Lahkopastorit vaikenevat tästä

Anonyymi-ap

Eivät he varoita tästä suurimmasta itseriittoisesta ryhmästä jossa usko perustuu omiin luuloihin ja lupauksiin oman lahkon pelastusvarmuudesta.
Tämä suuri joukko on ulkokultaiset uskovat.

Matt 24:50-51:
"niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa, ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."

13

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakkovauvakastetut vihkii homoja.

• Anonyymi

Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni meni suoraan asiaan nuorten poikien kanssa. Molemmat vietiin vankilaan sodomiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni meni suoraan asiaan nuorten poikien kanssa. Molemmat vietiin vankilaan sodomiasta.

Sodomia on eläimeen seksuaalisesti yhtyminen.

• Anonyymi

Useamman kerran kylvetetty haluaa lapsia ja sitten se vihkii homoja

Se vihaa Jeesuksen omia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisuudessa pastoreiden homoseksuaalisuudella on pitkät perinteet jo liikkeen synnystä lähtien.
        Sekin on kielletty aihe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useamman kerran kylvetetty haluaa lapsia ja sitten se vihkii homoja

Se vihaa Jeesuksen omia

”Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.

Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; sentähden että

lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.

Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu.

Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭5‬-‭9‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi

Miten helluntailaisuudessa on harjoitettu homoutta ja helluntaiupotuksia yli sata vuotta ?

• Anonyymi

Matt.24:40-41 Niin sen palvelian Herra tulee sinä päivänä, jona ei hän luulekaan, ja sillä hetkellä, jolla ei hän tiedä. Ja hän erottaa hänen, ja antaa hänelle osan ulkokullattuin kanssa, siellä pitää oleman itku ja hammasten kiristys. Biblia (1776)

• Anonyymi

Matt.8:12. 13:42. 25:30 Ja heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.

• Anonyymi

Jes.40:28 Etkös tiedä? etkös ole kuullut? Herra ijankaikkinen Jumala, joka maan ääret on luonut, ei väsy eikä näänny; hänen ymmärryksensä on tutkimaton. Biblia (1776)

• Anonyymi

Job.1:6 Mutta tapahtui yhtenä päivänä, että Jumalan lapset tulivat ja astuivat Herran eteen, ja tuli myös saatana heidän kanssansa. Biblia (1776) Ps.109:6. Sak.3:1. Ilm.12:10.

• Putin on kastettu ja elävässä uskossa.

😀😀😀😀😀

• Anonyymi

(Matt.24:42-25:46.) Vertaus sarja palvelemisesta, ja palvelu valmiudesta.

( rakkaudesta Jumalaan ja lähimmäiseen…1Joh. 4:9. “..Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.10. Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi. 11. Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme.12. Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Jos me rakastamme toinen toistamme, niin Jumala pysyy meissä, ja hänen rakkautensa on tullut täydelliseksi meissä…” )

Hyvä ja paha palvelija
      Matt.24:42.”.. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
      43. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
      44. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.

45. Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?46. Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!47. Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi…” 48. Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',49. ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,

25:1. "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.2. Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.3. Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.4. Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.
      5. Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat. 6. Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'7. Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.8. Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat’…”
      ( He palvelivat lampuillansa näyttäen tietä saapuvalle hää parille ja saattojoukolle. )

Palvelu uskotuilla leivsköillä
      Matt.25:13.”.. Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.
      14. Sillä tapahtuu, niinkuin tapahtui, kun mies matkusti muille maille: hän kutsui palvelijansa ja uskoi heille omaisuutensa;
      15. yhdelle hän antoi viisi leiviskää, toiselle kaksi ja kolmannelle yhden, kullekin hänen kykynsä mukaan, ja lähti muille maille.16. Se, joka oli saanut viisi leiviskää, meni kohta ja asioitsi niillä ja voitti toiset viisi leiviskää.17. Samoin kaksi leiviskää saanut voitti toiset kaksi.18. Mutta yhden leiviskän saanut meni pois ja kaivoi kuopan maahan ja kätki siihen herransa rahan..”

Lähimmäisen palvelu
      Matt.25:31. “..Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      33. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      34. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      35. Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      36. minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.’……
      41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      42. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      43. minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      44. Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?’..”

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2254
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1028
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      962
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      873
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    Aihe