Tik Tok video mm Ylilaudalla. Joukko oudosti pukeutuneita henkilöitä piirittää
koiranulkoiluttajan, joukossa myös lapsia. Onko kyseessä jokin Tik Tok haaste
Hyökkääjät näyttävät vähän kuin nunnilta. Koiranulkouluttaja on ainoa valko
ihoinen koko videossa.
Mikä juttu, koiranulkoiluttajan kimppuun hyökättiin Vantaan Havukoskella
15
392
Vastaukset
- Anonyymi
Järkyttävää ! Kyllä näin kuumana aikana täytyy koirakin saada viedä esim. uimaan. Ainakin Havukosken uimarannan toista puolta käytetään koirillekin uimapaikkana. Tällainen video täytyy viedä poliisin tutkittavaksi !Tässä maassa ei haittamaahanmuutto tee mitä huvittaa.
- Anonyymi
Kyllähän nämä saavat tehdä mitä huvittaa. Minä läimisin remmillä pitkin p3rs3ttä ja maasta ulos.
- Anonyymi
Joukossa oli siis lapsia. Poliisia saattaisi kiinnostaa, kuinka jo uudelle sukupolvelle opetetaan vääristyneitä käytöstapoja. Käkyykö tällainen häiriökäyttäytyminen jo esim. Havukosken kouluissa ?
- Anonyymi
Video on omuituinen ja sekava, vaikea saada selkoa, naisen kimppuun kuitenkin
käydään joukolla. Osa kaapu tyypeistä ja muita paikalle tulleita saattaa olla
kantiksiakin. videolla kuuluu selvästi lyö lyö, ählyihin mennyt tunteisiin
vaalea nainen saastaisen eläimen kanssa. Tunnistaako kukaan paikkaa
tai naista koirineen. Tietääkö kukaan videon taustoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Video on omuituinen ja sekava, vaikea saada selkoa, naisen kimppuun kuitenkin
käydään joukolla. Osa kaapu tyypeistä ja muita paikalle tulleita saattaa olla
kantiksiakin. videolla kuuluu selvästi lyö lyö, ählyihin mennyt tunteisiin
vaalea nainen saastaisen eläimen kanssa. Tunnistaako kukaan paikkaa
tai naista koirineen. Tietääkö kukaan videon taustoista.Kaikki on somaleita ja samaa porukkaa, noin ne nuoremmat naiset puhuvat, kaikki ovat myös somalinaisia. Linkkiä pyysin aiemmin, mutta kävin myös kurkkaamassa ylilaudalla sen videon itse naisena ja tällä alueella asuvana myös, latasin myös itselleni, hyvin löytyy. (Tiktokia en käytä tai ylilautaakaan kuin kerran vuodessa). Jos tulevat noin mua vastaan väkivaltaisesti huutamalla lyö lyö, koirani hoitaa kyllä tilanteen, eikä voi poliisikaan syyttää muita kuin noita, itse myös nuo jo kuvaamalla tilanteen ja laittamalla sen tiktokiin noin saavat syyt niskoilleen, jos tuo uhrina näkyvä nainen pikkukoiransa kanssa on tehnyt tai tekee heistä ilmoituksen. Toivottavasti tekee, tuollaista ei saa sallia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on somaleita ja samaa porukkaa, noin ne nuoremmat naiset puhuvat, kaikki ovat myös somalinaisia. Linkkiä pyysin aiemmin, mutta kävin myös kurkkaamassa ylilaudalla sen videon itse naisena ja tällä alueella asuvana myös, latasin myös itselleni, hyvin löytyy. (Tiktokia en käytä tai ylilautaakaan kuin kerran vuodessa). Jos tulevat noin mua vastaan väkivaltaisesti huutamalla lyö lyö, koirani hoitaa kyllä tilanteen, eikä voi poliisikaan syyttää muita kuin noita, itse myös nuo jo kuvaamalla tilanteen ja laittamalla sen tiktokiin noin saavat syyt niskoilleen, jos tuo uhrina näkyvä nainen pikkukoiransa kanssa on tehnyt tai tekee heistä ilmoituksen. Toivottavasti tekee, tuollaista ei saa sallia.
