Savonlinna Kotipizza Joutuu Konkurssiin Tilalle Burger King Ravintola Olavinkatu 35 Yläkerran Kiinteistöön 2025
Savonlinnan Kotipizza Joutuu Konkurssiin 2025
25
779
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Saa
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Hyv
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Saa
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Saa
- Anonyymi
Saako
- Anonyymi
Savolaan Tulee Odinien kerho Talo 2026 Lihavinmille Hissi Kotkan Pesä Nahka Liivit temusta Paikallis bussi tuo jäsenet Oven eteen zmc donalds Rakennetaan Savolan PÄÄlle Odin Kuolee 2027
- Anonyymi
Nytten valehtelette, Suoraan New York Citystä tulleen tiedon mukaan maailmankuuluu Una Pizza Napoletana tulee Savonlinnan Kotipizzan tilalle!!!
- Anonyymi
kotipitsa ei pufee ei salaatti ei hyvä kalis
- Anonyymi
Odinien kerhotilat
- Anonyymi
Savonlinna Kotipizza Joutuu Konkurssiin Tilalle Burger King Ravintola Olavinkatu 35 Yläkerran Kiinteistöön 2025
- Anonyymi
Tulisi
- Anonyymi
Tulisi
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Sama pakolais yrittäjä vaihtaa brändiä tiuhaan.
- Anonyymi
Kuvitteletko että Kotipizza-ravintolat ketjun omistavalla Norjalaisella Orkla-konsernilla on varaa pitää remmissä huijareita,,,
Huom. Pyörittävät myös Imatran Kotipizza nykyisin!!!
- Anonyymi
https://youtube.com/shorts/S2Vi5CiJ9z8?si=WgbYUQsAw1toNzeT
Juuli Laukkanen kuuntelee tätä biisä kun hän istahtaa hetkeksi pöntölle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2862963Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1151751
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661327
- 611283
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781213