Millä tavoin olette varautuneet seksitautien vaaraan ?
Ryhmäseksin harrastajat ?
5
308
Vastaukset
- Anonyymi
En millään tapaa, tulee jos on tullakseen.
- Anonyymi
Mulla on HPV rokotus, hebatiitti rokotus ja prep lääkitys. Sain ne kaikki julkiselta puolelta. Kondomiin ei voi luottaa. Ehkäisynä oli aikaisemmin kierukka, nyt on putket laitettu poikki. Olen 38 v. Rouva.
- Anonyymi
Joissakin Euroopan yksityisclubeilla vaaditaan lääkärin todistus. Muuten et pääse, vaikka olisit maksanut vuosimaksun. Ja kyllä tuo lääkärintodistus on syytäkin olla, on se meno tuolla sitä luokkaa, että voi taivas.
- Anonyymi
Meillä on käytössä tuo jo kulunut sanonta " kutumaani ompi Suomi". Paljon on pantu, ja lisää pannaan, kohta 6 vuotta ahkeraa kimppailua, eikä tauteja. Minulla oli joskus 17 vuotiaana tippuri, mutta se ei johtunut kimppajutuista. Vaimolla ei koskaan mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6302408Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291187- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101036- 93935
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101885Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?93795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229673