Ihan niin rajusti, että meinaa taju lähteä. Myös saunassa runkkaaminen on suositeltavaa, siihen ei heikkokuntoinen pysty. Niin.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Minä runkkasin saunassa illalla. Ottihan se henkeen.
- Anonyymi
Se on joskus vaihtelua, kun runkkaa vain ilman fantasiointia jostakin. Pelkkällä hinkkauksessa se kestää pitkään, mutta fantasioimalla jostakin herkusta, laukeaa nopeasti.
- Anonyymi
HYVÄ kun muistutit... en olisi muistanut koko asiaa ilman tätä!
Mutta kuule, mulla on yksi ongelma libido on heikko ja pippeli ei ota eteen... vaikka kunnon kullia tekee mieli jatkuvasti!
Ainut asia joka auttaisi on että saisin anukseen kookkaan aidon uroon kyrpää! Se kiihottaa vaikka tilanne on yhtä!
Siitä unelmoin jatkuvasti ja se pitää mielenkiintoa elämään yllä, edes haaveillen kunnon lemmiskelystä aikuisen viriilin ukon kanssa!
Runkkareidra en kuule oikein perustaa muutenkaan!
Mies pitää olla monipuolinen aktiivinen joka huomioi kaverin kokonaisuutena, eikä vain kullina yms. !
Onko liikaa vaadittu tässä vaiheessa - elämän suoralla? - Anonyymi
En suosittele rehkimään runkatessa näin helteillä. Naatiskelkaa rauhallisesti ja venyttäkee hyvää oloa. Ei väliä vaikka runkkailisi monta päivää ennen orkasmia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483