Tämä voi kuulostaa hiukka oudolle.Olen 50 v aivan normi avio suuhteessa oleva Nainen..Mutta minua kiihottaa välillä katsella kun mieheni nussii vierasta.Olen antanut itselle luvan nauttia siitä ,turhaa moraalia mietimättä.Miehelläni on melkosen jykevä kalu,se vaan on upeaa katsella kun se nussii sillä,ja nähdä miten Nainen nauttii ja vikisee .Olisi kiva kuulla olenko ainoa Nainen tämän mieltymyksen kanssa.
Kiihottaa kun katselen mieheni nai vierasta
7
546
Vastaukset
- Anonyymi
No mutta... oletpa vapaamielinen nainen.
Tuollaisen vaimon miehen kun saisi "lainata" aika ajoin , jos ja kun miehet halaisi touhuta toisen miehen kanssa! ( muutenkin kuin saunoen tai kalastellen...)
Tiedän mm. täällä ahkeraan kirjoittelun kautta on selvinnyt -on paljon miehiä siis parisuhteessa t. aviossa naisen kanssa, mutta seksi yhdessä jne. heillä on alkanut käydä vähiin tai kokonaan stopannut.
Niinpä nämä ukkomiehet, eronneet tai lesket ( ns. heterot) fantasioivat seksistä, suhteesta tai muuten miehen kanssa. Kaikissa ikäryhmissä.
Tämä ilmiö on jotenkin korostunut viime vuosina kun ennen siitä voitiin puhua vain "kolmen kimppa" jutuissa jossa parin seurana on toinen mies tavallisemmin.
Nyt en näitä "parinvaihtajia" yms. ole niinkään sattunut näkemään t. ilmoitteluissaan.?
Nyttemmin mennään kirjoittaen suoraan fantasioimaan miehestä kiinnostuneihin, aiheesta kirjoittaen yms. samalla.
Näin jopa useimmilla palstoilla S24.lä.
Elimen imuttamiset suuntaan ja toiseen on nyt kovin in ja farmilla! - Anonyymi
Oletpa avarakatseinen vaimo, ihailtavaa. Uskon että moni aviomies haluaisi naida vierasta oman rouvan katsellessa. Liian harvoin tällaiset tilaisuudet toteutuvat.
- Anonyymi
Miten sun kanssa, antaisitko vaimosi ( jos on) saavan erotiikkaa miehen vai / tai naisen kanssa?
Haluaisitko itse " rymistä" jossa joka sukupuolta mukana? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sun kanssa, antaisitko vaimosi ( jos on) saavan erotiikkaa miehen vai / tai naisen kanssa?
Haluaisitko itse " rymistä" jossa joka sukupuolta mukana?Joo, ehdottomasti haluaisin nähdä kun vieras panee vaimoani. Kimppahommat ei kiinnosta, edes niin että pantaisiin rouvaa yhdessä.
- Anonyymi
Jaa kaipa sä saat kiksisi siitä että olet miehen kanssa joka kelpaa muillekin
- Anonyymi
Olispa oma vaimo yhtä vapaamielinen...
- Anonyymi
Nainen 63 v.itse olen päässyt katselemaan ,kun ystävätär toi usein vieraita miehiä luokseni ,miheltään salaa. Pakko myöntää kyllä se ainakin minua kiihotti. EIpä unohdu se kerta, kun se seisoi mustan mihen kanssa oven takana. Voin sanoa että heti kiinosti onko sillä iso ,kun yleensä aina puhutaan.Ja jeesus kyllä oli.Olin aivan valmis kun ,ystäväni huuti ja vinku se otti isoa.Taivas se oli oikeesti upeaa nähtävää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762155
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391517Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321184Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56942Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol255899- 55876
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20832Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis233745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58743