Kerrostalon ulkoa kuului "kuole paska" jonka jälkeen tämän sanonut löi auton oven kiinni. En tiedä oliko se suunnattu minulle.
Vain tampereella olen kuullut "kuole paska"
39
473
Vastaukset
- Anonyymi
Mahdotonta sanoa tuohon yhtään mitään, kun tämä sinun kuvauksesi kyseisestä tapahtumasta on sen verran suppea. Tarvitaan lisätietoja.
- Anonyymi
Miksi juuri tampereella sanotaan noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi juuri tampereella sanotaan noin
On muuten aika rumasti sanottu, toivottaa kuolemaa toiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ap:n kertomus kyseisestä tapahtumasta oli sen verran suppea, että mitä jos kyseistä toivotusta ei sanottukkaan kenellekkään ihmiselle vaan esimerkiksi vaikka hyönteiselle, jota ko autossa ollut henkilö läimäisi sillä hetkellä ja sanoi tuon toivotuksen sen takia?
Ei kannattaisi aina olettaa sitä kaikkein pahinta mahdollista toisista ihmisistä, etenkin jos ei satu tuntemaan kyseistä ihmistä vaan kyseessä on tuntematon ihminen.
Minä olisin mennyt kysymään lisätietoja, että miksi kyseinen henkilö sanoi jotain tuollaista, enkä spekuolisi siitä asiasta suomi24:ssä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ap:n kertomus kyseisestä tapahtumasta oli sen verran suppea, että mitä jos kyseistä toivotusta ei sanottukkaan kenellekkään ihmiselle vaan esimerkiksi vaikka hyönteiselle, jota ko autossa ollut henkilö läimäisi sillä hetkellä ja sanoi tuon toivotuksen sen takia?
Ei kannattaisi aina olettaa sitä kaikkein pahinta mahdollista toisista ihmisistä, etenkin jos ei satu tuntemaan kyseistä ihmistä vaan kyseessä on tuntematon ihminen.
Minä olisin mennyt kysymään lisätietoja, että miksi kyseinen henkilö sanoi jotain tuollaista, enkä spekuolisi siitä asiasta suomi24:ssä.En luule niin että hyttyselle sanoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luule niin että hyttyselle sanoi.
Tai hyönteiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo toive toteutuu aina!
- Anonyymi
Sillä oli paarma autossa ja huitoi sitä.
- Anonyymi
Hän sanoi sen luultavasti ulkona ennen kuin oli autossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän sanoi sen luultavasti ulkona ennen kuin oli autossa.
Tai oli tullut ulos autosta paarman ajamana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai oli tullut ulos autosta paarman ajamana.
Paarma olisi muuten hyvä kuski kun sen kärpäsensilmillä näkis tasoristeyksissä joka suuntaan muttakun sen jalat ei samalla ylety jarrulle kun se ohjaa
- Anonyymi
Minä näin kerran draamaotteen, siitä on jo aika kauan, kun nuori nainen pysäytti auton ja paiskasi ulos laukun, läjän vaatteita ja vähän muutakin kamaa. Hetken päästä tuli nuori mies, joka keräsi siitä mukaansa muutamia kappaleita ja jätti loput lojumaan kadun varteen. Ajattelin, että niille oli tullut vihaiset bänksit ja kaveri joutui ulos kämpästä.
- Anonyymi
Jaa mutta ei sanonut "kuole paska".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mutta ei sanonut "kuole paska".
Ehkä sanoi mutta en kuullut kun näin tilanteen ikkunan läpi.
- Anonyymi
Törmäsit elokuvakulisseihin varmaan. Vaparit tunnistaa välinpitämättömästä tonnin ilmeestä.
- Anonyymi
Näillä helteillä autoon lukittu paska ei kauaa selviä
- Anonyymi
Kehareitahan täällä riittää.
- Anonyymi
Väärin sanottu," syö paskaa ja kuole". On helsinkiläinen taksi kuski ,somali
joka näin huusi. Husan tai joku tommonen.- Anonyymi
Tuon syö paskaa olen kuullut ennen. Tosin eräs sanoi vain että se olisi hyvä hyökkäys.
- Anonyymi
"Drop dead" on tyypillinen anglosaksien ilmaisu
If you tell someone to drop dead, you are saying that you are very angry with that person. - Anonyymi
Another One Bites the Dust
- Anonyymi
Jos kerrostaloalueella joku huutaa kuole paska niin en itse ainakaan oleta että se minuun kohdistuisi.Taitaa aloittajalla olla jotain omallatunnolla kun välillä kirjoittaa että joku olisi pyrkinyt asuntoon kun nukkui ja koputusta kuului. Kotoa olisi hyvä poistua joka päivä ettei vaan omien ajatuksien kanssa.
- Anonyymi
Ei minulla ole mitään erikoista omallatunnolla. Ehkä itselläsi on. Aloitus on siitä miten joku sanoi ulkona "kuole paska".
- Anonyymi
älä nyt ittees telo nysse tulee
- Anonyymi
Hauska ja hyvä kevennys näille tosikoille, hienoa ja komeeta.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Kun ei ole varma kuulemisestaan, ihmismieli täydentää sanoituksen oman aivokapasiteetin puitteissa.
Luultavammin lausuttu sanoma on ollut ihan muuta.
Kuule Jaska ym. vastaavaa. - Anonyymi
Oletko nyt sitten ole niin monessa maassa ,
ja paikassa ollut yleensä yhtään mitään mitään kuulemassa,
kun,
pakkomielteesi ,
vain tampereella ,
ängettiin tähänkin.- Anonyymi
Joo tämä sama paskaperse kirjoittaa tuota lausetta joka väliin ja ketjuun, sairas ihminen.
- Anonyymi
Joo tämä sama paskaperse kirjoittaa tuota lausetta joka väliin ja ketjuun, sairas ihminen.
- Anonyymi
- Anonyymi
Ehkä itse käytät tuollaista ilmaisua ja sinua hävettää kun se tuodaan esille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä itse käytät tuollaista ilmaisua ja sinua hävettää kun se tuodaan esille.
En käytä, mitä se minuun liittyy, oot vajaa,
miksi käännät asian , et pysy asiassa, nyt puhutaan tuosta sanonnasta jota ängetään joka ketjuun ja piste, jos ymmärrät mistään mitään . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käytä, mitä se minuun liittyy, oot vajaa,
miksi käännät asian , et pysy asiassa, nyt puhutaan tuosta sanonnasta jota ängetään joka ketjuun ja piste, jos ymmärrät mistään mitään .Itse käännät asian. Olet itse vajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse käännät asian. Olet itse vajaa.
: Et ymmärrä, ettet ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
: Et ymmärrä, ettet ymmärrä.
Itse et ymmärrä.
- Anonyymi
Erty
- Anonyymi
Jonkun noin 5 vuotias tyttöjälkeläinen sanoi tuon tänään ohimennen ulkona. Oliko vanhemmat opettaneet tämän vai toistiko jotain mitä kuuli. Järkyttävää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk19010320Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi229707Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1678280Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2977776Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1756651Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k886070Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j665911Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit1034957Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja274031Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html1582681