Sosiaalisesta mediasta poimittua.
Voi kenenkä ihana koira jälleen karkuteillä? En saanut kyytiin. Toivottavasti löytää omistajan luo pikaisesti. Juoksentelee useasti vapaana. No Hän on sen haulikko Kaalepin rakas sesse.
Kenenkä helvetin kissa kulkee vapaana? Kusee minun hiekkalaatikkooni ja maukuminen häiritsee. Loukutan tai ammun.
Juu se on minun. Karkasi kopasta elämänsä ensimmäisen kerran, kun tulimme eläinlääkäristä. Pahoitteluni. Ei toistu.
Tämä ei jää tähän. Virtsaa minun hiekkalaatikkooni aina.
Ja sitten 9 neuvoo miten tehdään ulkoilutustarha tälle sisäkissalle. Ja kiivaat kissa aktivistit haukkuvat vielä jokainen ja erikseen.
Olen muuttanut jo sieltä pois. Mutta näin.
Voi kenen ihana turre...
9
589
Vastaukset
- Anonyymi
Onko liikaa hellettä🤔
- Anonyymi
Jollakin on hellettä kun koiran haukunta ärsyttää niin valtavan paljon
- Anonyymi
Helteellä irralleen päässeitä koiria näkyy aina silloin tällöin. Onko sitten ovet auki, ja koira pääsee livahtamaan karkuun. Viime kesänä kaksi koiraa oli yhdessä karkuteillä ja haukkuivat pitkän aikaa tien toisella puolella olevan rivitalon pihassa yöllä. Ihmettelin asiaa, koska tällä alueella ihmiset pitävät koiransa kiinni - koirat toki haukkuvat sitten vaikka lenkillä toisen koiran nähdessään. Ne kaksi seisoivat rivitalon pihassa haukkumassa, eivät olleet asukkaiden koiria. Käskytin ne pois sieltä, molemmat yhdessä lähtivät kiltisti eteenpäin ja haukkuminen loppuun. Näyttivät siltä, että ei ehkä ollutkaan hyvä idea lähteä tänne pihaan haukkumaan. Toivottavasti löysivät kotiinsa ja omistaja sai koiransa takaisin.
- Anonyymi
Mitäs ne muutamat haukut päiväsellä,mutta kun yöllä räyskyttävät rakit pihalla tarhassa tai narun päässä ja isäntä vaan palliaan raapii ja ihmettelee.
- Anonyymi
Voihan sitä raapia myös p......a tai pe......tä🤭
- Anonyymi
Aika kuluu, tavat ja mielipiteet muuttuu.
50 vuotta sitten ammuttiin ruutiaseilla pihalla pilkkaa. Kuka vain saattoi tulla kylään ilmoittamatta etukäteen, kissat kulkivat vapaasti...
Eikä ollut sosiaalista mediaa. Olivatko ihmiset silloin onnellisempia?
Tuon ajan eläneenä, luulisin niin. - Anonyymi
No sanos muuta 👍ihmisistä on tullut sellaisia mielensäpahoittajia ja sitten on vielä nämä pahaa lietsovat hahmot joilla elämän tehtävänä on aiheuttaa mahdollisimman paljon vahinkoa omalle pitäjälle.toivotaan kovasti konkurssia sekä kuntaliitoksia.ei ole normaaliälyisen touhua ei sitten millään ,vaikka kuinka aattelee.
- Anonyymi
Omalle pitäjälle pahaa lietsovat "hahmot" ovat Ähtärissä KEPULAISIA, jotka ajoivat pitäjän niin syvälle velkasuohon ettei sieltä omilla voimilla nousta.
- Anonyymi
Turre on ihanaa. Turrrs ei ikinä haittaa ketåä joten miksi turre.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945