Osaatko yhtään kertoa, missäpäin Havukoskea tuo tapahtui ? Olen jo koirineni muuttanut alueelta paremmille (kalliimmille)alueille, jonne ei haittamaahanmuutto ulotu eikä sitä fattan porukkana sinne edes oteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on somaleita ja samaa porukkaa, noin ne nuoremmat naiset puhuvat, kaikki ovat myös somalinaisia. Linkkiä pyysin aiemmin, mutta kävin myös kurkkaamassa ylilaudalla sen videon itse naisena ja tällä alueella asuvana myös, latasin myös itselleni, hyvin löytyy. (Tiktokia en käytä tai ylilautaakaan kuin kerran vuodessa). Jos tulevat noin mua vastaan väkivaltaisesti huutamalla lyö lyö, koirani hoitaa kyllä tilanteen, eikä voi poliisikaan syyttää muita kuin noita, itse myös nuo jo kuvaamalla tilanteen ja laittamalla sen tiktokiin noin saavat syyt niskoilleen, jos tuo uhrina näkyvä nainen pikkukoiransa kanssa on tehnyt tai tekee heistä ilmoituksen. Toivottavasti tekee, tuollaista ei saa sallia.
siis muslimeja varmaan tarkoitat, ei ole somaleja kaikki, ainakin yksi lapsi oli somali tyttö, ehkä joku kaapulainen tai kuvaaja myös, jonkun heistä lapsi. Videolla on yksi mieskin (Pakistanin suunnalta?).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis muslimeja varmaan tarkoitat, ei ole somaleja kaikki, ainakin yksi lapsi oli somali tyttö, ehkä joku kaapulainen tai kuvaaja myös, jonkun heistä lapsi. Videolla on yksi mieskin (Pakistanin suunnalta?).
Aatua ja Oodineita tulee monella vielä ikävä..
- Anonyymi
Linkki?
- Anonyymi
AFD:tä tulee jo ikävä.
- Anonyymi
Jokohan Saksassa kaivetaan eräitä kammoita esiin "naftaliinista?"
- Anonyymi
Ja noita h-tin vapaalla olevia terroristeja suvakkiämmät haalivat , hakevat ja houkuttelevat KELAn hellään hoivaan .. tuo oli noiden tekemäksi lievimmästä päästä , nuorimmaiset sokeuttivat laser-osoittimilla koulutoverinsa eikä näille kuulosta kukaan mahtavan mitään .. Koska yhteiskunta ja järjestysvalta ei näytä piittaavan noiden tekosista mitään , olisi aika ottaa korpilaki käyttöön ja kansalaisten omatoimisesti laittaa maahantunkijat kuriin ja järjestykseen ..
- Anonyymi
Ei noille häiriköille, turvallisuutta ja yhteiskuntajärjestystä vaarantaville tunnu virkavaltakaan mitään voivan. Eikös sekin tyttöjen ja naisten potkija Helsingin seudulla pääse joka kerta ja aina vaan takasin kadulle jatkamaan potkimista ja kimppuun käymistä. Piruvie, tuollanen pitäis poistaa tästä maasta ja saatettuna koneeseen. Ei täällä tuollaisia pöljäkkeitä kukaan halua elättää.
- Anonyymi
V. 1918 ei olis kauaa katseltu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V. 1918 ei olis kauaa katseltu...
Eipä niin. Ja nyt kun Ukrainaan kootaan "turvatakuita", lähtevissä sotilaissa (Naton 5. artikla) tuskin nähdään yhtään maahanmuuttajaa . Mikä oikeus sillä sakilla on jäädä armeijan ulkopuolelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....648799Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076621Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995927- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541964
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171786- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226