Vain tampereella olen kuullut "kuole paska"

Anonyymi-ap

Kerrostalon ulkoa kuului "kuole paska" jonka jälkeen tämän sanonut löi auton oven kiinni. En tiedä oliko se suunnattu minulle.

39

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mahdotonta sanoa tuohon yhtään mitään, kun tämä sinun kuvauksesi kyseisestä tapahtumasta on sen verran suppea. Tarvitaan lisätietoja.

• Anonyymi

Miksi juuri tampereella sanotaan noin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi juuri tampereella sanotaan noin

On muuten aika rumasti sanottu, toivottaa kuolemaa toiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ap:n kertomus kyseisestä tapahtumasta oli sen verran suppea, että mitä jos kyseistä toivotusta ei sanottukkaan kenellekkään ihmiselle vaan esimerkiksi vaikka hyönteiselle, jota ko autossa ollut henkilö läimäisi sillä hetkellä ja sanoi tuon toivotuksen sen takia?

Ei kannattaisi aina olettaa sitä kaikkein pahinta mahdollista toisista ihmisistä, etenkin jos ei satu tuntemaan kyseistä ihmistä vaan kyseessä on tuntematon ihminen.

Minä olisin mennyt kysymään lisätietoja, että miksi kyseinen henkilö sanoi jotain tuollaista, enkä spekuolisi siitä asiasta suomi24:ssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ap:n kertomus kyseisestä tapahtumasta oli sen verran suppea, että mitä jos kyseistä toivotusta ei sanottukkaan kenellekkään ihmiselle vaan esimerkiksi vaikka hyönteiselle, jota ko autossa ollut henkilö läimäisi sillä hetkellä ja sanoi tuon toivotuksen sen takia?

Ei kannattaisi aina olettaa sitä kaikkein pahinta mahdollista toisista ihmisistä, etenkin jos ei satu tuntemaan kyseistä ihmistä vaan kyseessä on tuntematon ihminen.

Minä olisin mennyt kysymään lisätietoja, että miksi kyseinen henkilö sanoi jotain tuollaista, enkä spekuolisi siitä asiasta suomi24:ssä.

En luule niin että hyttyselle sanoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luule niin että hyttyselle sanoi.

Tai hyönteiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo toive toteutuu aina!

• Anonyymi

Sillä oli paarma autossa ja huitoi sitä.

• Anonyymi

Hän sanoi sen luultavasti ulkona ennen kuin oli autossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän sanoi sen luultavasti ulkona ennen kuin oli autossa.

Tai oli tullut ulos autosta paarman ajamana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai oli tullut ulos autosta paarman ajamana.

Paarma olisi muuten hyvä kuski kun sen kärpäsensilmillä näkis tasoristeyksissä joka suuntaan muttakun sen jalat ei samalla ylety jarrulle kun se ohjaa

• Anonyymi

Minä näin kerran draamaotteen, siitä on jo aika kauan, kun nuori nainen pysäytti auton ja paiskasi ulos laukun, läjän vaatteita ja vähän muutakin kamaa. Hetken päästä tuli nuori mies, joka keräsi siitä mukaansa muutamia kappaleita ja jätti loput lojumaan kadun varteen. Ajattelin, että niille oli tullut vihaiset bänksit ja kaveri joutui ulos kämpästä.

• Anonyymi

Jaa mutta ei sanonut "kuole paska".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa mutta ei sanonut "kuole paska".

Ehkä sanoi mutta en kuullut kun näin tilanteen ikkunan läpi.

• Anonyymi

Törmäsit elokuvakulisseihin varmaan. Vaparit tunnistaa välinpitämättömästä tonnin ilmeestä.

• Anonyymi

Näillä helteillä autoon lukittu paska ei kauaa selviä

• Anonyymi

Kehareitahan täällä riittää.

• Anonyymi

Väärin sanottu," syö paskaa ja kuole". On helsinkiläinen taksi kuski ,somali
      joka näin huusi. Husan tai joku tommonen.

• Anonyymi

Tuon syö paskaa olen kuullut ennen. Tosin eräs sanoi vain että se olisi hyvä hyökkäys.

• Anonyymi

"Drop dead" on tyypillinen anglosaksien ilmaisu
      If you tell someone to drop dead, you are saying that you are very angry with that person.

• Anonyymi

Another One Bites the Dust

• Anonyymi

Jos kerrostaloalueella joku huutaa kuole paska niin en itse ainakaan oleta että se minuun kohdistuisi.Taitaa aloittajalla olla jotain omallatunnolla kun välillä kirjoittaa että joku olisi pyrkinyt asuntoon kun nukkui ja koputusta kuului. Kotoa olisi hyvä poistua joka päivä ettei vaan omien ajatuksien kanssa.

• Anonyymi

Ei minulla ole mitään erikoista omallatunnolla. Ehkä itselläsi on. Aloitus on siitä miten joku sanoi ulkona "kuole paska".

• Anonyymi

älä nyt ittees telo nysse tulee

• Anonyymi

Hauska ja hyvä kevennys näille tosikoille, hienoa ja komeeta.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Kun ei ole varma kuulemisestaan, ihmismieli täydentää sanoituksen oman aivokapasiteetin puitteissa.
      Luultavammin lausuttu sanoma on ollut ihan muuta.
      Kuule Jaska ym. vastaavaa.

• Anonyymi

Oletko nyt sitten ole niin monessa maassa ,
      ja paikassa ollut yleensä yhtään mitään mitään kuulemassa,
      kun,
      pakkomielteesi ,
      vain tampereella ,
      ängettiin tähänkin.

• Anonyymi

Joo tämä sama paskaperse kirjoittaa tuota lausetta joka väliin ja ketjuun, sairas ihminen.

• Anonyymi

Joo tämä sama paskaperse kirjoittaa tuota lausetta joka väliin ja ketjuun, sairas ihminen.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ehkä itse käytät tuollaista ilmaisua ja sinua hävettää kun se tuodaan esille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä itse käytät tuollaista ilmaisua ja sinua hävettää kun se tuodaan esille.

En käytä, mitä se minuun liittyy, oot vajaa,
        miksi käännät asian , et pysy asiassa, nyt puhutaan tuosta sanonnasta jota ängetään joka ketjuun ja piste, jos ymmärrät mistään mitään .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käytä, mitä se minuun liittyy, oot vajaa,
        miksi käännät asian , et pysy asiassa, nyt puhutaan tuosta sanonnasta jota ängetään joka ketjuun ja piste, jos ymmärrät mistään mitään .

Itse käännät asian. Olet itse vajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse käännät asian. Olet itse vajaa.

: Et ymmärrä, ettet ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

: Et ymmärrä, ettet ymmärrä.

Itse et ymmärrä.

• Anonyymi

Erty

• Anonyymi

Jonkun noin 5 vuotias tyttöjälkeläinen sanoi tuon tänään ohimennen ulkona. Oliko vanhemmat opettaneet tämän vai toistiko jotain mitä kuuli. Järkyttävää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      190
      10320
    2. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      22
      9707
    3. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      167
      8280
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      297
      7776
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      175
      6651
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      88
      6070
    7. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      66
      5911
    8. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      103
      4957
    9. Oikeistohallitusten aikaan saannokset.

Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja
      Maailman menoa
      27
      4031
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      158
      2681
    Aihe