Ihmisten kertoman mukaan tapahtunut jo pitemmän aikaa. Eikö olisi jo syytä puuttua asiaan viranomaisten taholta? Pystyykö omistaja pitämään huolta koirastaan?
Koira näykkii ohikulkijoita Karhulassa
9
522
Vastaukset
- Anonyymi
Sun kannattaisi kääntyä viranomaisten puoleen
- Anonyymi
Koira haluaa näyttää jotain,sil on selvästi asiaa ihmisille.
- Anonyymi
Missäpäin karhulaa? Olisi hyvä tietää kun lapsienkaa liikkuu ettei tule vastaan.
- Anonyymi
Ainakin Karhulan keskustan tuntumassa ja Alahovissa. Helsingin sanomissakin oli eilen juttu asiasta, on tehty rikosilmoitus/ilmoituksia ja poliisikin ollut paikalla.
- Anonyymi
Kotkassa on vuoden aikana tehty seitsemän rikosilmoitusta koirahyökkäyksistä - tämä Kymen Sanomien mukaan.
Susien tai karhujen hyökkäyksiä ei sen sijaan ole yhtään. - Anonyymi
Jos on sama koira,mitä luulen ni pitäis ottaa omistajalta pois ja viedä piikille. Ennenkun käy jotain pahempaa.
- Anonyymi
On se kumma kun asialle ei tehdä mitään. Joitain vuosia jo hyökkäillyt ihmisten ja ainakin yhden koiran kimppuun. Koira pitäisi ottaa omistajalta pois koska ei sovellu koiran pitäjäksi. Mutta näköjään pitää käydä jotain todella vakavaa ennen kuin asiaan puututaan.
- Anonyymi
Kymin lentokentän metsässä on ollut susikoira vapaana ja koiran omistaja sanoo ettei se mitään tee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181