Kuinka on kannattaako käydä unskissa syömässä grilliruokaa ja onkohan se hyvinkin hyvää?
kannattaako syödä unskissa
16
253
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kannattaa Heli tekee hyvän ruuan ja isot annokset. Viihtyisä paikka.
- AnonyymiUUSI
Mene kokkikouluun, niin osaat laittaa itse ruokasi.
- AnonyymiUUSI
Mene. kokkikoulun. On taas jonkun vähäälysen kommentti. Kun on tuollainen järjen juoksu ei kannata paljon kommentoida. Näyttää tyhmyytensä.
- AnonyymiUUSI
Se on älytöntä tyhmyyttä, jos ei osaa itse valmistaa ruokaa, jos meni tunteisiin asiallinen viisas kommentti, niin kanattaa vaan alistua viisaimpien neuvoihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on älytöntä tyhmyyttä, jos ei osaa itse valmistaa ruokaa, jos meni tunteisiin asiallinen viisas kommentti, niin kanattaa vaan alistua viisaimpien neuvoihin.
Tässä oli kysymys muusta kuin osaako valmistaa ruokaa. Sinun älykkyydellä tuommoista ei tajua. Kysyn vielä ottiko kipeää kun järki lähti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä oli kysymys muusta kuin osaako valmistaa ruokaa. Sinun älykkyydellä tuommoista ei tajua. Kysyn vielä ottiko kipeää kun järki lähti.
Vituttaako, kun en lähtenyt tyhmään provoilukysymykseen mukaan, se on ihan sama onko hampurilaispaikassa hyvää tai huonoa ruokaa, jokaisella on oma makumieltymykset, jos ei ole varaa käydä toteamassa paikan päällä, niin käy ostamassa kaupasta roiskeläppä pizzaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vituttaako, kun en lähtenyt tyhmään provoilukysymykseen mukaan, se on ihan sama onko hampurilaispaikassa hyvää tai huonoa ruokaa, jokaisella on oma makumieltymykset, jos ei ole varaa käydä toteamassa paikan päällä, niin käy ostamassa kaupasta roiskeläppä pizzaa?
Voi sinun alhaista tilaa. Kaikkia on Kaikkivaltiaan kirjoissa nii kuin sinäkin.
- AnonyymiUUSI
Unskissa on NOPEA ja YSTÄVÄLLINEN palvelu. Ruoka on hyvää ja annokset runsaat.
- AnonyymiUUSI
Kyllä kannattaa vaikka hinnat ovatkin melkein kolminkertaiset Heikin grilliin verrattuna. Ruoka on silti hyvää.
- AnonyymiUUSI
Sanoisin että ei mitenkään kalliit hinnat jos ei ole varaa niin kannattaa syödä makaroonia ja tonnikalaa
- AnonyymiUUSI
Ehdoton suositus. Ystävällinen ja nopea palvelu, hyvä ruoka. A-oikeudet. Kertaakaan ei ole tarvinnut pettyä.
- AnonyymiUUSI
Minä taas sain koppuraksi paistettuja ranskalaisia ja ainakin 4 kertainen määrä suolaa oli huono kokemus ei jatkoon
- AnonyymiUUSI
Ihan viihtyisät tilat. Tosin asiakastiloja käyttävät vähän varastona.
- AnonyymiUUSI
Aina kannattaa käyttää palveluja jos on rahaa, että pysyisi jonkinlaista elinvoimaisuutta paikkakunnalla. Minä en käytä kun ei ole sitä rahaa.
- AnonyymiUUSI
Ruoka oli maukasta ja runsaasta myöskin hinta oli runsasta ehkä liiankin runsasta aterian kokoon nähden
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ruoka oli maukasta ja runsaasta myöskin hinta oli runsasta ehkä liiankin runsasta aterian kokoon nähden
Söin hyvin uskolla rahat lähti mutta nälkä jäi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422512Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422992117- 241900
- 241625
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251489Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta421453- 441376
- 1001349
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361086