Päivän vinkki Satasairaalan palvelunumeroihin soittaville: Älä missään tapauksessa jää roikkumaan linjoille ja jonottamaan. Seuraa puhelinvastaajan ohjetta ja jätä takaisinsoittopyyntö. Muutoin pahimmassa tapauksessa käy niin, että roikut jonossa yli puoli tuntia ja kun lopulta joku vastaa puheluusi, kuuluu linjan päästä vain hiljaisuutta.
Itse roikuin puoli tuntia jonossa, vaikka minua ennen jonossa oli vain 1 soittaja. Ilmeisen pitkiä puheluita minua ennen. Kun jonotusmusiikki lopulta päättyi, linja oli mykkä. Siitä noin 10 sekuntia myöhemmin puhelu katkesi. Minulta meni noin 32 minuuttia puhelimessa roikkumista ja jonotusaikaa hukkaan.
Soitin heti uudelleen, mutta nyt jonossa olikin jo 3 soittajaa minua ennen. Päivittäinen kahden tunnin soittoaika loppui totaalisesti kesken. Satasairaalan tietyt palvelunumerot palvelevat vain 2 tuntia päivässä. Ne 2 tuntia ovat hyvin kiireistä aikaa, kun kaikki yrittävät päästä läpi.
Jonottamalla läpi ei pääse. Paras vinkki on soittaa heti kahden tunnin soittoajan alussa ja jättää takaisinsoittopyyntö. Tässä on toki ongelmana, ettet tiedä ollenkaan, milloin takaisinsoitto tulee. Tuleeko se 20 minuuttia vai vaikkapa 1h 45min jättämäsi soittopyynnön jälkeen? Vai pahimmillaan vasta seuraavana päivänä? Takaisinsoiton hetkellä et välttämättä olekaan enää sellaisessa paikassa, että saisit rauhassa juteltua omaan terveyteesi liittyvistä asioita. Siinä mielessä sattumanvaraisella hetkellä tulevat takaisinsoitot ovat ongelmallisia.
Satasairaalan puhelinpalvelu - Jätä takaisinsoittopyyntö!
4
90
Vastaukset
- Anonyymi
Höh. Takaisin soitto 20min. Tai 1.45.? 😂😂 mulle soitti lääkäri seuraavalla viikolla. Onneksi olin juuri silloin puhelimen vieressä.
- Anonyymi
Sielläpä on ollut pitkissä kantimissa takaisinsoitto. Joka tapauksessa takaisinsoittoa on vaikea ennakoida, kun päivä ja aika ovat sattumanvaraiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sielläpä on ollut pitkissä kantimissa takaisinsoitto. Joka tapauksessa takaisinsoittoa on vaikea ennakoida, kun päivä ja aika ovat sattumanvaraiset.
Se on vähän ongelmallista kyllä jos on muutakin tekemistä kuin päivystää puhelimen vieressä. Onneksi sieltä nyt ainakin lääkärit on ylipäätänsä vastanneet takaisinpyyntöön. Ei meinaan ole mikään itsestään selvyys suomalaisessa tapakulttuurissa.
- AnonyymiUUSI
Vieläkö sairaalasta tulee soitto kännykkään ilmoituksella " työkeskus" ?
Moni eläkeläinen jättää vastaamatta.
Hyvinvointijohtaja lähti muihin hommiin, joten nyt ainakin ideologinen este mahdollisesti poistui ja jatkossa tulee kännyklään ilmoitus "satasairaala:tai "satakunnan keskussairasla".
Ei joka paikkaan tarvitse tunkea "työ" sanaa, vaikka se tuntuisi aatteellisesti kivalta.
Kansanterveystyö ja sen 5- vuotissuunnitelna meni jo henkiseen konkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422462Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012034- 231842
- 241605
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241465- 431348
- 1001339
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391285Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371231- 361056