” Sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa.”
2 Kor 5:10
TUOMIOISTUIMEN ETEEN
15
143
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sillä meidän kaikkein pitää ilmestymän Kristuksen tuomio-istuimen eteen, että jokainen sais senjälkeen mitä hän ruumiissansa tehnyt on, olkoon se hyvä eli paha.
- AnonyymiUUSI
Ty vi måste alla, sådana vi äro, träda fram inför Kristi domstol, för att var och en skall få igen sitt jordelivs gärningar, alltefter som han har handlat, vare sig han har gjort gott eller ont.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ty vi måste alla, sådana vi äro, träda fram inför Kristi domstol, för att var och en skall få igen sitt jordelivs gärningar, alltefter som han har handlat, vare sig han har gjort gott eller ont.
For we must all appear before the judgment seat of Christ; that every one may receive the things done in his body, according to that he hath done, whether it be good or bad.
- AnonyymiUUSI
Onhan se tavallaan kaunis ajatus,
joskaan ei mitenkään totta.- AnonyymiUUSI
Ei epäuskosi sitä tyhjäksi tee.
- AnonyymiUUSI
"ruumiissa ollessaan"
eikös se Paavali irtaantunut ruumiistaan ja tehnyt niitä "trippejä"henkiruumiina`?
Nykyisin noidat kertoo, että niillä on taito irrottautua ruumiistaan....- AnonyymiUUSI
Paavali käyttää usein passiivilauseita tai kolmatta persoonaa, mutta tarkoittaa itseään.
Näyt ja ilmestykset
1 Minun on pakko kerskailla, vaikkei siitä hyötyä olekaan. Siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.
2 Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen. Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.
3 Ja tästä miehestä tiedän, että hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ihminen ei voi eikä saa lausua.
4 Oliko hän ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.
5 Tästä miehestä minä kerskailen, itsestäni en, paitsi heikkoudestani.
Raamatun mukaan mitään paratiisia ei enää ole olemassa, eikä kukaan ihminen ole käynyt Jumalan taivaassa.
Joh.3:13 " EI KUKAAN ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa,JOTA EI VOI LÄHESTYÄ. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta."
- AnonyymiUUSI
Raamatun mukaan Jeesus tulee ajastaan näkyvässä ihmisen hahmossa takaisin maan päälle ihan rauhassa. Ei ketään mihinkään Jumalan taivaaseen temmata.
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." - AnonyymiUUSI
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.
Ihmisellä ei ole mitään asiaa mennä muille planeetoille tai Jumalan taivaaseen.
Raamatussa on sellainenkin kohta, jonka mukaan ihmisiä nousee avaruuteen/ja tai muille planeetoille, mutta heidät viskataan sieltä pois takaisin maan päälle tuomittavaksi.- AnonyymiUUSI
Jes.14
13 Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.
1. Moos. 3:19
Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman." - AnonyymiUUSI
Ilm 3:21
” Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.” - AnonyymiUUSI
Aam. 9:2
Vaikka he tuonelaan murtautuisivat, sieltäkin minun käteni heidät tempaa. Vaikka he taivaaseen nousisivat, sieltäkin minä syöksen heidät alas. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
” Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.”Kyllä siinä tuomiovallan saaneilla apostoleilla tarkoitetaan vaan 12 oikeata Karitsan apostolia, jotka elivät Jeesuksen kanssa.
12 Karitsan apostolia.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
” Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.”Jeesuksesta siinä puhutaan. Ei mistään Lestadiolaisista.
1. Piet. 3:22 hänen, joka on mennyt taivaaseen ja on Jumalan oikealla puolella; ja hänen allensa ovat enkelit ja vallat ja voimat alistetut.
- AnonyymiUUSI
Jer. 51:53
Vaikka Baabel astuisi ylös taivaaseen, vaikka se korkeuteen linnansa vahvistaisi, sittenkin tulevat sille minulta hävittäjät, sanoo Herra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412385Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423011974- 201760
- 241575
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231414- 1001309
- 431298
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391255Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371111- 361016