoltoa ostetaan riittävästi. Auto ei ole enää arvoaan säilyttävä käyttöväline vaan kertakäyttöinen kulutustuote kapitalismin rattaan pyöritykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6923682Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002788Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211761Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771652Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531631- 821603
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3751551Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281379
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901293