Suomeen on suunnitteilla ties monesko ulkomaalais omisteinen kaivos.
Jonka tuotot menee luonnollisesti..... ulkomaille.
Maamme hyötyy mineraaliemme myynnistä mitättömän veron verran.
Edes jälkiään ei tarvitse siivota, me (Suomi) hoitaa senkin. Päättäjämme on on niin näille yli kansallisille kaivos jäteille luvannut.
Jos haluat olla vaikuttamassa, ettei jatkettaisi tällä hölmöläisten linjalla. Käy lukemassa kansalaisaloite.fi palvelussa 'Suomen luonnonvarojen polkumyynti lopetettava'.
Tein aamulla tämän kansalaisaloitteen yllä olevalla otsikoinnilla.
Mutta se ei kuitenkaan onnistu yksin. Siihen tarvittaisiin itseni lisäksi vähintään viisi vastuuhenkilöä.. en tiedä, mistä me olemme 'vastuussa', mutta ainakin minä uskalsin ruveta.
Jos sinäkin rohkenet ja pidät asiaa tärkeänä - lähetä minulle sähköpostia minulle.
Pelkkä s-postiosoite riittää jotta aloitteelle voi alkaa kerätä kannatusta.
Jos Suomi24 ei salli minun allekirjoittaa viestiäni, niin nimeni ja s-postini näkyy k.o. aloitteessa.
Vesa Turpeinen
[email protected]
Suomen luonnonvarojen polkumyynti lopetettava
9
261
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tämä liity mitenkään ruskeaan taloon?
- Anonyymi
Mikä on ruskea talo? Tarkoitatko Arkadian kukkulalla seisovaa tolppataloa. Jossa näitä koko kansaa hyödyttäviä päätöksiä tehdään?
- Anonyymi
Turun Ruskean Talon kellarista lähtevissä kaivostunneleissa on poljettu aivan tasan kaikkia ja kaikkea, myös myyntejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on ruskea talo? Tarkoitatko Arkadian kukkulalla seisovaa tolppataloa. Jossa näitä koko kansaa hyödyttäviä päätöksiä tehdään?
Turun Ruskeasta Talosta menee salainen maanalainen tunneli myös Arkadianmäelle.
Talkkarineuvosto käy sen kautta välillä panemassa Suomen herrat kuriin ja Herran nuhteeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turun Ruskeasta Talosta menee salainen maanalainen tunneli myös Arkadianmäelle.
Talkkarineuvosto käy sen kautta välillä panemassa Suomen herrat kuriin ja Herran nuhteeseen.Ymmärtänette mitä tässä tapauksessa tarkoittaa "panemassa" kuriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtänette mitä tässä tapauksessa tarkoittaa "panemassa" kuriin.
Sieltä kuuluukin välillä hervotonta röhönaurua ja solmuruoskan paukahtelua isänmaallisen tangon luodessa tahtia tälle kuriin panemiselle!
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Kyseinen viesti käsitteli duvalismin syvintä olemusta Dulanon toimiessa Leirihallinnon elimenä.
- Anonyymi
Tiedotus!
Eerikinkatu nelosessa on nähty epäilyttävän suuri Dulano-lähetys.
Tiedotus päättyy!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082485
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401634Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1421289Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2961094Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3141046Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22985- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S20819Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12785