Onko Yhdysvallat Euroopan vakaudelle suurempi uhka kuin Venäjä..?

Harvoin tuollaista vastakkainasettelua kuulee mutta toki tuota voi pohtia.
Täällä meillä pohditaan paljon tyhmempiäkin asioita.

Minusta on hauskaa ja jännittävää että Trump on ottamassa kiinni Putinin harvoista hiuksista.
Ääni on Donaldilla nyt aivan toinen kuin virkakautensa alussa.
Höpinät ja heitot muuttuvat päivästä toiseen.

Venäläiset ovat tajunneet että mitä tahansa länsi sanoo tai väittää ovat valhetta. Ovat toki kohteliaita ja hymyilevät mutta jatkavat järkähtämättä työtään minkä ovat asettaneet.

Voi olla että sotajoukkonsa joutuvat ylittämään Dneprin ja valtaamaan Odessan ennen kuin Euroopan hallitukset vaihtuvat.

Trump kauniisti sanottuna selätti Ursula-mummun joka hymyillen ja punastellen antautui käärmeen luikertelulle.
Yhtä kaikki. Euroopan eliitti haluaa epätoivoisesti pitää meidät kiinni Ukrainan sodassa.
Jos Venäjä voittaa niin heidän valtaistuimensa vapisevat ja sortuvat.
He ovat panostaneet kaikkensa Ukrainan sodan varaan että juuri se säilyttäisi heidän valtansa.

Samaan aikaan suurimpia Euroopan maita kalvaa kavala sisäinen uhka ja se väestönvaihto.
Maahanmuttajia ei kiinnosta pätkääkään mikään Ukrainan sota vaan he haluavat ottaa kaiken vallan itselleen ja siitä tulee vielä suuri sota.

Saksa, Ranska, Itävalta, Italia ja varsinkin Englanti ovat jo suuresti vaaravyöhykkeellä.

Olisi hauskaa elää moinisatavuotiaaksi että saisi nähdä mihin tämä maailman hulluus tulee johtamaan.

10

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vikke se pelaa shakkia ja muut täällä tammea.

• Anonyymi

Trump on hazardikortti. Putin ei ole pelkästään uhka, vaan sotarikollinen.
      Demokratian vastaisia molemmat.
      Heille raha ja valta on tärkeää. Trump hieroo kauppaa ja kiristää. Putin ihan vaan tappaa, raiskaa ja varastaa.

Hmm. Vaikea sanoa.

Ehkä ihmiskunnan hieno aika on lopussa. Kultturiperintöä pitäis kätkeä jälkipolville ajasta, jolloin sai ajatella itse? Tyhmästä fiksuun, köyhästä rikkaaseen,

• Anonyymi

Vihtori jatkaa uurastamistaan Moskovan fasistijuntan pikkuapulaisena ja nöyränä juoksupiikana.

• Anonyymi

Minä en halua elää monisatavuotiaaksi, vaan kuolla, noin kohtuullisen ajan kuluttua.

Jotenkin epäilen, että ydinsodan jälkeen maailma on taantunut keskiajalle: on rikkaat, köyhät ja näiden välissä rikolliset. Sivistys tipotiessään. En halua tuota omin silmin nähdä, näen sen jo riittävän hyvin, pääni sisällä. Toivottavasti olen jo itse tuolloin Taivasten valtakunnassa.

Yhdysvallat on Raamatun ennustama "merestä noussut Peto". Jeesus sittemmin tuhoaa niin Antikristuksen kuin tuon Pedonkin, eli Jenkkilää tuollaisenaan ei tulevalla keskiajalla enää nähdä. Noukkivat riisiä pelloilta siinä kuin muutkin,

Keisarillinen Venäjä sen sijaan voi ja kukoistaa hyvin. 🌟

• Anonyymi

Trumppi se imuroi euroopan rahat parempaan käyttöön ja veti naton maton jalkojen alta🤣🤣

• Anonyymi

Ja kaikki tuo oli jo vuosia sitten arvattavissa, jos on yhtään ihmistuntemusta. Mutta idiootit veivät Suomen Trumpille maksumiehiksi.

• Anonyymi

Komea aloitus.
      Paikkansa pitäväkin.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen kysymys.

Tuotahan voisi kokeilla ihan Empiirisellä kokeellakin.

Poistetaan ensin Venäjä ja katsotaan mitenkä stabiiliksi Eurooppa muuttuu.

Jos se ei auta, niin poistetaan sitten Amerikka seuraavana.

Saa suorittaa.

• Anonyymi00010

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 70
      1062
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      994
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      948
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      925
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      707
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      597
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      547
    Aihe